Ik zit nu al een week te wachten tot mijn familie weer eens zoiets deelt zodat ik ook weer lekker kan rapporteren. Maar ze houden zich in dit jaar. Voorgaande jaren had ik altijd een paar keer per week iets te rapporteren.
Deze kwam net opeens langs in een playlist en voel me weer helemaal 13 en op de disco in de
brugklas.
Die worden niet verwijderd. Is mijn ervaring. Ben een jaar bezig geweest een blackface-piet verwijderd te krijgen door hem steeds op diverse manieren te rapporteren en het werd telkens afgewezen.
Ik heb dit vorig jaar ook telkens bij iemand op mijn Facebook gedaan en nu post ze pietenfotos met een emoji eroverheen
Het staat ook op Netflix!
Zucht @ dit soort mensen. Zo irritant als je dan denkt ff snel iets te gaan eten en er staan van die moeimakers alles op te houden
Ik heb daarnet tijdens werk een rondleiding gehad door het oude politiebureau en een huisfeestje gecrasht. Flink is echt wel leuk, ik ga het nog missen
Ohhhh en vooral die kaneelsterren
Hoe werkt dat? Kan je Belgische vaccinatie ook invullen in de Nederlandse QR app of hebben jullie dezelfde app?
Das toch op Europees niveau? Covid-safe app genereert QR-codes en die werken in alle EU-lidstaten heb ik het idee.
Ja maar dat weet die bezorger toch niet. Ik zou het ook heel kut vinden als ik zou zien dat hij het in de prullenbak tieft maar ik denk echt niet dat het persoonlijk bedoeld is ondanks dat ik snap dat je je rot voelt.
Bij mij zijn ze tot nu toe allemaal verwijderd door haatdragend taalgebruik te kiezen en ras en etniciteit te gebruiken.
Dar is juist het punt, hij kent je niet dus weet niet hoe hygiënisch je te werk gaat en hoe netjes je keuken is.
Maar als ik zoiets zou doen zou ik wel zorgen dat pas iets weggooi als ik zeker weet dat ik uit zicht ben.
Ja dit het ik precies hetzelfde gedaan een aantal keer. Om te huilen is het.
Ik stond netjes om 07:50 klaar op mn werk, komen we er nu pas achter dat ik naar de andere locatie moet (10 min fietsen). Ja, zo is de ochtend wel heel snel voorbij
Nee klopt, sorry was niet aardig. Maar het was niet persoonlijk, heb natuurlijk geen idee wat je gebakken had. Maar gisteren ging het in het forumergernissen topic over het woord baksel, dus het was een referentie daaraan
Niet alleen gisteren. Sommige forummers vinden het schijnbaar erg vervelend dat iemand een woord raar vindt.
Ik eet op mijn werk (kinderopvang en basisonderwijs) ook alleen maar voorverpakte traktaties.
Never forget dat een kind de traktatie (kaas en worst spiesjes) op een dienblad vast had en er vervolgens twee keer volledig overheen niest.
Ik snap zelf alleen niet hoe moeilijk het is om gewoon te zeggen: ‘nee, dankjewel.’
Ik droomde vannacht over dode ratten. Denk day het komt omdat ik gisteren Interview with the vampire heb gekeken.