Er was net een hulphond in opleiding in de winkel die ik in een paar paden tegenkwam, en ik heb echt 2x mijn tranen weg moeten slikken haha. Zo bijzonder hoe slim en knap die honden zijn en ik wil ze altijd knuffelen maar dat mag natuurlijk niet
Ik ben naar een andere kapper gegaan ipv mn normale kapper en ik ben dik 100,- euro minder kwijt én de kapster zei bijna niks tegen me een uur lang en dat was zo ontspannend. Echt heerlijk
Spelletje in de postnl app (her) ontdekt. Best verslavend.
Ik gaf laatst in een topic aan dat ik houd van zeuren en klagen met collegaâs. Maar net belde en collega mij dat hij ruzie had met onze manager en dat ze een takkewijf is dat hulp nodig heeft.
Blijkbaar gaat zij regelmatig helemaal los in Teams met een scheldpartij en loopt ze meerdere keren weg uit het gesprek. Ik wist echt niet goed hoe ik hier op moest reageren
wat een lelijke rip-off
Nee het is een echte vanmoof! Ze hebben een gezellige roze samenwerking
Wat goed! Ze zeggen het niet voor niets, je mag ze echt geloven
Ik zou best een knalgele willen hebben. Van bananenboot naar
.
Edit:
âMevrouw, is Scar gay?â. In een zelfstandig werk uur is dit schijnbaar wat speelt in een klas.
Ik heb kippenvel op mijn rug. Pokkenweer, hopelijk is het morgen beter
ugh het ergste aan Vanmoofs is dat hun kleinste model echt taffeslelijk is. Waarom mogen kleine mensen geen mooie dingen?

Tja moet je maar niet klein zijn!!!
Ik heb over iets meer dan een uur functioneringsgesprek op mân werk (ik moet nu een vast contract krijgen of eruit) en ik ben echt misselijk van de zenuwen
Succes!!
Zeg dat maar tegen mijn moeder, die is nog steeds boos dat ze geen politieagent mocht worden omdat ze 1.63 is
Kan je man er nu niet even voor gaan staan en je ouders bellen om te zeggen dat ze gewoon niet moeten komen?
Snap dat het voor hen lastig is, maar het gaat toch om jou?
Kun je niet âspontaanâ een griepje hebben of iets dergelijks?
Vakantie in eigen huis. Hoeven zij niet te weten
Normaal word ik echt zelden aangesproken als ik in mijn werkkleding boodschappen ga doen en vandaag gewoon 3 keer. 1 iemand had een pakketvraag, nummer 2 vroeg of het druk was en nummer 3 had een opmerking over een vest voor post dat ik draag.
Nu mijn make-up opnieuw opdoen en hopelijk blijft het nu langer dan 5 minuten zitten