Wat je even kwijt wil #56

Wauw wat spannend, heel veel succes!

3 likes

Dankjewel!

1 like

Dat is hier vaak hetzelfde :grinning:.

Verwarming op 22, pyjama aan, badjas aan, dikke sokken aan en ik zit nog steeds te rillen.

1 like

Kennelijk verdien je bij K3 ook geen giga bedragen. Gros verdwijnt in de broekzak van Gertje. Ik snap het ook niet :woman_shrugging:

1 like

@Spaarlamp haar droom

Ik heb vandaag bij het verschonen van mijn bed m’n dikkere dekbed erop gelegd en ik lig nu zo lekkeeeerrrr :sob::two_hearts: regen erbij, heerlijk

15 likes

afbeelding

9 likes

Zo lekker ja! Kigt veel knusser ofzo.
Alleen nóg moeilijker uit bed komen als de wekker gaat.

1 like

Ik wilde morgen eigenlijk uitslapen maar er was nog een plekje bij zumba. Aangezien ik met de sluiting niet veel kan sporten MOET ik van mezelf gaan. Yay me. Is altijd wel lekker

21 likes

Vandaag was mn dag niet, ik stond op met rugpijn, ergerde me aan alles, loopsessie ging niet geweldig, stootte me 4 keer vandaag waaronder 1 keer echt hard aan mn knie dus nu doet dat pijn bij het wandelen en fietsen.

En tot slot had ik de memo gemist dat we op werk allemaal zwart moesten dragen vandaag dus kwam ik aanzetten met een rode trui. Kon wel door de grond zakken :+1:

5 likes

Eerst zelf rondbellen, je huisarts maakt dan een verwijzing.

2 likes

Oh wat is dat duur joh! :flushed: Hopelijk is het je 1e ronde raak!

Huh, ik ging ook plassen maar heb niet uit het raam gekeken. Moet ik weer de kou in?? Oh hier is niks :cry:

3 likes

Bedankt voor het delen :smiling_face_with_three_hearts:. Speciaal voor jou m’n bed uit geweest. Het gaat hier zo wel sneeuwen zie ik, maar ‘t vriest niet eens :umbrella:

2 likes

Jaa het is pas om 8u, dan moeten ze te zien zijn!
Slaap lekker nog even :sleeping:

1 like

Was gisteren naar huis aan het fietsen en teon werd ik gebeld door een nummer dat ik niet kende. dacht ik; wat is dit voor een nummer. dus ik neem op. Kreeg niks te horen, werd ik weer gebeld. toen dacht ik; oh shit het is serieus iets. Was het GGNet voor mijn intake. Dus ik helemaal blij, blijkt dat GGnet weer heeft gezegd dat ik weer naar Basis GGZ moet, maar die mogen/kunnen geen diagnoses vaststellen vanwege max 10 behandelingen. Dus nu moest ze weer overleggen hoe en wat. Hoop niet dat ik nu weer onderaan de wachtlijst sta…

5 likes

Duss ik zat net de hele tijd in t medische vragen topic te scrollen terwijl ik dacht dat ik in t wwjek zat. Leek ff of de wereld verging.

8 likes

Huh? In de BGGZ worden wel diagnoses gesteld hoor, sterker nog, er moet een diagnose gesteld worden anders krijg je de zorg niet vergoed. Of bedoel je diagnostisch onderzoek? Als dat uitgebreid moet, gaat dat vaak wel naar de SGGZ ja. Vanaf 2022 verdwijnt de splitsing tussen BGGZ en SGGZ trouwens vanwege het nieuwe zorgprestatiemodel.

4 likes

Misschien word je wel ziek? Laatste keer dat ik dit had bleek ik griep te hebben