Wat je even kwijt wil #56

Wat een ellende met een zelftest zien te kopen ik een fysieke winkel. Mijn dorp heeft ze nergens meer Ugh

Nekpijn door stress is back with vengeance. Ondertussen ben ik ontzettend hyper, dus ik zal wel eind van de middag instorten

Wat een bullshit ook om het de pro-life-verzekering te noemen als je ivf voor lesbische koppels niet vergoedt. Noem het dan meteen de pro-fundi-verzekering.

9 likes

Mijn haar zit zo geweldig vandaag, lukte het iedere dag maar zo.

7 likes

Ik met m’n goeie gedrag de stad in zodat ik m’n Sint cadeaus niet hoef te bestellen (:sparkles:helemaal milieubewust :sparkles: )
HEBBEN ZE NIKS letterlijk niks van wat ik moet kopen
Dus nu alsnog besteld

1 like

Ik wil eigenlijk nog even de stad in om nieuwe parfum uit te zoeken, maar ik heb zo’n gevoel dat het heel druk gaat zijn. En daar heb ik precies 0 zin in.

2 likes

Die gedachte / fout had ik vorig jaar ook, echt heel irritant. Dit jaar ook maar besteld.

2 likes

Ik word altijd een beetje onrustig van blackfriday. Het gevoel iets te moeten kopen terwijl alles wat ik echt wil niet eens afgeprijsd is dus zou dat ook morgen of volgende week kunnen kopen. Maar nu zit ik de hele tijd te zoeken naar iets wat ik kan kopen ?? en al helemaal icm mn dode kat, want wat heeft het leven nog voor zin

26 likes

Vandaag operatie dag! Half 3 start het, mijn ouders zijn hier straks om mij te brengen en daarna weer op te halen. Het gaat in totaal 2,5 uur duren. Erg spannend vind ik het. Sorry als ik het hier allemaal post, is een soort dagboekje voor mij. Ik doe een update als ik me goed genoeg voel (hoop ik wel!)

39 likes

Ik denk dat beter een baan kan zoeken in een andere sector. Ik ben gewoon niet geschikt om les te geven aan jongeren. Ik slaag er gewoon niet meer in om professioneel en vriendelijk te blijven in deze rottijd. Je geeft les aan mensen die worden opgeleid voor de zorgsector maar waar een flink aantal jongeren schijt aan Corona etc. hebben. Nergens in geloven en ook niks van je aannemen. Ook niet wat betreft je vak.

Ik kan beter gewoon weer in een ivoren torentje gaan zitten, en terugkeren naar de ict. Niet dagelijks een strijd hoeven voeren.

13 likes

Hè getver mijn ouders zitten daarbij en ik wist dat het een rare verzekering is maar dit is wel heel heftig. Lees ook op de site dat je ivf alleen vergoed krijgt als er geslachtscellen van de wettelijke partner gebruikt worden, wtf. Misschien toch maar eens bespreken met mn ouders want vraag me af of ze hier echt achter staan of gewoon blind dachten ‘oke mooi een christelijke verzekering, doen we’

5 likes

Nu de wereld toch naar de tyfus gaat ga ik lekker chewy chocolate chip cookies maken.

29 likes

Succes met de operatie. En laat je lekker vertroetelen daarna

:smiling_face_with_three_hearts:🥲 ik wil oook

2 likes

Ik vrees dat ze op zijn zodra ze uit de oven zijn. (De helft al vopr dat t in de oven gaat…)

Maar hier is t recept.
https://pin.it/18AI9ga

1 like

Ah ziet er heel goed uit, thanks!!

1 like

Enige reactie bij dit recept: “Yuck! These turned out awful. And I’m an experienced baker. Never again.”
Haha

1 like

Hahahahahaa niet eens gezien. Vraag me wel af waarom zij een recept van pinterest pakt als zij zo goed is.

3 likes

Heel veel succes vandaag! Probeer het eindresultaat voor ogen te houden, you can do it :hugs:

Mijn Black Friday deals: Wasmiddel en wcpapier.

Ik voel me echt zo volwassen nu.

14 likes