Wat je even kwijt wil #56

Nee helaas, oma lag al op bed

Na een mega lange dag net klaar met werken, maar ben zoveel opgeschoten. Dus nu nog even chillen met een zak chips, een wijntje en een aflevering grey’s. Mijn dag begon huilend van de stress en nu ben ik kapot maar wel helemaal chill :smiley:

24 likes

Fijn die ontlading als een dag waar je tegenop ziet voorbij is. Het lijkt ook altijd alsof zo’n dag dan 10 jaar gaat duren en achteraf denk je “Dit was echt zo voorbij”.

2 likes

En om daar even op voort te borduren: ik heb vandaag mijn laatste schulden afbetaald, waar ik echt een jaar lang slapeloze nachten over heb gehad. Voel me zo opgelucht en ‘opgeruimd’ nu, en kan eindelijk met een frisse start doorgaan.

112 likes

Tu c ‘pizza’ met ananas! Is de apocalyps nu echt begonnen?

6 likes

Ja die filmpjes krijg ik ook altijd aangeraden! Echt wat voor het worst kaas topic. Zo zag ik vandaag een roze koeken smoothie en laatst een pepernoten cocktail?

1 like

Jaa echt he! En achteraf denk ik waarvoor die stress maar soms heb je dat ook ff nodig om tot een goed plan en focus te komen.

Wat super goed van je laatste betaling!

2 likes

Ja die spanning is belangrijk om tot de kern te komen inderdaad. En het is ook heel normaal, het is niet allemaal leuk en makkelijk en je moet soms echt door die cliche zure appel bijten om verder te komen.
Het lijkt soms alsof iedereen om je heen fluitend door het leven gaan, maar die onzin geloof ik gewoon niet. Iedereen voelt spanningen voor willekeurige momenten in t leven en om altijd maar “Ik heb er zo’n zin in, en je moet positief zijn HOERA” is een fake reality.

5 likes

Ik heb net echt het leukste kraamcadeautje besteld, tip:
https://www.yoursurprise.nl/gepersonaliseerde-boeken/kinderboeken/from-lucy/welkom-op-de-wereld?artikelcode=324013

1 like

Wat een goede tip! Ik zal daar eens naar gaan kijken :blush:

1 like

Net hard moeten huilen. Ik krijg gewoon mijn basisbehoeften nu niet vervuld. Ik slaap al een paar dagen 3-4 uurtjes. Ik kan niet normaal naar de wc, opstaan doet zeer en ik ben zo verschrikkelijk draaierig en misselijk door de medicatie. Maar ik MOET eten want anders kan ik m’n medicatie niet innemen.
Probeerde de heletijd toch iets positiever erover te zijn dan ik me daadwerkelijk voelde. Ga nu proberen te slapen op de stoel terwijl ik tv kijk, ik hoop echt om weer minstens 4 uur te kunnen slapen want vindt het nu echt moeilijk om blij/positief te blijven.

7 likes

Wat ontzettend naar! Heb dit topic al even niet gelezen dus weet niet of je het al benoemd hebt: maar wat voor medicatie heb je?

1 like

Amoxicilline Sandoz 500 MG oplostabletten 3x per dag.

Oh daar kan ik niet over meepraten ik ben allergisch voor veel antibiotica. Maar echt wat het is met medicatie: het word vaak eerst véél erger voordat het beter wordt. Dat je bijna wil stoppen, dat je denkt dat het niet erger kan worden. Maar echt vaak komt er weer een betere dag!

Ik hoop echt dat je je snel beter voelt. Slaap je echt al tijden zo slecht? Kun je misschien je medicatie combineren met wat slaapmedicatie als het echt nodig is? Echt, slaap is ZO belangrijk voor je mentale gesteldheid

Vind het heel rot voor je en hoop dat je je snel beter voelt! Misschien een idee om wat boeken te lezen om even je gedachten te verplaatsen?

De eerste 3 dagen nergens last van, maar sinds gisterenavond is het ineens zo erg raak. Ik heb nog nooit eerder gehad dat ik echt geen honger had, maar me zelf moet forceren om te eten.
Ik sliep de laaste twee weken slecht in aanloop voor de behandeling waardoor ik nu de AB slik.
Ik hoop dat ik straks gewoon in slaap val. Heb nu een beetje een saaie serie aan staan dus hoop dat het helpt. Bedankt voor je berichtje :blush:

Wat vervelend zeg, mag ik vragen wat je hebt?
Zo naar en hoop dat het net zo snel weer verdwijnt als dat het op kwam! En je mag me altijd een berichtje sturen als je even wil klagen

Luisterboeken hebben mij heeel erg veel geholpen. En een noisecancelling koptelefoon met heerlijke muziek

1 like

Ik stuur je een PM, wil het topic niet helemaal vervuilen met mn gezeur :sweat_smile::face_with_head_bandage:

2 likes

Ik dacht dat ik geen jetlag zou krijgen. Inmiddels is t 1:40 uur en over 5,5 uur gaat m’n wekker :roll_eyes:

Edit: 4:02 and still going strong 🥲

3 likes

Wordt al geruime tijd standaard om 03.00 wakker, en dan tot ongeveer 6.30 wakker liggen terwijl mijn wekker om 7.30 gaat. Ben vaak eind van de middag helemaal kapot maar moet tot 18.00 werken. Zou zo dankbaar zijn voor een goede nacht doorslapen…

1 like

Ik ben net klaar met m’n kuur en ik werd er ook heel misselijk van :pensive: hoe lang moet je? Neem je het met eten in?

1 like