Nou ik vind dit geen humble brag hoor maar wat een rare opmerking van die persoon.
Dat ik daarom vast nog vrijgezel was, was maar een grapje hoor. En wellicht één met een kern van waarheid, want ik date niet online en heb het irl inderdaad niet gauw door als iemand me ziet zitten. Heb het ook al vaker gehoord van anderen, ook van mannen zelf die zoiets dan een tijd later zeiden, en het helpt mân liefdesleven vast ook niet dat mij zoiets niet snel opvalt, dus tja, ook als het geen grapje was nam ik daar geen aanstoot aan
Omg, nu twijfel ik om even naar de ah te gaan. Was deze vergeten
Gooodd ik dacht dat ik 800 euro aan iets moest betalen, heb ik niet goed gelezen en wordt het wel gewoon vergoed
Ooh ik was al chagrijnig en ik bedenk me net dat ik morgen nĂłg eerder weg moet omdat het lampje van mijn benzine brandt weer een wijze les geleerd om voortaan gewoon meteen te gaan tanken
Ik heb echt zoân relaxt studiedagje vandaag. Met een groepsproject maken we echt super veel progressie en iedereen werkt ook fijn samen + voor een ander vak een goede beoordeling gehad. Dus ik ga zo lekker koken en straks nog even Echte Gooische Moeders vanuit bed kijken.
Een vriend van mijn man heb ik vijf jaar geleden leren kennen. Hij had altijd whiskey in zân handen, was een high functioning alcoholic, versleet meisjes bij de vleet (vooral vanwege zân Britse accent vermoed ik) en ja, was gewoon een beetje een bad boy.
2,5 jaar geleden leert hij een (Amerikaanse) vrouw kennen en nu ze verloofd zijn doet hij blijkbaar aan âshredding for the weddingâ waarbij ze met personal trainer gaan sporten zodat ze fit zijn voor de bruiloft, heeft hij een Insta voor zân hond, luistert hij Ed Sheeran en Justin Bieber en ze noemen elkaar vast schmoopie. Hij is echt zoân Amerikaanse man geworden die als een hondje achter zân vrouw aanloopt. Zoooo raaaaar.
Nooit van gehoord maar⊠wtf
Ik heb een cadeau gekocht voor mijn moeder nadat ze 3 keer nadrukkelijk heeft gezegd dat âik mijn centjes in mijn zak moet houdenâ en ik kan niet wachten om het te geven hahaha vind cadeaus uitzoeken voor haar zo leuk!! hoop dat ze niet boos wordt
Nu nog wachten tot 21 december maarja
Ik zit me alweer helemaal zenuwachtig te maken voor mijn presentatie morgen. Ik vraag me af of het ooit wat makkelijker gaat. Het is ook nog eens via Teams en dan gaat iedereen zijn microfoontje uitdoen en heb ik het gevoel alsof ik hardop tegen mezelf praat en dan voel ik juist nog meer mijn zenuwen??
Ik zeg doen.
hahahah love dit motto ja!
Ik mag binnenkort kijken bij een studio maar twijfel zo. De vorige keer dat ik in een studio ging wonen begon corona net en toen ben ik huilend naar mn ouders teruggegaan. Beetje koudwatervrees nu
Ze hadden ze hier nog niet fml
Ik ben in duitsland op vakantie en we werden vannacht om 04:30 opgeschrikt door een superhard luchtalarm. Wij helemaal van; wow wat is er aan de hand, moeten we iets doen?? Echt zo half slapend paniekerig. Blijkt dat ze in veel plekken in duitsland nog zo de vrijwillige brandweer oproepen. Blijkbaar is NL een van de weinige landen waar dat 100% met piepers gebeurt haha
Is er nu iets veranderd dat je het wel leuk lijkt?
Ik ben inmiddels wel gewend aan corona en het thuiszitten maar toen vond ik het heel heftig. Verder leek en lijkt het me nog steeds heerlijk. En mijn vader vind het ook een goed idee (vind ik ook belangrijk)
Ja ik moet er niet aan denken dat ik met het begin van corona alleen gewoond had, kan me heel goed voorstellen dat dat nu toch anders voelt, omdat je wat meer gewend bent aan de situatie met corona nu.
Zouden er bij je potentiële nieuwe woning wel vrienden/vriendinnen in de buurt wonen? Is het een beetje een bekende omgeving voor je? In een grotere stad (zodat je wat faciliteiten om je heen hebt)? Dat zijn dingen die ik wel belangrijk vind bij alleen wonen, zodat de drempel wat lager is om de deur uit te gaan en je te vermaken, zowel in je eentje als vrienden opzoeken.
En misschien scheelt het ook als je bent gaan kijken, dan kun je je meer een beeld vormen van hoe de woning eruit ziet, hoe de buurt is enzo? Ik zou sowieso gaan kijken als ik jou was en dan pas beslissen. Hoop dat je eruit komt (en ik vind je koudwatervrees trouwens echt niet raar, alleen wonen is best pittig soms).
Lief dat je zo uitgebreid reageert! Ik blijf gewoon in Tilburg, centraler dan dat ik nu woon en met een vriendin in het gebouw, dus niks aan de hand qua dat soort dingen, alleen het voelt wel weer echt als een stap. Ik woon nu met een goede vriend en we zien elkaar overdag/doordeweeks niet vaak maar kijken wel graag films in het weekend. En gewoon het idee dat er iemand nabij is. En ik moet alles weer opnieuw kopen (bestek, servies, wasmachine, koelkast, dat is ook wel lastig). Maar ik ga gewoon lekker kijken en als het goed voelt dan ga ik ervoor
Ik heb een vriendin als buurvrouw gehad en dat was echt zo gezellig. Alle voordelen van een huisgenoot, zonder alle nadelen van een huisgenoot!