Wat je even kwijt wil #56

Ik had laatst met kokosgeur, want love kokos, maar die van Dove rook naar bedorven oude kokos uit de jaren 40 :nauseated_face:

3 likes

Nee echt alleen van de bakker. Ze heeft haar eigen bakkerswinkeltje bij mij op de hoek van de straat. Buiten de bakker om hebben we elkaar ook nog nooit gezien haha. Ze is ook meer dan twintig jaar ouder.

De afgelopen jaren ben ik bijna elke dag bij haar langs geweest om lunch te halen voor het thuis werken haha. Dus zo zijn we wat bevriend geraakt.

25 likes

wittebroodsweken al voor het partnersschapsfeest. :smiley:

2 likes

Ja!
En om het nog mooier te maken Pikachu is gek op ketchup.

2 likes

Misbruik ik t feit dat ik iets voor mn lootje moet kopen om ook een shitload aan spul voor mezelf/nietbestaand bedrijfje te bestellen. Ja uiteraard. En heb de oorbellen al besteld dus nu moet ik de rest ook wel doen :joy:

4 likes

Wat een verschrikking, ik ben verloren. Nu zing ik dit de hele dag en dan meteen gevloek erachteraan omdat ik gestoord word van mezelf.

5 likes

Tja een echte tijger is niet te temmuuuh

7 likes

Dit had ik ook toen ik hem net hoorde. Iedereen werd gek van dat ik hem mee zong geloof ik :joy: Maar het gaat over!

1 like

Dat is zo’n goed idee haha. Ik ga sowieso een witbrood in ons bed neerleggen. :laughing:

1 like

Deze, fragrance free had ik ook niet gezien, dacht mooie deal dus hup gelijk mee gegrist :joy:

Normaal ruik ik trouwens ook altijd even, maar had ik nu ook niet gedaan…

Ik heb per ongeluk de verkeerde instelling bij een live webinar gebruikt en nu kan er maar 1.000 man deelnemen in plaats van 3.000, terwijl er 2300 heb ingeschreven. Ik hoop op veel no-shows :smiley:

19 likes

Ik heb een zieke quarter life crisis pff waarom is het leven zo moeilijk bah bah ik heb er niet eens voor gekozen om deze tig jaren te moeten doorbrengen, reden nr 1 voor mij om geen kind op deze wereld te zetten

En nog een simpel probleem: weet niet wat ik wil eten

12 likes

Omdat iemand een mijlpaal te vieren heeft in mijn vriendenclub gaan we een boekje maken met iedereen verhalen erin. Alleen ik spreek die persoon nauwelijks, we zijn niet wcht vriebden, maar zitten wel bij hetzelfde clubje. Dus weet niet zo goed wat ik schrijven moet. Hiep hiep hoera, ok doei. Ik heb ook echt herinneringen :weary:

1 like

Kan je het dan niet ombuigen bijvoorbeeld een korte introductietekstje en dan bijvoorbeeld een gerecht (dat je doet denken aan die persoon of een bepaalde gedeelde herinnerring) of heel veel gebeurtenissen van dat jaar linken aan iets wat je wel met die persoon hebt meegemaakt of als vriendengroep? Desnoods een lijstje met liedjes uit dat jaar o.i.d.

Jeroen ik ken je sinds 2004 en toen gingen we naar Lowlands met onze vriendengroep en toen speelden X, Y en Z < insert playlist> .

4 likes

Ik ging fotos terug zoeken en toen kwam er wel een verhaaltje in me op. Thanks!

2 likes

Ik was met iemand aan het whatsappen en toen wilde ik deze emoji :clown_face: sturen, maar mijn toetsenbord dacht ā€˜laat ik allerlei megagrote clowns die je als sticker kunt versturen als suggestie geven’ en toen stuurde ik out of the blue dus per ongeluk een enorme clown met tranen naar diegene en ik moest er echt ongepast hard om lachen (ook met tranen over m’n wangen) en diegene reageert veel te droog.

30 likes

Oh, dit ga ik even uitzoeken! Heb daar voor morgenmiddag een afspraak voor mijn dochter gemaakt (gisteren al), zou fijn zijn als het al eerder kan.

1 like

Eerlijk, hoe dichter de operatie bij komt (morgen om half 3) hoe relaxter ik word (?). Vind het alleen maar fijn, slik vandaag antibiotica en nog geen bijwerkingen (me happy) en ga me er helemaal aan overgeven. Als ik pijn heb (lokale verdoving) ga ik dit gewoon aangeven en ik heb vanochtend echt een fijn gesprek gehad met een van de medewerkers daar. Moet gewoon voor me houden dat dit de manier is om lipoedeem weg te halen en ik zo veel minder dagelijks pijn ga hebben!

24 likes

Mijn ouders logeren een nachtje bij mijn broer omdat hun trap gedaan wordt en omg wat ben ik blij dat ze mij niet gevraagd hebben

8 likes

Ik heb de meest smerige pompoensoep ooit gemaakt :cry: meh

1 like