—
Ik denk dat ik over ga op lange sokken, ik draag eigenlijk altijd sneakersokken omdat ik het lelijk vind als je je sokken ziet. Maar nu heb ik sokken van mn vriend aan die ik heb opgetrokken tot kniekousen en de hak vd sok zit ergens midden op mn kuit maar toch zit het heerlijk. Waarom loop ik altijd met koudeenkels. En wat maakt het uit als je sokken ziet.
Oh heb niks gezien net in het centrum geweest
Ik heb m’n nieuwe telefoon al een aantal dagen in huis, maar nu eindelijk goed moment om 'm erbij te pakken en instellen etc. Eerst maar gelijk even nieuw hoesje en screen protector erop doen, en hopelijk gaat deze dan niet aan diggelen. Wel zijn ze weer groter dan 2jr terug, dus ben bang dat ik 'm wellicht ook makkelijker uit m’n hand laat vallen erdoor
Ik heb paar maanden terug ook voor t eerst in jaren een nieuwe gekocht en was echt verbaasd door de grootte ervan, past niet eens normaal in m’n zakken en moest er echt ff een paar weken aan wennen. Er was eerst juist een trend dat ze steeds compacter werden, maar nu worden ze juist weer steeds groter.
Ik ben net ruim een uur bezig geweest om die rituals adventkalender in elkaar te zetten😩
Jaa was vooral bij t station
Opvang is vaak wel stabieler. Het is echt een commitment voor ze.
Ik heb nu 1 opvangdag bij mn moeder maar denk soms aan een dag extra kdv. Al gaat laatste tijd wel goed. Ze had tijdje dat ze vergat te zeggen dat ze iets had en ik last minute wat kon regelen.
Ik bedenk me ineens: mag je wel hardlopen na 17 uur? Dat is in principe amateursport
Oh dat scheelt dan. Mijn moeder werkt 4 dagen dus snap naar dokter ofzo op die dag moet maar meld het op tijd.
Wel balen, misschien draaien ze nog bij.
En spijkerpoepen en extreemstrijken?
Haha, zo dacht mijn man ook. Mag ik nog wel op de racefiets naar huis?
Maar je mag met 4 personen op een “niet sportlokatie” nog samen sporten
Ik heb sinds een uur een nieuwe grotere tv. Dus nu lekker films kijken zonder verrekijker in de hand
Ik druk hier op het forum vaak op de delen knop in plaats van like knop.
Zie ik ineens een gast er tussen staan (facebookmessenger) waar ik 10 jaar geleden ooit mee heb gedate. We zijn niet eens facebookvrienden😅. Ging net even kijken of ik per ongeluk dingen heb gedeeld, maar ik zie hem ook nergens terug in mijn chatgeschiedenis. Heel weird dit.
Kan oprecht zeggen dat ik me voor het eerst in jaren echt gelukkig voel.
Wat fijn dat je je op dit moment, op deze duilerige zondagmiddag, gelukkig voelt.
Het was echt een heerlijke dag vandaag. Twee uur gewandeld bij Radio Kootwijk, geborduurd en serie gekeken en nu is er iemand eten voor me aan het maken. Ik kan geen betere zondag wensen.
Ik zag nu dat je zelfs georganiseerde sport nog buiten mag doen na 17.00, max 4 mensen excl instructeur op 1.5 meter afstand. Staat op Rijksoverheid.
Hahaha zo droog
Degrassi is echt m’n comfort show en heb het voor het eerst nu in één keer helemaal afgekeken (inclusief Next Class, meestal keek ik alleen s1 tot 8 ongeveer of ging ik naar random afleveringrn), maar val nu echt in een zwart gat hahah sta op het punt om weer van vooraf aan te beginnen . Wat een tijdverspilling eigenlijk hahah.