Wat fijn dat iedereen weer het gaat hebben over de ‘decembermaand’, bijna vergeten dat december een maand is!1!/1! Ik pleit ook voor maartmaand, dat allitereert lekker.
Waarom is het buiten nog midden in de nacht?
Dat belooft wat voor straks op de fiets
Zolang ik niet weer zo zeiknat wordt als gisteren vind ik het best vandaag.
Zo blij dat sinds een aantal weken er weer kaki’s in de winkels liggen! Echt m’n favoriet voor door m’n overnight havermout dus had er al een hoop verslonden sindsdien, maar toen ik het gisteravond weer klaar wilde maken zat er geen één rijpe tussen de 15 ofzo die ik nog heb liggen En nu mis ik het gelijk.
Amper kunnen slapen door die klote wind
Ik dacht dat je de broeken bedoelde… Duurde even voor het kwartje viel.
Ik heb die nog nooit gegeten, toch maar eens halen! Moeten ze zacht of hard zijn als je ze eet?
Paper schrijven voor een opleiding van het werk
Is echt één van m’n favoriete fruitsoorten! Niet zo lekker hier als dat ik ze op Sardinie gegeten heb, maar toch Ze zijn rijp als ze wat donkerder oranje zijn en ze wat zachter zijn geworden (niet te zacht, want dan valt ie uit elkaar bij het snijden en wordt het meer een vloeibare bende
).
Ik neem het inderdaad met eten in, maar ik heb zoooooo geen honger. Ik moet alleen vandaag nog. Maar op 9 december start ik weer want dan is mijn laatste behandeling. Ik ben echt blij dat je er vanaf bent! Echt vervelend blijft antibiotica.
Jaaa ook absoluut mijn favoriete fruit! Maar ik heb nu precies wat je zegt alleen maar harde in mijn fruitmand.
Mijn favoriete zijn trouwens de ronde zachte die je in je mond leeg moet duwen omdat ze zo rijp zijn! Hier helaas nooit gezien
Had gisteren m’n eerste beoordelingsgesprek op mn nieuwe werk en hoorde eigenlijk alleen maar positieve dingen, maar dat ben ik zo niet meer gewend dat ik de hele nacht toch allemaal negatieve dingen heb liggen bedenken? Heb denk ik maar twee uurtjes geslapen. Ik vind al m’n antwoorden opeens dom en onzeker en niet slim genoeg ze zijn natuurlijk helemaal niet zo tevreden en argh
Ze zeggen dat echt niet voor niks en zijn hartstikke blij me je! Nu moet je het zelf nog geloven
Wel super fijn dat ze ook zo tevreden zijn!
Veel te duur vakantiehuis in Nederland geboekt voor een paar dagen (dag geld ). Maar heb ik voor een chille oud en nieuw zonder vuurwerk over ivm hysterische hond. En er is een bad in het huis.
Het is echt veel geld maar vorig jaar ook gedaan en was zoveel fijner. Wel beetje vuurwerk maar ver buiten het park.
En even eruit is ook fijn.
Jeeeeej ik heb nog een kut dag. Zin om naar bed te gaan en er pas uit te komen als ik niet meer ongesteld ben.
Oeh ik zat chagrijnig te werken aan mn keukentafel maar nu zie ik in de postnl app dat er vandaag iets bezorgd wordt wat eruit ziet als een doosje brownies of zo. Nu kan ik me niet meer concentreren
Ik sta al 10 min bij Pipoos in de rij want die meid is een slak en ik hoorde mezelf net hardop zuchten: for fuck’s sake… Ik ben alle schaamte voorbij, denk ik.
haha jaaa, ik werd ook wakker door de wind langs mijn raam. Klinkt ook zo gek!