Wat je even kwijt wil #56

Oh dit verklaart wel m’n tegenvallende citoscore, mijn moeder had altijd Marco Borsato, Celine Dion of Total Touch cd’s op.

8 likes

Ik heb haarpijn van m’n staart vandaag maar ben ook bezig met m’n haar minder wassen. Hoe moet dit nu overgaan dan als ik het morgen pas mag wassen :sob:

Als je pint maak je winst!

3 likes

Hoedje op

Ja same, nu vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats hoor

1 like

Hier Paul de Leeuw of Bløf. Geen wonder dat ik niet kan leren.

1 like

Ik heb weer eens zoveel servies verzameld boven dat ik gewoon weer met een volle wasmand naar beneden loop. Kan beter de vaatwasser boven neerzetten ipv in de keuken. :joy:

6 likes

Ik heb sperma besteld en nu ben ik helemaal overweldigd dat het nu hopelijk echt gaat gebeuren. Omggggggg

65 likes

Is dit een typo of niet :laughing: iig veel plezier ermee

7 likes

Nee geen typo, bijna 6000€ armer nu. Het is donorzaad om proberen zwanger te worden.

90 likes

Wauw wat spannend, heel veel succes!

3 likes

Dankjewel!

1 like

Dat is hier vaak hetzelfde :grinning:.

Verwarming op 22, pyjama aan, badjas aan, dikke sokken aan en ik zit nog steeds te rillen.

1 like

Kennelijk verdien je bij K3 ook geen giga bedragen. Gros verdwijnt in de broekzak van Gertje. Ik snap het ook niet :woman_shrugging:

1 like

@Spaarlamp haar droom

Ik heb vandaag bij het verschonen van mijn bed m’n dikkere dekbed erop gelegd en ik lig nu zo lekkeeeerrrr :sob::two_hearts: regen erbij, heerlijk

15 likes

afbeelding

9 likes

Zo lekker ja! Kigt veel knusser ofzo.
Alleen nóg moeilijker uit bed komen als de wekker gaat.

1 like

Ik wilde morgen eigenlijk uitslapen maar er was nog een plekje bij zumba. Aangezien ik met de sluiting niet veel kan sporten MOET ik van mezelf gaan. Yay me. Is altijd wel lekker

21 likes