Een nummer wat ik vaak luister heeft een bepaald stukje waarbii ik elke keer het gevoel heb dat mijn intercom gaat 

edit: 2e keer al
Een nummer wat ik vaak luister heeft een bepaald stukje waarbii ik elke keer het gevoel heb dat mijn intercom gaat 

edit: 2e keer al
Haha wel de moeite waard dus? Ik wilde hem eigenlijk laten schieten toen ik deze kop las:
Ik ben er afgelopen anderhalf jaar eigenlijk makkelijk doorheen gerold ( op 1 momentje na) maar ik ben de laatste weken ineens zo ontzettend moe, prikkelbaar en down.
Zo uitgeput van al het slechte nieuws.
Nog nooit was de pandemie zo erg, en op het eerste gezicht lijkt het niemand nog iets te boeien.
Ik erger me rot aan alles en iedereen.
Het leven rolt gewoon door terwijl zorgmedewerkers thuis zitten met een burnout/depressie/lichamelijke problemen, ons hele zorgsysteem is nog geen 2 weken weg van een totale ramp maar vandaag was het belangrijkste gespreksonderwerp op Twitter dat de Kruidvat een uur eerder dicht moet, want hoe komt de mensheid nu aan z’n kerstkadootjes?!
Daarboven op het eindeloze falen van de overheid op werkelijk elk vlak, een nieuwe variant in Afrika en alles wat uit de wappie hoek komt.
Ik ben zo extreem teleurgesteld in de samenleving, de mensheid ansich en deze pandemie van egoïsme.
Zal me vast snel weer beter voelen, maar het komt de laatste week echt als een donkere golf over me heen.
Haha logisch. Ik heb ook niet alles heel goed gevolgd, dat is ook niet hoe je ernaar moet kijken denk ik. Maar ik vind het heel mooi om de interactie te zien en hoe een nummer tot stand komt. Maar ik ga niet alle delen heel nauwkeurig bekijken, dan word je inderdaad gek.
Oh wat erg ik lees bij Damn Honey dat Zilveren Kruis een pro life verzekering aanbiedt die bijv abortus, euthanasie en IVF bij een lesbisch koppel niet vergoed 
ga meteen overstappen, echt bizar.
Ik schrok vannacht echt zo hard wakker van een droom. Was onderweg met de trein naar iets, geen idee wat. Zat dus in de trein en er kwamen middelbare scholieren in se trein en die kregen ruzie. Opeens zei er eentje zo van wacht even er zit een krak in het tafeltje, drukte haar kauwgom in dat gat. Totale chaos opeens omdat er een zwarte schorpioen uit kwam met allemaal kleine schorpioenen en duizenden eitjes. like wtf is dit!?
Haha heb je misschien laatst dit nieuwsbericht gelezen?
Nee, ik leef de laatste tijd een beetje in een bubbel maar jezus dit klinkt als een horror ><
Zou dan ook niet naar Achmea gaan want Zilveren Kruis is een merk van Achmea en Pro Life is een label onder zilver kruis. Ik heb er eerder deze week iets over geschreven in het zorgverzekering topic.
Oh ik zie het, toevallig ook wat dingen die ik me afvroeg wat betreft zwangerschap dus top!
Wat een ellende met een zelftest zien te kopen ik een fysieke winkel. Mijn dorp heeft ze nergens meer Ugh
Nekpijn door stress is back with vengeance. Ondertussen ben ik ontzettend hyper, dus ik zal wel eind van de middag instorten
Wat een bullshit ook om het de pro-life-verzekering te noemen als je ivf voor lesbische koppels niet vergoedt. Noem het dan meteen de pro-fundi-verzekering.
Mijn haar zit zo geweldig vandaag, lukte het iedere dag maar zo.
Ik met m’n goeie gedrag de stad in zodat ik m’n Sint cadeaus niet hoef te bestellen (
helemaal milieubewust
)
HEBBEN ZE NIKS letterlijk niks van wat ik moet kopen
Dus nu alsnog besteld
Ik wil eigenlijk nog even de stad in om nieuwe parfum uit te zoeken, maar ik heb zo’n gevoel dat het heel druk gaat zijn. En daar heb ik precies 0 zin in.
Die gedachte / fout had ik vorig jaar ook, echt heel irritant. Dit jaar ook maar besteld.
Ik word altijd een beetje onrustig van blackfriday. Het gevoel iets te moeten kopen terwijl alles wat ik echt wil niet eens afgeprijsd is dus zou dat ook morgen of volgende week kunnen kopen. Maar nu zit ik de hele tijd te zoeken naar iets wat ik kan kopen ?? en al helemaal icm mn dode kat, want wat heeft het leven nog voor zin
Vandaag operatie dag! Half 3 start het, mijn ouders zijn hier straks om mij te brengen en daarna weer op te halen. Het gaat in totaal 2,5 uur duren. Erg spannend vind ik het. Sorry als ik het hier allemaal post, is een soort dagboekje voor mij. Ik doe een update als ik me goed genoeg voel (hoop ik wel!)
Ik denk dat beter een baan kan zoeken in een andere sector. Ik ben gewoon niet geschikt om les te geven aan jongeren. Ik slaag er gewoon niet meer in om professioneel en vriendelijk te blijven in deze rottijd. Je geeft les aan mensen die worden opgeleid voor de zorgsector maar waar een flink aantal jongeren schijt aan Corona etc. hebben. Nergens in geloven en ook niks van je aannemen. Ook niet wat betreft je vak.
Ik kan beter gewoon weer in een ivoren torentje gaan zitten, en terugkeren naar de ict. Niet dagelijks een strijd hoeven voeren.