Wat je even kwijt wil #56

Haha dit was echt een goede tip!

7 likes

Laat ze struikelen over hun eigen kruidnoten

2 likes

Ik: ah chill, avond alleen thuis, ga lekker lezen en serie kijken onder een dekentje.
Buurmeisje: ik ga lekker singstar doen met al mn vriendinnen die niet kunnen zingen.

Hoooow what you do to meeeeee.

Aaah. Mijn vriend zingt al vals maar dit slaat echt alles.:rofl::rofl::rofl:

3 likes

Hahah heerlijk ook die imitatie van Rutte en hoe hij praat :rofl:

1 like

Dan was het geen goed baksel

@LazySusan houdt wel van baksels

Ik hoop echt dat het morgen lekker weer is (of nou ja, droog), want ik heb zin om te wandelen met mijn wandelclubje (en doe er ook andere leuke dingen mee). Ik ben wel de jongste, maar scheelt maar 5-10 jaar dus valt mee.

2 likes

Dit zie ik mezelf ook nog wel doen. Aannemen uit beleefdheid, maar teveel ranzige keukens gezien om alle baksels van onbekenden op te eten

19 likes

Ah het is vast niet persoonlijk! Wellicht vond hij het geen hygiënisch idee omdat het onverpakt is. Wel attent van jou!

7 likes

Een misbaksel! Het koekje of de postbezorger - wie zal het zeggen.

2 likes

Ik heb weer een stash met koekjes van het koekemannetje :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Dit! Je weet van een vreemde nou eenmaal niet of het een net/hygiënisch persoon is. En zo in coronatijd vind ik t ook wat gek om iemand danwel een losse koek te geven danwel aan te nemen. Maar ik was dan ook nog steeds m’n handen na het aannemen van een pakketje en laat 't dan nog een paar dagen staan :sweat_smile: Zou 't je dus niet te persoonlijk aantrekken @Panda!

8 likes

Kregen een gefeliciteerd met het huis kaart met dit in de hoek :eyes: (en de tekst ‘en dit met een knipoog’)
Een speen en…? Een verkoolde biefstuk? Een grijs matras? Ik ben in de war

7 likes

Afstandsbediening?

1 like

Ik zit soms per ongeluk in het geluk dat relatie heet topic. Dat is ook echt bizar als je het niet weet

18 likes

Ohhh dat kan ik wel rijmen met de voorkant vd kaart ja, goeie! Op de voorkant stonden een verhuizende man en vrouw en de man dacht aan een relax stoel en televisie en de vrouw aan baby spullen :upside_down_face:

1 like

Oh jaaa dat is echt een goed idee. Wij hebben ook zo’n lieve kerel die langs komt bij ons! Hij is ook echt tot nu toe altijd vrolijk en we zijn altijd thuis als pakketjes komen dus dat maakt het voor hem ook makkelijker. Ik zal ook wat lekkers voor hem halen tijdens de kerstdagen!
*
Voel me redelijk oke, opstaan/zitten/liggen en wandelen is nog lastig.

2 likes

Loving the stereotypes :face_vomiting::face_vomiting:

4 likes

Heb ik ook gedaan!

4 likes

Daarnet naar de Ikea in Breda geweest om snel iets te eten en we stonden aanschuiven qr-code te laten scannen en een mevrouw weigerde die van haar te tonen want ja het systeem en ze wilde ook iets eten. En wij allemaal volgzame schaapjes die worden volgespoten.

Oké mevrouw, maar ik heb honger en wil nu erlangs. Heeft ze daar zoals een jehovagetuige nog 10 minuten zitten verkondigen dat dit niet kon en we discrimineerden.

9 likes

Net weer even een blackface pietenfoto gerapporteerd op FB. Verheug me nu al op de melding dat ie is verwijderd :tipping_hand_woman:. Ben benieuwd hoe lang ik nog moet doorgaan totdat die betreffende FB groep wordt verwijderd want heb al veel gerapporteerd de laatste tijd.

10 likes