Ik vind vanmoofs en mensen met vanmoofs echt irritant, maar deze jacquemus fiets ik wil het
wat een lelijke rip-off
Nee het is een echte vanmoof! Ze hebben een gezellige roze samenwerking
Wat goed! Ze zeggen het niet voor niets, je mag ze echt geloven
Ik zou best een knalgele willen hebben. Van bananenboot naar
.
Edit:
âMevrouw, is Scar gay?â. In een zelfstandig werk uur is dit schijnbaar wat speelt in een klas.
Ik heb kippenvel op mijn rug. Pokkenweer, hopelijk is het morgen beter
ugh het ergste aan Vanmoofs is dat hun kleinste model echt taffeslelijk is. Waarom mogen kleine mensen geen mooie dingen?

Tja moet je maar niet klein zijn!!!
Ik heb over iets meer dan een uur functioneringsgesprek op mân werk (ik moet nu een vast contract krijgen of eruit) en ik ben echt misselijk van de zenuwen
Succes!!
Zeg dat maar tegen mijn moeder, die is nog steeds boos dat ze geen politieagent mocht worden omdat ze 1.63 is
Kan je man er nu niet even voor gaan staan en je ouders bellen om te zeggen dat ze gewoon niet moeten komen?
Snap dat het voor hen lastig is, maar het gaat toch om jou?
Kun je niet âspontaanâ een griepje hebben of iets dergelijks?
Vakantie in eigen huis. Hoeven zij niet te weten
Normaal word ik echt zelden aangesproken als ik in mijn werkkleding boodschappen ga doen en vandaag gewoon 3 keer. 1 iemand had een pakketvraag, nummer 2 vroeg of het druk was en nummer 3 had een opmerking over een vest voor post dat ik draag.
Nu mijn make-up opnieuw opdoen en hopelijk blijft het nu langer dan 5 minuten zitten
Wat als je die dag een dagje iets gaat doen wat jij leuk vind. Naar het bos of iets. Dat zij gewoon voor een dichte deur staan. Je hebt ze gezegd dat jij t niet wilt ze zoeken t maar uit.
Ik was net in een winkeltje waar ze allemaal leuke dingen hadden ook om cadeau te doen en ik zag een ronde borrelplank met bakjes die ook rond kan draaien en vond hem zoooo mooi maar âŹ35,- momenteel echt even te veel voor iets wat ik nu toch nooit kan gebruikenâŠ
Vroeger leek Amerikaans eten me altijd zo lekker, zoals die thanksgiving dinners of al dat gefrituurde spul. Maar nu lijkt het me allemaal zo goor. Al die crockpot gerechten met een pakje Philadelphia erin, cranberry saus uit blik en al die lagen kaas, no thank you.
De cv ketel lekte dus koolstofmonoxide oepsie die meter gingen we nog kopen in het nieuwe huis
gentle reminder om een CO meter te kopen