Goed voor de weerstand 
Morgen pepernoten bakken met mijn kinderen, superranzig, ff weerstand opbouwen 

Hele tuin zit weer vol met vogels. Telde net 8 kleine duiven, 2 grote duiven, 4 spreeuwen, koolmeesje, roodborstje en een hele boel musjes. Allemaal genietend van al het vogel voer 
Ik helemaal mn rood met witte stippen poncho aan. Was t gestopt met regenen. Was ik een paddenstoel voor niks 
@Strawberry Als je ze wil verwennen moet je een keer meelwormen neerleggen voor ze.
Dat mis ik echt bij dit huis. Wonen vlakbij het centrum maar op 2 dikke duiven die veel poepen niks.
Soms een verdwaalde merel en dan ben ik helemaal blij.
Bij mijn ouders ook altijd zoveel en verschillende vogels.
Haha ik dacht wel even jonggg wat doe je maar we hebben gelijk een paar hysterische spraakmemo’s uitgewisseld dus het zit wel goed 
Ah superleuk! Ik wil deze winter ook wat neerzetten, maar ik vind alleen van die hele ouderwetse vogelhuizen op poten. Dus nog ff doorzoeken. Maar het is altijd zo gezellig om die beestjes in je tuin te zien!
Woon je in de randstad? Vind het een goede score zo
Precies toen ik dit aan het lezen was, belde hier ook de PostNL-man aan
Zou eigenlijk morgen pas komen.
Wij hebben wat dingen in de boom hangen, vogelhuisje aan de muur en op een tuintafel een bak met voer staan. Door de regen ligt het vogel voer ook op de grond en daar zaten alle duiven bij. Normaal ligt er niets op de grond vanwege onze katten. Net kwam onze kat terug in de tuin en de duiven gaven geen fuck en de kat ook niet, die ging door het luikje naar binnen.
Wonen wel in de randstad, zijn echt verbazingwekkend veel vogels. Bij mijn ouders geen randstad zijn er een stuk minder vogels en was ik als kind blij, als ik een roodborstje zag hier zie ik ze bijna elke dag.
Het is 10 graden in huis, heb wel warm water maar de verwarming wil maar niet aan
wil gewoon relaxed Ajax kijken
Mijn ouders willen PER SE langskomen terwijl ik me kut voel en daar nul behoefte aan heb en nu appte ik van ja t komt eigenlijk niet zo uit voel me niet lekker
Sturen ze terug: we zijn al onderweg tot over een half uur
Adem in adem uit
Oke er is mega veel politie in nijmegen… ik hoop niet dat mensen gaan rellen.
‘Nee.’
Pff wat irritant zeg. Sterkte!
Bij dat soort mensen wil ik altijd zo graag even in hun hersenpan mee luisteren wat ze denken. Je gaat dus al bewust de deur uit met een mes op zak. Iemand vraagt je midden in een pandemie de regels op te volgen en je antwoord is ik trek mijn mes. Echt wat gaat er dan in je hoofd om.
—
Ik denk dat ik over ga op lange sokken, ik draag eigenlijk altijd sneakersokken omdat ik het lelijk vind als je je sokken ziet. Maar nu heb ik sokken van mn vriend aan die ik heb opgetrokken tot kniekousen en de hak vd sok zit ergens midden op mn kuit maar toch zit het heerlijk. Waarom loop ik altijd met koudeenkels. En wat maakt het uit als je sokken ziet.
Oh heb niks gezien net in het centrum geweest
Ik heb paar maanden terug ook voor t eerst in jaren een nieuwe gekocht en was echt verbaasd door de grootte ervan, past niet eens normaal in m’n zakken en moest er echt ff een paar weken aan wennen. Er was eerst juist een trend dat ze steeds compacter werden, maar nu worden ze juist weer steeds groter.
Ik ben net ruim een uur bezig geweest om die rituals adventkalender in elkaar te zetten😩
Jaa was vooral bij t station
Opvang is vaak wel stabieler. Het is echt een commitment voor ze.
Ik heb nu 1 opvangdag bij mn moeder maar denk soms aan een dag extra kdv. Al gaat laatste tijd wel goed. Ze had tijdje dat ze vergat te zeggen dat ze iets had en ik last minute wat kon regelen.