Het is klaar de eerste deel! Het is redelijk mee gevallen, had soms wel echt pijn maar na goed ademen ging dit weer weg.
Ik trilde echt van de OK-tafel af van angst. Tijdens de operatie mocht ik een film op zetten en ik ben super fan van de koreaanse spel show running man, dus dat was een fijne afleiding. Op een gegeven moment had ik echt honger en kreeg ik een Twix haha.
Nu zit ik met mijn ingepakte benen in de auto, lekker naar huis en straks slapen, ben zo moe.
Bedankt voor alle steun hier en elke kee hier mag postrn
Eten tijdens je operatie? Succes met je herstel!
Een Twix eten en Netflix kijken tijdens een operatie, ik zie dit echt niet voor me haha
Ja het was onder lokale verdoving en niet een echte ziekenhuis OK. Sorry had ik even bij moeten zeggen.
Ja ze waren erg flexibel het is misschien niet echt een operatie maar liposuctie voor lipoedeem
Ik ga stuuuk ik zit tegenover 2 dronken mensen, een stel. Ze hebben het over hilarische dingen, dat alcohol vroeger heel gezond was enzo en ze laten steeds hun paraplu tegen me aanvallen en die jongen bood me net zijn chocoladeletter aan love it.
Ah yesss! Vorige week had ik een winterjas gekocht en die stond vandaag met 40 euro korting op de website. Ik heb net geprobeerd om die 40 euro korting alsnog te krijgen en dat is gelukt!
Dus ik heb mezelf nu even getrakteerd op een veel te dure, te spicy en te lekkere curry van mijn favoriete Thai.
Verdomme ik baal echt zo hard! Na veel geregel had m’n vriend eindelijk geregeld dat hij 20 tm 22 december vrij was zodat we die week naar Praag konden ook om m’n beste vriendin weer op te zoeken maar daar zijn ook weer allemaal maatregelen strenger geworden. We hebben dus besloten om toch maar niet te gaan maar vind het wel echt kut…
Ik kan echt alleen maar denken. Heb zo geen zin in me weer 4 maanden angstig te voelen.
Er komt zo een vriendin langs die ik al anderhalf jaar niet gezien heb en ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn, er is vet veel gebeurd in mijn leven in die anderhalf jaar waar ze allemaal niets van weet. Ze is altijd heel ‘makkelijk’ met afspraken en dat vond ik in het verleden vaak irritant, ze nam nooit initiatief tot afspreken (nu kwam het ook van mijn kant) en zegde vaak af, beetje fladderig type zeg maar, en dat is ook wel de reden dat we elkaar al zo lang niet meer gezien en gesproken hebben. De afspraak is ruim een week geleden gemaakt en ik vraag me zelfs af of ze wel komt, zie haar er nog wel voor aan om het gewoon weer vergeten te zijn. Ben benieuwd dus.
Oh dit verklaart wel m’n tegenvallende citoscore, mijn moeder had altijd Marco Borsato, Celine Dion of Total Touch cd’s op.
Ik heb haarpijn van m’n staart vandaag maar ben ook bezig met m’n haar minder wassen. Hoe moet dit nu overgaan dan als ik het morgen pas mag wassen
Als je pint maak je winst!
Hoedje op
Ja same, nu vallen de puzzelstukjes wel op hun plaats hoor
Hier Paul de Leeuw of Bløf. Geen wonder dat ik niet kan leren.
Ik heb weer eens zoveel servies verzameld boven dat ik gewoon weer met een volle wasmand naar beneden loop. Kan beter de vaatwasser boven neerzetten ipv in de keuken.
Ik heb sperma besteld en nu ben ik helemaal overweldigd dat het nu hopelijk echt gaat gebeuren. Omggggggg
Is dit een typo of niet iig veel plezier ermee
Nee geen typo, bijna 6000€ armer nu. Het is donorzaad om proberen zwanger te worden.