Net even het dorp in gelopen om boodschappen te doen, het sneeuwde best hard en met grote vlokken dus ik liep als een Michelin poppetje door de supermarkt Nu zit ik aan de chocolademelk met slagroom en zometeen ga ik cake bakken. Ik werk meestal op zaterdag maar dit is echt genieten
Ik zat vroeger met een meisje op de middelbare school en die was altijd heel enthousiast over haar verjaardag. 2 weken van te voren begon ze al met ‘over twee weken ben ik jarig!!’. Nu volg ik haar op instagram en in de afgelopen twee weken heeft ze al 2 van die countdown klokjes geplaatst tot haar verjaardag. Vind het zo leuk/schattig dat ze daar nog steeds zo enthousiast over is.
Ik ben moed aan t verzamelen om de week boodschappen te doen met m’n brakke hoofd. Dacht anders doe ik toch maar weer is bezorgen, is de eerste mogelijkheid volgende week zaterdag
Ik dacht effe de grens over om wat adventkalenders te kopen, nergens meer fatsoenlijke te koop
Mijn nek zit zo fucking vast. De pijn trekt helemaal naar mijn achterhoofd.
Al 2 keer spierbalsem gesmeerd, zodat het iets zou ontspannen, maar niets lijkt te helpen.
De goden zijn met mij vandaag. Ik liep over straat maar stopte even op mijn mobiel uit mijn tas te halen en precies op dat moment belande er een flinke kwak vogelpoep op een halve meter voor mij.
Ah dat is zo naar inderdaad. Ik smeerde dan ook wel eens Voltaren. Dat hielp bij mij wel (allemaal niet op medisch advies oid overigens). Sterkte in elk geval!
Je bent pas door de goden gezegend als het precies op je hoofd valt… is een goed voorteken!
Shit, je hebt nog gelijk ook!
https://www.ad.nl/bizar/lottowinnaar-vogelpoep-op-mijn-hoofd-bracht-me-geluk~abbc16e0/
Ik krijg bovenstaande melding als ik een aankoop wil betalen bij vinted. Eerdere betalingen gingen gewoon, iemand die weet wat ik moet doen/hoe dit op te lossen?
Mocht je je down voelen, kijk even de persconferentie van de Pieten terug van het Sinterklaasjournaal. Echt 3 min genoten
Geweldig hè. Vooral als je cadeau vervangt voor vaccinatie
Ik heb een nieuwe interesse gevonden op youtube. “Apartement hunting” in new york en mij helemaal verbazen over de prijzen en wat je ervoor krijgt.
Ik kom net tot de ontdekking dat ik een dubbele afspraak heb van de week. Beetje jammer, want nu moet ik gaan kiezen welke ik afzeg. Ze zijn allebei niet levensbedreigend of moeten nu. En voor allebei best lang op de wachtlijst gestaan. Vervelend.
Ik heb het net ook gezien. Ze doen het goed!
Ah dit is echt heel leuk gedaan zeg. Sowieso zit er echt goede humor in dat hele sinterklaasjournaal haha
Ik heb amberblokjes besteld maar ik vind de geur echt heel heftig. Hopelijk wordt dat nog minder
Heb je deze al gecheckt toevallig (ik kijk haar video’s altijd dus moest hier meteen aan denken bij je bericht)
https://youtube.com/playlist?list=PLziQegFvcuQDjnHEW7o5-pK9NCz7uBefj
Ik was net bij de supermarkt bij de zelfscan en had 2 flessen wijn, dus toen ik wilde betalen moest een medewerker (meisje van een jaar of 18 die een eindje verderop stond) akkoord geven ivm leeftijd. Komt ze naar me toe gelopen, kijkt me aan en zegt heel verschrikt ‘oh sorry, van veraf zag je er veel jonger uit!’ en toen stamelde ze, nog verschrikter ‘oh nee sorry maar van dichtbij zie je er ook jong uit hoor!’ haha haar struggle was zo schattig
nee nog niet, thanks ga ik ook zo kijken!
Ik eet sinds een lange tijd weer een speculoosdonut. Had er super veel zin in, maar diep teleurgesteld. Ze zijn niet meer gevuld met speculoos wat de is dit voor sneue bedoeling??