Wat je even kwijt wil #56

Als ik bij mijn werk aankom moet ik door een ijzeren draaideur om binnen te komen. En vanochtend bleef die deur ineens halverwege hangen, waardoor ik met mijn hoofd tegen het ijzer aan liep. Had gehoopt dat het meer pijn deed en dat ik op wonderbaarlijke wijze er niets van zou zien. Helaas paar minuten later zag ik al meteen een verdikking opkomen en ondanks het koelen van een half uur is het nog dik en mooi grijs/blauw naast mijn oog/wenkbrauw. Moest toen het gebeurd mijzelf wel echt toespreken van strawberry nu niet gaan janken, niemand anders komt jankend binnen en is zo stom om tegen die deur aan te lopen.

3 likes

Ik ga vandaag een poging doen om mijn depression room op te ruimen, kan echt niet meer deze chaos :upside_down_face:

9 likes

Omg het regent al de hele middag. Ik moet nkg stofzuigen en kleine boodschappen doen. Ipv daarvan heb ik met geslapen en lig ik te Netflixen. Ik hoop dat ik mezelf zometeen bijeen kan rapen

Ik vraag me af waar mijn hond over droomt. Hij ligt aan mijn voeten te slapen en beweegt helemaal. Zo schattig en kon ik maar mee kijken.
Denk dat ie rent aan zijn voet bewegingen te zien en blaft aan zn manier van adem halen dus hij is vast de held en de boeven aan het wegjagen.

9 likes

Omg ik heb het gehaald tot de Linda website!! :astonished:Moet ik nu toch maar fulltime gaan vloggen om deze bekendheid uit te melken? :joy:

40 likes

Alleen als een deel van de spon naar ons gaat. Dips op de dyson stofzuiger

5 likes

Ik beloof dat als ik boven de 10.000 euro per maand ga verdienen een kleine donatie doe aan dit forum! En natuurlijk vind je al mijn gebruikte troep in het weggeeftopic, waarbij mensen uit het date leed topic voorrang krijgen. :+1:

15 likes

M’n hormonen gaan wel lekker nu zeg. Hoorde net Rudolph the red nosed reindeer op de radio en moest erom huilen :sweat_smile:

Hoe is het zo koud ineens? Ik zit met een dekentje en elektrisch kacheltje te werken, maar het is nog steeds niet genoeg :’(

3 likes

Het is ook een rot nummer

Ik was zo enthousiast daarover, maar heb nooit een vis gezien :sob:

3 likes

Ik heb net een doos van 25 kilo 2 trappen opgesjouwd en ik heb nu trillende armen en benen :joy: Scheelt wel weer sporten vanavond

1 like

Ik ben vandaag ook niet warm meer te krijgen, lig onder meerdere dekens, ijsvoeten. Verlang naar een warm bad!

3 likes

Als mn kat aan de toetsen van mijn toetsenbord gaat lopen knagen vind hij dat ik moet stoppen met werken. Dus: weeekend :cheer:

5 likes

ik heb een apple watch overgekocht van iemand van hier en ik heb hem nu aan en I don’t know how to act hahahha

8 likes

Heb je gemist dat alle niet essentiĆ«le zorg per direct is afgeschaald? Zelfs chemo’s.

12 likes

Oeps, verkeerd topic.

Net m’n elektrische deken uit de kast getrokken en zit nu lekker warmpjes te worden op de bank. Een vriendin van mij vond mijn depri mood niet leuk en ik moest van haar mee naar de stad om even buiten te komen en dat heeft wel geholpen :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ik dacht dit ook, zou binnen maand opgeroepen worden. Is nu bijna 3 maand later en heb nog niets gehoord.

Gaat om een operatie die voor mij erg belangrijk is. Shit zooi maar helaas niet anders en heb het ook echt te doen met zorgmedewerkers op het moment dus neem het ook niemand kwalijk.

2 likes

En door jouw bericht moest ik aan Helmut Lotti denken :sweat_smile:

1 like