Wat je even kwijt wil #56

Ahhhh wat lief!
Dat zulke mensen nog bestaan hè? Ben gewend waar we nu wonen dat ze het soms voor de deur leggen en dan hard wegrennen zonder te wachten of je wel opendoet of dat ze aanbellen en ondertussen al bij de buren staan omdat je niet binnen 15 seconde opendeed
Nou hebben bezorgers het ook enorm druk natuurlijk, maar wel een bizar contrast zo haha

1 like

Hahahq dit wilde ik ook vragen

Fastfood maar dit was ook een ronde

Samenvatting

53 likes

Lidl heeft het kerstassortiment al liggen in de supermarkt maar nog geen chocolade kerstkransjes. Brb even janken.

3 likes

:heart_eyes: nu heb ik zin in donuts

Wooooow daar ben ik lang niet meer geweest. Niks veranderd denk ik?

4 likes

Omg ik had hier nog niet aan gedacht, maar nu je het zegt wil ik ze eigenlijk ook gewoon nu meteen. Stom dat ze er nog niet zijn!

5 likes

Haha het lijkt net alsof er een random aardappel op je bord ligt

Gok dat het een oliebol is

1 like

Ik denk dat dat een soesje is.

@Stofdoek hahah nee dit is al 100 jaar t zelfde.

2 likes

Dat kan ook nog. Mijn oma had altijd zulke diepvriessoesjes in huis, voor het geval dat we op bezoek kwamen

Die smaakte puur naar slagroom en suiker, maar toch

1 like

Ik voel me echt een aansteller maar de pizza die ik besteld had was echt NIET te vreten. Ongaar deeg, drie kilo kaas, amper tomatensaus en ik kan wel janken door de teleurstelling :+1:t2:

Ach erm, we hadden eten besteld en op een gegeven moment werd ik gebeld door de bezorger of ik het eten beneden op kon halen. Had echt zoiets van wtf? Maar bleek dus dat hij dikke hoogtevrees had (en ik woon op de 10e)

Vond t wel zielig. Hij vroeg zelfs nog dat als we een review plaatsten we hem hier niet op af wilden rekenen.

48 likes

Sounds like heaven

Waar heb je m besteld? Zou sowieso een slechte recensie geven, misschien krijg je je geld wel terug ofzo.

2 likes

Ik zou hem 5 sterren geven :blush:

4 likes

Het was uiteraard heerlijk

4 likes

Haha dit was echt een goede tip!

7 likes

Laat ze struikelen over hun eigen kruidnoten

2 likes

Ik: ah chill, avond alleen thuis, ga lekker lezen en serie kijken onder een dekentje.
Buurmeisje: ik ga lekker singstar doen met al mn vriendinnen die niet kunnen zingen.

Hoooow what you do to meeeeee.

Aaah. Mijn vriend zingt al vals maar dit slaat echt alles.:rofl::rofl::rofl:

3 likes

Hahah heerlijk ook die imitatie van Rutte en hoe hij praat :rofl:

1 like

Dan was het geen goed baksel

@LazySusan houdt wel van baksels