Ik heb uiteindelijk de ventilator erbij aangezet omdat ik het zo warm had
Ik had het kunnen weten heb het snel warm
Nu ik wakker ben ligt het wel weer lekker maar slapend warmt het zo op
Ben pas om 3 uur gaan slapen. Voel me echt aangereden door een vrachtwagen en ik heb geen zin om rechtop te gaan zitten want dan word ik misselijk en licht in mn hoofd.
Gefeliciteerd
Doordat je het hebt besteld, heb ik het vreemde beeld dat je het via ome bol hebt gekocht met extra korting
Maar dat is natuurlijk niet zo. Veel succes en hopelijk gebeurt het snel voor jou
Het scheelde niet veel had serieus een kortingcode
Ja veel he. Dit is voor 6 pogingen. Beter lukt het en wordt het een leuk kind
Ik wil een nieuwe platenspeler en na uitgebreid onderzoek (niet op zijn Doutzens) kom ik uit op een exemplaar die vrijwel overal is uitverkocht, behalve op de de website van de Otto.
Yes echt onderZoek! Des al niet te min een domper aangezien de huisarts het wel goed heeft doorgezet.
Vreselijk hĆØ. Haar ouders zijn vrienden van mijn ouders en ik heb vroeger veel met haar en haar zusje gespeeld. Heb sinds ik het hoorde er zo vaak aan gedacht. Die ouders en kindjes Geen woorden voor wat hun nu doormaken.
Ik probeer die rituals adventkalender op te zetten met die lichtjes maar het lukt me gewoon niet. Voel me zo dom
Lekker bestellen dan!
Ik moet uit bed maar het regent zo hard de hele tijd en we moeten straks ook echt naar buiten want mān dochter gaat naar zwemles. En het gaat straks ook heel hard sneeuwen zie ik! Wel natte denk ik.
Sowieso, maar vond het grappig dat ie daar nog op voorraad is. Misschien omdat het niet de meest logische plaats is om zoiets te bestellen.
Grr probeerde gisteravond wat te bestellen met een giftcard, maar het bleef steeds hangen bij de betaling en dan stond er āmisluktā blabla, nu probeer ik het nog eens en staat er: saldo is 0 euro
Weg 25 euro shoptegoed. Klantenservice geappt maar ja die zullen dit weekend wel busy zijn en daarna is de korting weg š„² onredelijk chagrijnig nu
Ik weet niet wat voor diagnose je wilt/verwacht (en hoef je ofc niet te vertellen), maar dan kan je evt nog kijken of er speciale centra zijn waar je terecht kan.
Ik weet bijv dat je voor autisme ook autismecentra hebt waar je een diagnose kan krijgen. Geen idee of dat ook zo is voor hetgene wat jij hebt.
Het sneeuwt!!
Het gaat hier best wel hard nu en blijft vooralsnog ook goed liggen maar zal vanavond wel weg zijnā¦
Jaaa same dat was echt geweldig!
Als het een beetje een goede klantenservice is geven ze jou alsnog die korting hoor
Haha ja ik dacht dat het in Limburg veel meer zou gaan sneeuwen dus was al gepikeerd dat ik gisteren weer terug naar Gelderland ging. Maar nu is het dus hier
Zo geen zin om door de regen te fietsen
Het regent hier echt hard en ik lig nog lekker in bed te chillen.
Denk dat ik zo de dag ga doorbrengen