Ik druk hier op het forum vaak op de delen knop in plaats van like knop.
Zie ik ineens een gast er tussen staan (facebookmessenger) waar ik 10 jaar geleden ooit mee heb gedate. We zijn niet eens facebookvrienden😅. Ging net even kijken of ik per ongeluk dingen heb gedeeld, maar ik zie hem ook nergens terug in mijn chatgeschiedenis. Heel weird dit.

grootste (en vrijwel enige) nadeel aan alleen wonen en fulltime moeten werken om je casa te kunnen betalen. Alleen maar in het weekend tijd om goed te poetsen en de was te doen etc.
. Hopelijk volgend jaar weer, en dan niet dat hij vanavond weer weggaat maar hij bij me woont
Ik kwam hier voor me rust ja
Verder prima alleen loopt hij precies waar enorm veel elektriciteit zit en is dat niet zo handig.
). Vraag me af hoelang dit zo blijft , maar ben voor nu in ieder geval even een heel gelukkig mens
. En nog een van de grootste winsten de afgelopen tijd: ik heb energie over na het werk 
. Natuurlijk is er wel iets van vermoeidheid, maar gewoon nog de kracht hebben om het huis op te ruimen en te koken voor mezelf is echt de kers op de taart en het bewijs dat dit werk mij niet alleen energie kost, maar ook energie geeft. Al die jaren kon ik echt niet begrijpen waar mensen de energie vandaan halen om 40u te werken en daarnaast nog een leven leiden. En nu lukt het mij ook gewoon zonder in de avonden en weekenden alleen maar te kunnen slapen.