Wat je even kwijt wil #56

Ik moet zo hard lachen hierom :joy: ik zie het ook helemaal voor me hahaha

1 like

Geweldig!! Dit doet mij denken aan mijn vader die het vroeger hilarisch vond om mijn Furby mee te nemen naar te serieuze vergaderingen. Die verstopte hij dan in een kast. Kon niet iedereen waarderen.

35 likes

Wat kan koffie en een goed ontbijt een mens goed doen. Voel me echt zoveel beter dan een paar uur geleden :partying_face: ook even een reminder voor mezelf weer om daar beter op te letten.

3 likes

Hahaha ik zie dit ook al voor me! Dat maakt saaie vergaderingen wel leuk!

2 likes

Maar als jij het alsnog op tijd hebt is het toch geen probleem? Ik doe dit zelf ook altijd last minute omdat ik er dus ook niet aan denk. Niet schuldig voelen dus!

1 like

Oh ik haaat het als ze zo doen bij de apotheek. “Je moet je medicijnen wel elke dag in nemen he!!!”
Laat mij lekker misschien vind ik het wel opwindend om het benauwd te hebben.

18 likes

DAn heb ik zoiets van; DAT BEPAAL IK ZELF WEL

2 likes

Kun je geen soort van abonnement nemen? Mijn moeder krijgt om de zoveel maanden een bericht dat er medicijnen voor haar klaar liggen, daar hoeft ze zelf niets voor te doen en het loopt gewoon door. Misschien is zoiets ook wel handig voor jou als zoiets kan bij je apotheek.

1 like

Niet schuldig door voelen hoor! Zolang jij het gewoon op tijd hebt, is er niks aan de hand toch.

Ze kunnen in de apotheek sowieso echt vrij denigrerend doen ook. Bij mij zei ze laatst vet minachtend ‘je weet dat je voor een herhaalrecept niet iedere keer naar de huisarts moet hè’. Nee joh echt? Als zij niet de hele tijd van merk wisselen en iets meegeven waar ik niet tegen kan, hoef ik niet langs de huisarts voor rare bijwerkingen.

3 likes

Mijn docent Engels nam die mee in de les, dat was ook leuk! :joy:

Denk nu ook meteen aan Tamagotchi!

1 like

Ik was net lunch aan het maken en een tomaatje rolde weg en nu kan ik het nergens meer vinden. Ben echt bang voor het moment dat ik ergens een rottende tomaat ga aantreffen :cry:

2 likes

Het is zover… het sneeuwt :snowflake::cloud_with_snow:

2 likes

Hebben ze nooit deel 2 gezien?

Ik lig in bad, hoor ik de hond beneden ineens keihard en continu blaffen, doet ze echt nooit, dus ik kei hard roepen, maar het geblaf ging gewoon door.

Dus ik geïrriteerd, maar ook wel beetje bezorgd, zeiknat in m’n badjas naar beneden, zit ze daar met een knuffel in haar bek kei hard naar de tv te blaffen, waar ik zonet zorgvuldig een nieuwe wallpaper op had ingesteld (The Frame-tv).

:joy::joy::joy:

Blijkbaar bedreigend, zo’n niet-bewegende cheeta.

80 likes

Ze probeerde de indringer te verjagen zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb net m’n leidinggevende ingelicht dat ik een nieuwe baan heb en was een beetje bang voor haar reactie. En hoewel ze het jammer vond was ze wel heel supportive en blij voor mij, echt een opluchting.

17 likes

Mijn vader is afgelopen jaar meerdere keren geopereerd om tumoren op meerdere plekken te verwijderen en dat was gelukkig allemaal goed gegaan. Maar hij had laatst weer controle en nu hebben ze dus toch weer verdachte plekken gevonden :pensive:

18 likes

Dat ik dacht dat ik wel even naar de supermarkt kon lopen. Op de terugweg begint het ineens kei hard te hagelen en niets in de buurt om te schuilen :sob:
Nu lig ik op de bank met een zak chips en schijnt de zon.

1 like

Jeetje wat moet dit zwaar zijn! Hele dikke knuffel :cold_sweat:

1 like

Mijn vriend (voor het eerst een hele winter in Nederland) wordt enthousiast van de sneeuw die momenteel valt. Natte sneeuw welteverstaan :sweat_smile:

9 likes