Ik heb iemand nodig die ook enthousiast over films kan praten. Ik zat net film te kijken en mn moeder keek naar me alsof ik gestoord was.
No worries, heb nog nooit in een bios geapplaudiseerd hoor
Ik heb mijn ontbijt voor morgen al gemaakt, tas ingepakt en kleding klaar liggen. Voelt zoveel chiller om morgen niet te hoeven haasten. 
Ik zie steeds op tiktok hoe mensen pottenbakken en ik vind het echt superleuk. Dat wil ik ook kunnen/doen.
Mijn probleem is alleen, helaas, dat als ik ergens niet direct goed in ben en ik het niet direct kan, dat ik het niet meer leuk vind 
Zo herkenbaar dit haha! Ik zie zo vaak dingen die me echt superleuk lijken om te doen. Dan wil ik bijvoorbeeld dansles, maar dan stel ik me helemaal zoân beeld voor in mijn hoofd van super lenige moves en lifts. Maar dat is dus 100% zeker niet mijn niveau en dan denk ik: meeh dan wordt het toch niks. En doe ik het vervolgens maar niet.
Pottenbakken is echt heerlijk, wordt er altijd heel ontspannen van! En vaak denk ik, nah best lelijk dit, dan gaat er glazuur over en is het ineens wel heel leuk
2 uur geslapen, toen ging een kat spugen en nu dus klaarwakker. 
Night from hell dit en moet gewoon werken morgen/straks 

Ik moet vandaag gaan aangeven dat ik as vrijdag en volgende week vrijdag een afspraak heb in het ziekenhuis (eigenlijk echo ivm zwanger) maar ik ben daar zo slecht in. Helemaal doemscenario bedenken dat mijn leidinggevende zegt dat het niet mag of kan of dat ik al meteen moet vertellen wat voor onderzoeken het zijn. Pffff waarom ben ik zo
Dat sowieso nooit!
Nee ik weet dat ze het niet mag vragen maar dat ik me âgedwongenâ voel om het te zeggen omdat het anders misschien niet zou mogen, dat bedoel ik meer
Anders heel basic houden: dat je er dan niet kan zijn ivm medische afspraak dus dat je vanaf tijd x er niet bent
Ik werd vanochtend misselijk wakker in de lucht van mân avondeten van gisteren (=gyros) en dan bedenk ik me weer eens dat wonen in een studio soms echt zân nadelen heeft
en heb wel een afzuigkap hoor, maar niet hard genoeg aangezet vrees ik.
Ik heb dat gevoel ook snel, maar zeg dan tandarts of huisarts.
Of ik moet even iets laten controleren. En dan snel over wat anders praten. Je bent niks verplicht.
Ik heb het deze week ook en staat tijd prive geblokt, niemand nog naar gevraagd en als ze het doen dan wordt het zoiets.
Zo kut als je door thuiswerken semi kan uitslapen en je wordt wakker van mensen die autoruiten krabben. De eerste vertrok al om 6u.
Je leidinggevende mag er niet eens naar vragen waarvoor het is. Noodzakelijke artsbezoeken mogen altijd onder werktijd als die niet buiten werktijd te plannen zijn. Ik heb regelmatig dit soort afspraken (therapie, gynaecoloog) en blok mijn agenda dan met een privé afspraak. Heb er nog nooit vragen over gekregen.
Oh ik vind dat echt een heerlijk geluid als je in bed ligt en er zelf niet uit hoeft!
Volgens mij hebben mân buren een puppy, zo benieuwd hoe hij er uit ziet
Hoorde hem vannacht een beetje janken. Arm beestie, hopelijk vannacht al wat minder
En de soap gaat doorrrrrr
Heb bij mijn begeleider aangegeven dat ik mij belaagd voelde toen ik wou wegfietsen. Begeleider heeft dat netjes aangegeven bij de organisatie, want wtf. Dus die heeft binnenkort een telefonisch gesprekje
Leuk begin van de maandagochtend en ik gok dat de hele maand mijn mood als deze emoji kan worden omschreven 
Zo weinig zin in weer een week in teams overleggen 
Ik zit echt in groundhog day want ik WIST dat iemand ging vragen âiemand nog iets spannends gedaan dit weekend?!!!
â
Ik kan het niet meer aan.
Mijn manager wilde me onverwachts spreken. Ik krijg dan altijd meteen een hartverzakking en denk dat ik op staande voet ontslagen ga worden. Dus minuten lang met hart kloppingen gezeten. Gaat het gesprek uiteindelijk over mijn loonsverhoging en dat ik de hoogst mogelijke beoordeling krijg. Waarom ben ik zo?