Wat je even kwijt wil #56

Het idee dat in 24 uur veel kan veranderen went nooit. Je kater leefde als Koning in Frankrijk a la Lagerfeld en zal nooit een negatieve recensie hebben achtergelaten m.b.t zijn eigen personeel. :kissing_heart:

5 likes

Goed dat je voor jezelf bent opgekomen en voet bij stuk hebt gehouden! Het komt over dat ze de schuld bij jou willen leggen, terwijl jouw actie een gevolg was van hun gedrag. Hopelijk doen ze verder niet te moeilijk!

4 likes

Heb mijn begeleider al gewaarschuwd voor pissige mailtjes. Maar ik moest ook keihard lachen op weg naar huis

Denk je echt dat je mij onder druk zet terwijl ik weg wou fietsen. Dan kennen ze mij niet goed genoeg

Ik snap dat het abrupt en niet netjes overkomt. Maar je kan zelf niet even bedenken Goh dit is vreemd voor schaakmat. Hoe is dit zo gekomen

Neuh, gewoon met het vingertje wijzen naar de recalcitrante autist

9 likes

Power to you meis, maar het hele gesprek met Bulldog klinkt wel alsof er ook nog wel wat te verbeteren valt in de communicatie van jou naar hen (en andersom ook hoor, vreemde manier van benaderen). Als je onvrede voelt moet je mensen wel de kans hebben gegeven om daar iets aan te doen, voordat je zulke drastische maatregelen neemt. Heb je ze die kans gegeven?

1 like

Hier ben ik het mee eens. Wij lezennatuurlijk een kant van het verhaal, dat snap ik heel goed maar ik kan me ook heel goed indenken dat het bij hen rauw op het dak kwam. Als ze nooit een heads up hebben gehad (weet ik niet he) snap ik wel dat ze deze actie niet helemaal begrijpen.

Ik had een telefoongesprek met hun daarover eerder. En daar gingen ze ook over naar beschuldigingen en uit vluchten. Voor het gesprek wilde ik wel nog tot en met december werken daar. Na het gesprek was het twee vingers in de lucht

Dat was anderhalf week geleden. In de tussentijd is er geen contact met mij of mijn begeleider gezocht

Ik weet dat het niet helemaal netjes was. En normaliter zou ik echt niet zo reageren, maar ze kunnen niet eerlijk en netjes bij mij zijn (ik krijg namelijk geen vergoeding of credits voor mijn werk. Maar ondertussen heb ik geboorteposters gemaakt die zij gratis en voor niks als kraamcadeau gaven. Dus dan ben ik het zat)

6 likes

Aha nou in dat geval: goed dat je voor jezelf bent opgekomen. Je hoeft je niet uit te laten buiten. Als iemand voor je werkt, moet je betalen.

2 likes

Ja ik vertel hier niet al de details, want internet, dus ik snap ook dat je zoiets hebt ‘ Nou die schaakmat moet even dimmen. Zo wordt het nooit wat’. Maar ik weet ook niet wat ik anders had moeten doen. Nog een gesprek had echt niks opgelost. Plus ze hadden ruim de tijd om intern te bespreken

Na ja zo naar de sportschool, want tering wat een adrenaline heb ik nu

3 likes

Sterkte @Karl_Lagerfeld :cry:

Zag gisteren een goede aanbieding van Dove douchegel bij AH. Maar hij meurt, GADverredamme. Gelukkig maar 6 gigantische flessen ingeslagen :weary:

5 likes

Ik had voor ik ging slapen Bacardi Lemon in m’n hoofd, dit heeft zich in mijn slaap gelukkig niet voortgezet maar ik droomde wel dat ik aan het zwembad cola met bacardi lemon dronk🤷‍♀️

4 likes

Haha ik had ook een 6pack gekocht maar dan via Bol (250ml) in een geur die ik in de bodylotion variant altijd heel lekker vond, had die ook nooit in de gewone winkels zien dus vond ‘t al helemaal chill, maar de douchecrème ruikt heel anders vind ik :-1: niet vies, maar had’ t wel echt liever gewoon bij m’n oude vertrouwde geuren gehouden die ik wel echt lekker vind. Mgoed, we doen t er voorlopig maar mee :sweat_smile:

2 likes

Dat heb ik met deo van Dove. 3 voor 10 bij kruidvat, de maximum protection, volgens mij doe je er ook nog lang mee.
Ik ruik komende maanden naar oud vrouwtje.
Dacht is gewoon dovezeep geur maar vind het toch ouwelijk.

1 like

Pff ik ben weer met m’n daglichtlamp begonnen want ik heb het altijd vrij moeilijk met herfst/winter maar volgens mij ben ik te laat begonnen lol. Ik heb vanochtend en vanmiddag online college gehad maar nu zit ik al een uur niks te doen? Ik moet nog veel leeswerk doen maar kan me er niet toe zetten en ik moet lunchen maar daarvoor moet ik naar de supermarkt alleen dan wil ik ook gelijk avondeten halen want ik wil niet twee keer boodschappen doen, maar ik weet niet wat ik wil eten. En ontspannen en genieten van het niksdoen lukt ook niet want dan raak ik alleen maar in de stress over wat ik allemaal nog moet doen. Heb net al een lijstje gemaakt maar dat helpt ook nog niet echt :angry:

4 likes

Ik voel me vandaag beroerd zonder dat ik ergens pijn ofzo heb. Voel me gewoon beroerd en wil in bed liggen. Maar ik moet zo veel doen voor het werk :pensive:

1 like

Oeps welke van Dove? :sob: Hopelijk een andere dan ik heb besteld

1 like

Als er een forummer uit Tilburg ooit een oppas voor dr kat/konijn/hamster/huis nodig heeft🙋‍♀️

1 like

Dik 1.5e dag gewacht op m’n testafspraak, was geen eerdere optie beschikbaar. Dus mezelf thuis opgesloten.

Kom ik daar, kun je blijkbaar ook gewoon zonder afspraak testen? En het was ook superrustig dus ook niet dat je zonder afspraak 2 uur in de rij moest ofzo.

Ben ik heel dom dat ik dit niet wist? Had gewoon online een afspraak gepland en daar stond ook nergens dat het zonder afspraak kon. Dit was bij de Jaarbeurs in Utrecht trouwens.

3 likes

Ik heb m’n bakker net uitgenodigd voor mijn geregistreerd partnerschaps feest volgend jaar. Ze werd er heel emotioneel van haha.

We zijn bevriend geraakt tijdens Covid en geven elkaar ook kleine cadeautjes soms. Zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

98 likes

Lijkt wel een gebed zonder eind: de lift is weer/nog steeds stuk. Heb 2 uur geleden gebeld en ze zouden een monteur sturen, maar jeeemig ik wil pakketjes wegbrengen en boodschappen doen en ik weiger gewoon om weer die trappen op en af te gaan.

En m’n sigaretten zijn op :rage:

2 likes

Ah dit vind ik echt heel lief en leuk! Net een romcom maar dan over vriendschap. Kenden jullie elkaar buiten de bakkerij ook of echt via het boodschappen doen?

1 like