Wat als je die dag een dagje iets gaat doen wat jij leuk vind. Naar het bos of iets. Dat zij gewoon voor een dichte deur staan. Je hebt ze gezegd dat jij t niet wilt ze zoeken t maar uit.
Ik was net in een winkeltje waar ze allemaal leuke dingen hadden ook om cadeau te doen en ik zag een ronde borrelplank met bakjes die ook rond kan draaien en vond hem zoooo mooi maar ā¬35,- momenteel echt even te veel voor iets wat ik nu toch nooit kan gebruikenā¦
Vroeger leek Amerikaans eten me altijd zo lekker, zoals die thanksgiving dinners of al dat gefrituurde spul. Maar nu lijkt het me allemaal zo goor. Al die crockpot gerechten met een pakje Philadelphia erin, cranberry saus uit blik en al die lagen kaas, no thank you.
De cv ketel lekte dus koolstofmonoxide oepsie die meter gingen we nog kopen in het nieuwe huis
gentle reminder om een CO meter te kopen
Mān zwanger is vandaag opgenomen in het ziekenhuis met waarschijnlijk long covid. Zo klote dat je nu niks kan doen voor mān zus en kinderen. Die hebben dus ook allemaal covid.
Ik wil even naar buiten want ik ben zo duf als een konijn maar het is zulk schijtweer echt blehhhh
Waar lees je dat?
Edit: ik kan slecht tegen jouw foto het is NOVEMBER
Edit: bijdehand doen en het dan fout zeggen, altijd fijn
Gelukkig kun je het eigen risico ook in delen betalen, kun je van te voren al aangeven. Denk dat als je geen eigen risico hebt, je nog wel meer kwijt bent voor de GGZ.
@Hippe_kikker het is al december!
Ik heb telefoon gehad dat de GGZ hier mijn dossier niet gaat behandelen en me doorverwijzen naar een specifiek uitzoek centrum. Wachttijd, 30 weken.
Het enige wat ik leuk vind aan dit model is de benaming. Als ik veel therapie krijg presteer ik heel veel
Omg ik heb net bij krachttraining een 10 kilo plaat echt vol op het midden van mijn voet laten vallen. Doet echt veel pijn, twijfel of ik ff foto moet laten maken
Was ik maar een konijn, zoān chill leven. Beetje eten, slapen en poepen.
@tessel echt mn grootste angst dit
Ik moet nog boodschappen doen en dat doe ik liefst zsm vanwege het weer en dat het straks vast drukker is maar mn vriend heeft de deur op slot gedraaid en op een of andere manier kan ik dat van binnen niet openen dus moet wachten tot hij thuis is
Wow huh maar als er een noodsituatie is?
Ik eet nu de bolletje sneeuwmannen koekjes. Zijn dit dĆ© koekjes? Kan nu al niet stoppen blijf maar eten š„²
Raam ingooien?
Nog 2 uur en dan heb ik 3 weken vakantieee
Hoe ging het?
@Hippe_kikker Bedoel je het zorgprestatiemodel? Daar heb ik informatie over gehad vanuit de GGZ-instelling waar ik zit.
moet je wel een gasaansluiting hebben
had dat ding ook gekocht nav het forum, maar kwam erachter dat dat in mijn huis helemaal niet nodig is