): is ie niet nog te redden? Wat is er vies aan?
Kan je niet ruilen?
https://www.ggdru.nl/corona/testen-op-corona
Het staat dus wel op de site van de GGD Utrecht, maar daar had ik helemaal niet gekeken. Misschien dat het nog voor kinderen anders is, dus misschien nog wel goed om van te voren even te bellen!
Succes iig!
Ik heb net een pepertje gesneden en het eten was niet zo heet maar mijn vingers doen pijn en ik raakte net mijn lippen aan en die staan in brand nu. Auw. Heb al vijf keer mijn handen gewassen.
Ik ga dit weekend weer lekker naar een vreetschuur. En ben al de hele week aan t bedenken wat ik als eerst neem. Ik denk een bord vol toetjes met chocolade melk.
Ik leef op chocolade melk daarom ben ik dik.
Ik denk ook dat de chocolade melk niet opvalt als ik met een bord vol koekjes en cakjes rond loop.
En als ze je aankijken dan kijk je lekker terug. Dan ga je nog een extra ronde en neem je vijf platen van alles mee. Of als iemand je blijft aankijken dan zeg je : Oh meneer ik ben zo dik, ik heb mijn geld op gegeten. wilt u voor mij betalen?
Fuck de mensheid <3
Ik zou voor de kaaskroketjes gaan
Oh ik let niet eens op mensen die kijken. Is me ook nooit opgevallen dat daar andere mensen zijn. Ik focus me op t vreten.
Het is avond en dus kan ik alleen nog maar denken aan vettige ongezonde junkfood zooi
Eten is ook belangrijker dan mensen. Tenzij het spruitjes zijnā¦fuck spruitjes
Wordt dat dan een soort granny brunch? Aangezien de media zegt dat alles straks vroeg dicht moet. En ik zou ALLES eten
met onze werkjes? Count me in
We gaan al om 5 uur. Om kwart over 5 heb ik al 3 borden geinhaleerd.
Hahahq gemotiveerd! Ik ga morgen naar zoān restaurant waar je onbeperkt kan bestellen, dus helaas niet zelf halen, maar wij hebben ook om 5u gereserveerd. Vroeg pieken is het nieuwe uitgaan ofzo?
Ik had dit vandaag met een etentje onbeperkt tapas, om 17u begonnen en om 19.50 het dessert naar binnen geschoven. Hoezee!
En nu lekker uitbuiken in bed? Zou voor mij een topavond zijn!
Yessss operatie vandaag ging door en is klaar. Misschien toch een beetje onderschat en zelfs naar de wc gaan is een groot avontuur. Maar ben zo blij dat het door heeft kunnen gaan (ook met ook op coronacijfers en chirurg zei al dat ze weer moesten afbellen) Nu lekker truffel pepernoten eten, een paar dan want daarna moet ik bijkomen haha
Wat super fijn! Ik wens je een heel spoedig herstel!
Love mijn vriend. Had echt zoān uber tatta ovenschotel van maggi met prei gemaakt omdat ik zelf nergens zin in had en hij vind het helemaal heerlijk alsof ik 3 uur in de keuken heb gestaan