Hou oppppp, ik ben sinds deze week alles weer aan het binge watchen toen ik ‘sav’ zag in een andere film.
Zit nu in het tweede seizoen, hoewel het vaak cringe is, vond ik de show vroeger super waardevol want ik heb er vet veel van geleerd!
Ik had altijd echt een crush op Sean haah.
Ik ben met mijn neefje gaan lasergamen (2x20 min) en ik moet nu bijna aan de zuurstof. Haha ik trek dat echt niet meer
Ja met reviews etc lezen van verschillende telefoons stond dan bij de plusjes ook het grote scherm steeds, terwijl ik dan dacht van; had het liever wat kleiner gezien Hij is ook een stuk zwaarder dan m’n oude. Heb ze zojuist op de keukenweegschaal gelegd en m’n oude is 159gr en de nieuwe 250gr (wel beide met hoesje). Maar goed, hopelijk is het gewoon een kwestie van wennen
En het gewicht heeft wellicht ook te maken met dat er krachtigere batterijen in zitten, dat zou dan wel weer een plus zijn als die langer meegaat! (al is dat op het begin altijd wel zo).
Was een weekendje weg en toen kwam ik om 15 u thuis in een vies huis grootste (en vrijwel enige) nadeel aan alleen wonen en fulltime moeten werken om je casa te kunnen betalen. Alleen maar in het weekend tijd om goed te poetsen en de was te doen etc.
Was kapot, heb eerst even uurtje geslapen maar nu toch al 2 uur bezig. Trots op mezelf. Nu nog zuigen, vuilnis weg brengen, tanken, boodschappen doen en les voorbereiden. Chille zondag? Not today!
Ik heb echt een fijn weekend gehad en voor de tweede keer met mijn vriend de kerstboom opgezet . Hopelijk volgend jaar weer, en dan niet dat hij vanavond weer weggaat maar hij bij me woont
Mega productieve dag vandaag. Nog wat teksten geschreven voor werk, waardoor ik hopelijk de komende drie dagen echt volledig vrij ben, boodschappen gedaan en geshopt voor m’n Secret Santa en nu ben ik mijn nieuwe laptop aan het installeren die ik net heb binnengekregen. En zo naar mijn vriend om te eten. Helemaal blij met deze zondag. Vooral ook omdat ik morgen dus niet hoef te werken.
Impopulaire mening, maar diepvriessoesjes zijn echt 10x lekkerder dan verse soesjes
Dan zit je in de verkeerde topic meid. Maar diepvriessoesjes zijn echte guilty pleasures net als roze koeken
Op YouTube! Degrassi’s eigen kanaal heeft alle seizoenen geüpload
Vooral de eerste paar seizoenen zijn het imo helemaal waard, wel een beetje cringe soms maar vooral heel nostalgisch
Hoef alleen ma en di te werken en dan pas de di erop weer maar ik heb het zó ziekelijk druk op het werk dat ik eigenlijk voor het eerst het gevoel heb dat ik niet echt vrij kan nemen. Zo’n gebrek aan adequate mensen!
Maar fuck it, ik ga dus wel gewoon vrij nemen. NEED IT en heb de dagen alweer half volgepland 🥲
Ah tof! Maar zeker geen ondertiteling? Zat hier serieus laatst nog aan te denken dat ik die serie graag eens helemaal wil kijken.
Ik ben zo teringmisselijk. No wonder want heb ontbeten met een humble & crumble koek, geluncht met taart en na het avondeten ook weer taart gegeten. Ondertussen ook deeg van koekjes gesnoept en een pot slagroom leeggevreten. Lekker hoor, alleen jammer dat ik zo misselijk ben nu.
Helaas niet, wel een automatisch gegenereerde en die is redelijk oke.
@Nysmn wel lekkah
Ik zit van ellende maar bij m’n ouders omdat de lift weer niet werkt, net helemaal ingewikkeld in m’n moeders badjas op de bank aan het netflixen met hondjes naast me, komen ze opeens thuis Ik kwam hier voor me rust ja
We hebben een muis Verder prima alleen loopt hij precies waar enorm veel elektriciteit zit en is dat niet zo handig.
Was een tijd geleden zo ontevreden over mijn leven en hoe (langzaam/lastig/ingewikkeld) dingen gingen. Sinds die tijd heel veel omgegooid, ook van baan veranderd etc. en ik bevind mij nu gewoon op een punt dat ik er naar uitkijk om na het weekend weer te gaan werken (). Vraag me af hoelang dit zo blijft , maar ben voor nu in ieder geval even een heel gelukkig mens
. En nog een van de grootste winsten de afgelopen tijd: ik heb energie over na het werk
. Natuurlijk is er wel iets van vermoeidheid, maar gewoon nog de kracht hebben om het huis op te ruimen en te koken voor mezelf is echt de kers op de taart en het bewijs dat dit werk mij niet alleen energie kost, maar ook energie geeft. Al die jaren kon ik echt niet begrijpen waar mensen de energie vandaan halen om 40u te werken en daarnaast nog een leven leiden. En nu lukt het mij ook gewoon zonder in de avonden en weekenden alleen maar te kunnen slapen.
Ben er echt zo blij mee dat ik zelfs een beetje angstig word van het feit dat dit kan eindigen. Maar dat wuif ik maar even weg
Ik vind de huidige loop van omstandigheden voor iemand die ik goed ken echt zo kut voor die persoon. Ik snap de reactie ook echt zo goed en wilde dat ik meer dan luisteren kon doen. Heb die persoon wel op het hart gedrukt dat er altijd gebeld/geappt mag worden, maar ik weet het verder ook niet zo goed.
Ergens is het een soort ironisch dat als iemand tegen mij zou zeggen dat ik altijd mag appen/bellen ik dat dus echt niet zou doen. En nu druk ik het wel op iemands anders hart.
Las zojuist dat een optreden is verplaatst naar 2023.
Het zal me niets verbazen als 2023 voor de culturele wereld naast de zorg ook weer een schijtjaar wordt.
Edit: ik vind het lastig om positief te blijven als de kleine lichtjes ook worden gedoofd en een dvd’tje is niet zo magisch als live muziek.
I feel ya. Ik vrees ook echt voor de 6 concerten die ik heb staan. Een dvd is sowieso niet hetzelfde.