Love mijn vriend. Had echt zo’n uber tatta ovenschotel van maggi met prei gemaakt omdat ik zelf nergens zin in had en hij vind het helemaal heerlijk alsof ik 3 uur in de keuken heb gestaan
Oh maar die is ook gewoon heel lekker haha, soms zijn tatta pakjes en zakjes echt tha best
Verwachten mensen weer hamsteracties? Ik kan bij zowel Picnic als de appie weer woensdag onlinebestellen.
Ik kreeg afgelopen weekend een melding van Picnic dat ze het drukker hadden als normaal en dat mijn meest gebruikte tijdsloten sneller vol liepen.
Op de bank met kat op schoot
De kat probeert me te vergassen
Ik ben weer helemaal verslaafd aan de ‘ordering what the person in front of me ordered’ videos op YT
Ik had van de week alles gekocht voor die preischotel (love it), maar was het zakje van Maggi uiteindelijk vergeten.
Superfijn dat het door kon gaan! Sterkte met je herstel
Wat fijn dat het eindelijk door heeft kunnen gaan. Succes met herstel!
Ik zit die documentaire van Peter Jackson over het laatste album van The Beatles te kijken (Get Back) en het is zo knap hoe ze zo even een deuntje spelen, een beetje zingen en hoppa het volgende fantastische nummer is geboren. Ik ben echt amuzikaal dus ik zal sowieso nooit een nummer schrijven haha, maar ik vind het zó knap.
Die hobbyprojecten van Peter Jackson zijn sowieso top, ook They Shall Not Grow Old is echt subliem.
Een nummer wat ik vaak luister heeft een bepaald stukje waarbii ik elke keer het gevoel heb dat mijn intercom gaat
edit: 2e keer al
Haha wel de moeite waard dus? Ik wilde hem eigenlijk laten schieten toen ik deze kop las:
Ik ben er afgelopen anderhalf jaar eigenlijk makkelijk doorheen gerold ( op 1 momentje na) maar ik ben de laatste weken ineens zo ontzettend moe, prikkelbaar en down.
Zo uitgeput van al het slechte nieuws.
Nog nooit was de pandemie zo erg, en op het eerste gezicht lijkt het niemand nog iets te boeien.
Ik erger me rot aan alles en iedereen.
Het leven rolt gewoon door terwijl zorgmedewerkers thuis zitten met een burnout/depressie/lichamelijke problemen, ons hele zorgsysteem is nog geen 2 weken weg van een totale ramp maar vandaag was het belangrijkste gespreksonderwerp op Twitter dat de Kruidvat een uur eerder dicht moet, want hoe komt de mensheid nu aan z’n kerstkadootjes?!
Daarboven op het eindeloze falen van de overheid op werkelijk elk vlak, een nieuwe variant in Afrika en alles wat uit de wappie hoek komt.
Ik ben zo extreem teleurgesteld in de samenleving, de mensheid ansich en deze pandemie van egoïsme.
Zal me vast snel weer beter voelen, maar het komt de laatste week echt als een donkere golf over me heen.
Haha logisch. Ik heb ook niet alles heel goed gevolgd, dat is ook niet hoe je ernaar moet kijken denk ik. Maar ik vind het heel mooi om de interactie te zien en hoe een nummer tot stand komt. Maar ik ga niet alle delen heel nauwkeurig bekijken, dan word je inderdaad gek.
Oh wat erg ik lees bij Damn Honey dat Zilveren Kruis een pro life verzekering aanbiedt die bijv abortus, euthanasie en IVF bij een lesbisch koppel niet vergoed ga meteen overstappen, echt bizar.
Ik schrok vannacht echt zo hard wakker van een droom. Was onderweg met de trein naar iets, geen idee wat. Zat dus in de trein en er kwamen middelbare scholieren in se trein en die kregen ruzie. Opeens zei er eentje zo van wacht even er zit een krak in het tafeltje, drukte haar kauwgom in dat gat. Totale chaos opeens omdat er een zwarte schorpioen uit kwam met allemaal kleine schorpioenen en duizenden eitjes. like wtf is dit!?
Haha heb je misschien laatst dit nieuwsbericht gelezen?
Nee, ik leef de laatste tijd een beetje in een bubbel maar jezus dit klinkt als een horror ><
Zou dan ook niet naar Achmea gaan want Zilveren Kruis is een merk van Achmea en Pro Life is een label onder zilver kruis. Ik heb er eerder deze week iets over geschreven in het zorgverzekering topic.
Oh ik zie het, toevallig ook wat dingen die ik me afvroeg wat betreft zwangerschap dus top!