Kunnen ze m in de winkel niet voor je bestellen? Kan niet altijd, dan moet ie wel op voorraad zijn op t dc maar je kan als je t artikelnummer weet t altijd vragen.
Dat hoop ik bij mijn geplande concerten ook. Ik mis het zo!
Zullen we samen janken. Mijn werk is zo pittig en ik heb gewoon geen echte afleiding.
Nee dat weet ik helaas niet, want ik wilde hem in eerste instantie niet kopen, maar nu denk ik wel leuk als kerstcadeautje erbijā¦
Het is deze tas, alleen dan in het zwart: damestas bruin - HEMA
Maar op de site heeft de zwarte andere stof: damestas crossbody zwart - HEMA
Jij werkt bij de hema toch? Ga bijna aan mezelf twijfelen maar weet 99,9% zeker dat het zwart in een soort nepleer was.
Ik was vandaag op tijd thuis, 17.15. Ben in bed gaan liggen en tot 19.30 ādutjeā gedaan. Kon mijn ogen niet open houden. Het is nu een uur later. Ik heb avondeten gehad en wil naar bed.
De vermoeidheid is āt resultaat van meer dingen die spelen maar dit is echt ⦠vermoeiend haha. De vermoeidheid is vermoeiend. Mijn leven gaat aan me voorbij. Mijn vrije tijd is gevuld met slaap.
Dus voor nu zeg ik weer: weltrusten!
Oh wat irritant. Vind de website sowieso kut. Heel veel dingen zijn niet of lastig te vinden. Wat jij omschrijft hebben we wel gehad inderdaad. Kan wel zeggen ik kijk zaterdag voor je maar mezelf kennende onthoud ik dat niet
Heb jij stiekem de loterij gewonnen en ons niks verteld?! (Of zit er geen vermogenstoets aan)
Vandaag is trouwens wel een heugelijke dag, want mijn vierde new adult/romance boek is verschenen (en dit keer bij een reguliere uitgever). Heeft ruim een jaar geduurd, maar dan heb je ook wat hopelijk.
Oh gefeliciteerd, wat tof! Hoe heet je nieuwe boek? Ik heb 2 boeken van je gelezen. Sluit deze aan op de serie?
Perfect En nee, dit is echt een nieuwe (ook een serie is de planning)! Dit is wel alleen een ebook.
Vast een fout joh!
Tof, ik heb onstuimig en ongetemd gelezen, ook als ebook want love mān ereader haha.
Ik hou zelf ook van mijn ereader (al moet ik bekennen dat ik hem al even niet aangeraakt heb) En leuk dat je ze gelezen hebt trouwens.
Ik heb het verkeerde cadeau bestel voor Sint, thank goooood dat ik vandaag alvast bedacht in te pakken. Nu hopen dat de nieuwe snel geleverd wordt
Jeeej heb echt een kut dag en nu is ook nog eens mn favo oorbelletje kapot gegaan. Ineens is dat hele zeepaardje eraf? Ok doei.
Ohhh ik ook!! Ik zou eigenlijk vanavond naar mijn eerste concert gaan sinds corona en ik kon de avond dat ik de tickets had gekocht niet slapen van enthousiasme. En nu zit ik saai op de bank
Ik ben zenuwachtig voor een werkding morgen, dus heb als bezigheidstherapie de kerstboom in elkaar geknald. Sfeertje, hoor
Waarschijnlijk moet je dan informatie doorgeven die zij nog niet van je weten. Ik weet even niet meer.hoe het exact zit, maar vaak is aan het eind van het jaar dat je dan bericht krijgt over je toeslagen wat het dan voor het jaar er op wordt. Dat is een schatting vanuit de belastingdienst. Als het niet klopt moet je dan zelf de aanpassing doen. Mocht het te vaag zijn dan zou ik morgen even bellen als ik jou was. Kinderopvangtoeslag kan vrij ingewikkeld zijn.
Oh heerlijk ik slaap bij mijn vriend en een van zijn huisgenoten geeft een feestje. Nu heeft een van zijn gasten net 100x op de bel gedrukt want dat is natuurlijk hilarisch.
En toen? Deed je de deur open en verwelkomde je ām met : HAPPY CORONA, kom erin!!