Wat je even kwijt wil #56

Bij mij zijn ze tot nu toe allemaal verwijderd door haatdragend taalgebruik te kiezen en ras en etniciteit te gebruiken.

3 likes

Dar is juist het punt, hij kent je niet dus weet niet hoe hygiënisch je te werk gaat en hoe netjes je keuken is.

Maar als ik zoiets zou doen zou ik wel zorgen dat pas iets weggooi als ik zeker weet dat ik uit zicht ben.

9 likes

Ja dit het ik precies hetzelfde gedaan een aantal keer. Om te huilen is het.

Ik stond netjes om 07:50 klaar op mn werk, komen we er nu pas achter dat ik naar de andere locatie moet (10 min fietsen). Ja, zo is de ochtend wel heel snel voorbij :skull:

Nee klopt, sorry was niet aardig. Maar het was niet persoonlijk, heb natuurlijk geen idee wat je gebakken had. Maar gisteren ging het in het forumergernissen topic over het woord baksel, dus het was een referentie daaraan

1 like

Niet alleen gisteren. Sommige forummers vinden het schijnbaar erg vervelend dat iemand een woord raar vindt.

1 like

Ik eet op mijn werk (kinderopvang en basisonderwijs) ook alleen maar voorverpakte traktaties.

Never forget dat een kind de traktatie (kaas en worst spiesjes) op een dienblad vast had en er vervolgens twee keer volledig overheen niest. :joy:

16 likes

Ik snap zelf alleen niet hoe moeilijk het is om gewoon te zeggen: ‘nee, dankjewel.’

4 likes

Ik droomde vannacht over dode ratten. Denk day het komt omdat ik gisteren Interview with the vampire heb gekeken. :upside_down_face::upside_down_face::upside_down_face:

2 likes

Haha ja ik kan me er niet echt druk om maken gelukkig :rofl: maar ik kijk dan ook weer nooit in het baktopic dus misschien zie ik het woord baksels daarom ook bijna nooit voorbij komen

1 like

Soms wordt je overrompeld en soms is het beleefder/makkelijker om iets wel aan te nemen.
Ik denk niet dat die man had verwacht dat hij in zicht was met zijn koekje.

12 likes

Nouuuu ik kijk nu de k2 zoekt k3 finale omdat ik gisteravond geen zin had om te wachten tot het online stond. Dus ik expres niet op social media, niet op nieuwsapps, niet de radio aan. Appt mn vriend net de uitslag :sweat_smile: vriend dit hele programma interesseert jou niet en nu verpest je opeens de finale voor mij?? :rage: (hij dacht dat ik het al gezien had dus neem het m niet kwalijk maar toch)

5 likes

Goed gedaan! Ben nu wel benieuwd naar de manier waarop je dit voor elkaar hebt gekregen!

1 like

Ik ben echt zo ziek chagrijnig ben echt om alles boos

4 likes

Ik had gedroomd dat mijn zusje een kartonnen wasbak had gefabriceerd voor in mijn badkamer en dat ik aangaf dat karton misschien geen goed idee was, en toen was ik ondankbaar. :joy:

Geen posicoronatest dus zo weer naar buiten :smiley:

21 likes

Goed voor de weerstand :joy:
Morgen pepernoten bakken met mijn kinderen, superranzig, ff weerstand opbouwen :joy::joy::joy:

Hele tuin zit weer vol met vogels. Telde net 8 kleine duiven, 2 grote duiven, 4 spreeuwen, koolmeesje, roodborstje en een hele boel musjes. Allemaal genietend van al het vogel voer :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Ik helemaal mn rood met witte stippen poncho aan. Was t gestopt met regenen. Was ik een paddenstoel voor niks :joy:

@Strawberry Als je ze wil verwennen moet je een keer meelwormen neerleggen voor ze.

2 likes

Dat mis ik echt bij dit huis. Wonen vlakbij het centrum maar op 2 dikke duiven die veel poepen niks.
Soms een verdwaalde merel en dan ben ik helemaal blij.

Bij mijn ouders ook altijd zoveel en verschillende vogels.

1 like

Haha ik dacht wel even jonggg wat doe je maar we hebben gelijk een paar hysterische spraakmemo’s uitgewisseld dus het zit wel goed :joy:

1 like