Onze nieuwe stoelen werden bezorgd bij ons nieuwe huis maar volgens post nl tussen x en x uur. Dus wij zaten een half uur voor die tijd nog ergens anders, kreeg mijn man ineens een melding dat het was bezorgd. Snel daarheen want wtf (zes grote dozen). Had de bezorger het onder de overkapping gezet met een briefje erbij met zijn telefoonnnummer. Mijn man geappt van oh super fijn sorry dat we er niet waren, de tijd stond in de app anders. Kwam die man na zijn ritten nog even langs om zich voor te stellen en het uit te leggen hahaha. Blijkbaar is er in t dorp een vaste bezorger en weet iedereen zijn naam hij vroeg ook of hij onze hond een koekje mag geven want hij vindt het fijn als honden niet van streek raken als hij wat komt bezorgen haha hoe fantastisch is die man?!
Haha ik dacht dat er weer een soort 1 aprilgrap was, want alle topics hadden opeens rare namen zoals âWaar zijn je memes?â Ipv âWhere yo memes atâ. Maar ik had blijkbaar iets aangeklikt dat alles naar het Nederlands vertaald wordt
Edit: dark side crushes werd âdark side verplettertâ
Omg goals!! Bij mijn ouders in het dorp is er ook zoân vaste pakketbezorger, die man is zo lief! Hij is altijd super vrolijk. Vorig jaar gaf ik hem kerst bonbons en toen moest hij huilen omdat hij zo overvallen was erdoor Doet me er weer aan denken dit jaar weer iets klaar te leggen voor hem (ook al woon ik niet meer bij mân ouders).
Ik was net in een restaurant. En een vrouw praate gezellig met ons. En toen kwam haar zoon eraan hij zat in een rolstoel en had iets van spasme. En toen vroeg ze of wij geen last hadden daarvan. Echt mn hart brak gewoon. We hadden allebei zoiets van huh nee hoezo. En toen vertelde ze wat ze allemaal had meegemaakt als ze met hem ergens heen ging. Nou nu wil ik al die mensen een mep geven met een stoel.
En, wat heb je als eerste op je vreetschuur bord geladen?!
Ahhhh wat lief!
Dat zulke mensen nog bestaan hè? Ben gewend waar we nu wonen dat ze het soms voor de deur leggen en dan hard wegrennen zonder te wachten of je wel opendoet of dat ze aanbellen en ondertussen al bij de buren staan omdat je niet binnen 15 seconde opendeed
Nou hebben bezorgers het ook enorm druk natuurlijk, maar wel een bizar contrast zo haha
Hahahq dit wilde ik ook vragen
Lidl heeft het kerstassortiment al liggen in de supermarkt maar nog geen chocolade kerstkransjes. Brb even janken.
nu heb ik zin in donuts
Wooooow daar ben ik lang niet meer geweest. Niks veranderd denk ik?
Omg ik had hier nog niet aan gedacht, maar nu je het zegt wil ik ze eigenlijk ook gewoon nu meteen. Stom dat ze er nog niet zijn!
Haha het lijkt net alsof er een random aardappel op je bord ligt
Gok dat het een oliebol is
Dat kan ook nog. Mijn oma had altijd zulke diepvriessoesjes in huis, voor het geval dat we op bezoek kwamen
Die smaakte puur naar slagroom en suiker, maar toch
Ik voel me echt een aansteller maar de pizza die ik besteld had was echt NIET te vreten. Ongaar deeg, drie kilo kaas, amper tomatensaus en ik kan wel janken door de teleurstelling
Ach erm, we hadden eten besteld en op een gegeven moment werd ik gebeld door de bezorger of ik het eten beneden op kon halen. Had echt zoiets van wtf? Maar bleek dus dat hij dikke hoogtevrees had (en ik woon op de 10e)
Vond t wel zielig. Hij vroeg zelfs nog dat als we een review plaatsten we hem hier niet op af wilden rekenen.
Sounds like heaven
Waar heb je m besteld? Zou sowieso een slechte recensie geven, misschien krijg je je geld wel terug ofzo.
Ik zou hem 5 sterren geven
Het was uiteraard heerlijk