Wat je even kwijt wil #56

Er was net een hulphond in opleiding in de winkel die ik in een paar paden tegenkwam, en ik heb echt 2x mijn tranen weg moeten slikken haha. Zo bijzonder hoe slim en knap die honden zijn :smiling_face_with_three_hearts: en ik wil ze altijd knuffelen maar dat mag natuurlijk niet

14 likes

Ik ben naar een andere kapper gegaan ipv mn normale kapper en ik ben dik 100,- euro minder kwijt én de kapster zei bijna niks tegen me een uur lang en dat was zo ontspannend. Echt heerlijk

72 likes

Spelletje in de postnl app (her) ontdekt. Best verslavend.

1 like

Ik gaf laatst in een topic aan dat ik houd van zeuren en klagen met collega’s. Maar net belde en collega mij dat hij ruzie had met onze manager en dat ze een takkewijf is dat hulp nodig heeft.
Blijkbaar gaat zij regelmatig helemaal los in Teams met een scheldpartij en loopt ze meerdere keren weg uit het gesprek. Ik wist echt niet goed hoe ik hier op moest reageren :joy:

3 likes

Ik vind vanmoofs en mensen met vanmoofs echt irritant, maar deze jacquemus fiets :pleading_face: ik wil het

18 likes

wat een lelijke rip-off :eek:

2 likes

Nee het is een echte vanmoof! Ze hebben een gezellige roze samenwerking

1 like

Wat goed! Ze zeggen het niet voor niets, je mag ze echt geloven :two_hearts:

1 like

Ik zou best een knalgele willen hebben. Van bananenboot naar :banana: :bike:.

Edit:

‘Mevrouw, is Scar gay?’. In een zelfstandig werk uur is dit schijnbaar wat speelt in een klas.

2 likes

Ik heb kippenvel op mijn rug. Pokkenweer, hopelijk is het morgen beter

1 like

ugh het ergste aan Vanmoofs is dat hun kleinste model echt taffeslelijk is. Waarom mogen kleine mensen geen mooie dingen?

:face_vomiting:

7 likes

Tja moet je maar niet klein zijn!!!

5 likes

Ik heb over iets meer dan een uur functioneringsgesprek op m’n werk (ik moet nu een vast contract krijgen of eruit) en ik ben echt misselijk van de zenuwen

28 likes

Succes!!

3 likes

Zeg dat maar tegen mijn moeder, die is nog steeds boos dat ze geen politieagent mocht worden omdat ze 1.63 is

2 likes

Kan je man er nu niet even voor gaan staan en je ouders bellen om te zeggen dat ze gewoon niet moeten komen?
Snap dat het voor hen lastig is, maar het gaat toch om jou?

1 like

@Boommm Ik voelde me al zo dom, want dit dacht ik ook. :joy:

Kun je niet ‘spontaan’ een griepje hebben of iets dergelijks?

Vakantie in eigen huis. Hoeven zij niet te weten

2 likes

Normaal word ik echt zelden aangesproken als ik in mijn werkkleding boodschappen ga doen en vandaag gewoon 3 keer. 1 iemand had een pakketvraag, nummer 2 vroeg of het druk was en nummer 3 had een opmerking over een vest voor post dat ik draag.

Nu mijn make-up opnieuw opdoen en hopelijk blijft het nu langer dan 5 minuten zitten :sweat_smile:

3 likes