Haha ja ik kan me er niet echt druk om maken gelukkig maar ik kijk dan ook weer nooit in het baktopic dus misschien zie ik het woord baksels daarom ook bijna nooit voorbij komen
Soms wordt je overrompeld en soms is het beleefder/makkelijker om iets wel aan te nemen.
Ik denk niet dat die man had verwacht dat hij in zicht was met zijn koekje.
Super fijn dit. Stond straks rond 8.30-8.45 onder de douche toen ik 2x de bel hoorde, maar had de conditioner nog in mān haar etc dus kon er niet 1,2,3 onderuit komen en verwachtte ook niemand. Tot ik me erna bedacht dat mān pakketbezorger eerder deze week toen ik hem buiten tegenkwam zei dat ze extra gingen werken ivm Black Friday. Ik dus meteen erna de app gecheckt, pakketje lag wel al in het sorteercentrum maar stond op morgen (op maandag bezorgen ze normaal ook niet dus dacht dat is die extra dag). Brievenbus voor de zekerheid ook nog gecheckt want had ook geen idee wie het anders was geweest maar lag ook geen briefje in. Nja, zal wel dus dacht ikā¦
Gaat net om 10.00 de bel weer was āt de bezorger met mān pakketje. Dus ik vroeg nog of hij het eerder vanochtend toevallig ook was geweest ondanks dat het niet in de app stond, was dus inderdaad zo en hij zei van; ik dacht ik kom nog even terug want gezien ik je eerder deze week ook een paar x buiten ben tegengekomen begin van de ochtend (kwam ām toevallig inderdaad al 3x eerder deze week tegen buiten, terwijl ik ām dinsdag voor āt eerst ooit gezien had aan de deur ) dacht ik dat je nu misschien weer buiten was toen ik aan de deur stond straks. En hij had toch extra tijd gezien ook een groot deel naar de winkels moet en die pas vanaf 12.00 open zijn. Dus nu heb ik alsnog mān pakketje vandaag al
Komt goed uit want morgenochtend ben ik trainen en kon de dag niet aanpassen van mān pakket.
Nouuuu ik kijk nu de k2 zoekt k3 finale omdat ik gisteravond geen zin had om te wachten tot het online stond. Dus ik expres niet op social media, niet op nieuwsapps, niet de radio aan. Appt mn vriend net de uitslag vriend dit hele programma interesseert jou niet en nu verpest je opeens de finale voor mij??
(hij dacht dat ik het al gezien had dus neem het m niet kwalijk maar toch)
Goed gedaan! Ben nu wel benieuwd naar de manier waarop je dit voor elkaar hebt gekregen!
Ik ben echt zo ziek chagrijnig ben echt om alles boos
Ik had gedroomd dat mijn zusje een kartonnen wasbak had gefabriceerd voor in mijn badkamer en dat ik aangaf dat karton misschien geen goed idee was, en toen was ik ondankbaar.
Geen posicoronatest dus zo weer naar buiten
Goed voor de weerstand
Morgen pepernoten bakken met mijn kinderen, superranzig, ff weerstand opbouwen
Hele tuin zit weer vol met vogels. Telde net 8 kleine duiven, 2 grote duiven, 4 spreeuwen, koolmeesje, roodborstje en een hele boel musjes. Allemaal genietend van al het vogel voer
Ik helemaal mn rood met witte stippen poncho aan. Was t gestopt met regenen. Was ik een paddenstoel voor niks
@Strawberry Als je ze wil verwennen moet je een keer meelwormen neerleggen voor ze.
Dat mis ik echt bij dit huis. Wonen vlakbij het centrum maar op 2 dikke duiven die veel poepen niks.
Soms een verdwaalde merel en dan ben ik helemaal blij.
Bij mijn ouders ook altijd zoveel en verschillende vogels.
Haha ik dacht wel even jonggg wat doe je maar we hebben gelijk een paar hysterische spraakmemoās uitgewisseld dus het zit wel goed
Ah superleuk! Ik wil deze winter ook wat neerzetten, maar ik vind alleen van die hele ouderwetse vogelhuizen op poten. Dus nog ff doorzoeken. Maar het is altijd zo gezellig om die beestjes in je tuin te zien!
Woon je in de randstad? Vind het een goede score zo
Precies toen ik dit aan het lezen was, belde hier ook de PostNL-man aan Zou eigenlijk morgen pas komen.
Wij hebben wat dingen in de boom hangen, vogelhuisje aan de muur en op een tuintafel een bak met voer staan. Door de regen ligt het vogel voer ook op de grond en daar zaten alle duiven bij. Normaal ligt er niets op de grond vanwege onze katten. Net kwam onze kat terug in de tuin en de duiven gaven geen fuck en de kat ook niet, die ging door het luikje naar binnen.
Wonen wel in de randstad, zijn echt verbazingwekkend veel vogels. Bij mijn ouders geen randstad zijn er een stuk minder vogels en was ik als kind blij, als ik een roodborstje zag hier zie ik ze bijna elke dag.
Het is 10 graden in huis, heb wel warm water maar de verwarming wil maar niet aan wil gewoon relaxed Ajax kijken
Mijn ouders willen PER SE langskomen terwijl ik me kut voel en daar nul behoefte aan heb en nu appte ik van ja t komt eigenlijk niet zo uit voel me niet lekker
Sturen ze terug: we zijn al onderweg tot over een half uur
Adem in adem uit
Oke er is mega veel politie in nijmegen⦠ik hoop niet dat mensen gaan rellen.
āNee.ā
Pff wat irritant zeg. Sterkte!
Bij dat soort mensen wil ik altijd zo graag even in hun hersenpan mee luisteren wat ze denken. Je gaat dus al bewust de deur uit met een mes op zak. Iemand vraagt je midden in een pandemie de regels op te volgen en je antwoord is ik trek mijn mes. Echt wat gaat er dan in je hoofd om.