Wat je even kwijt wil #56

Ze komen nu niet meer zomaar van me af!!! Ik krijg gewoon een vast contract :cry:

104 likes

Wat goed!!! Gefeliciteerd!!

2 likes

Ja! Dan vraag ik het je wel ff privé :joy:

2 likes

Ja de kerstmannen! Nu snap ik ook waarom iedereen zo hyped is!

1 like

Ik was net ergens op bezoek en daar kwamen op een gegeven moment 2 mannen die even iets moesten aanpassen aan de nieuwe aanbouw. Zegt ze nadat ze de deur uit zijn: ik snap wel waarom jij al zo lang vrijgezel bent, die mannen zagen je allebei duidelijk zitten en zaten ook continu naar je te loeren terwijl jij binnen zat en jij hebt totaal geen benul. Haha mocht dat al zo zijn had ik het zelf niet door indd, al lijkt het me ook stug dat dat dan niet voor één van de twee maar ook nog eens allebei zou gelden :upside_down_face:

Oke klinkt nu als een humble brag besef ik me, maar is het totaal niet want ik vind het dus ook wel echt jammer dat ik zoiets niet vaak door heb (helemaal nu ik mezelf erg oncomfortabel in m’n lichaam voel door doortikkende Prednison-kilo’s zou zo’n egoboost of iets van mannelijke aandacht na bijna 2 zo goed als opgesloten Corona-jaren met nauwelijks mannen tegen te komen wel welkom zijn :wink: )

2 likes

Nou ik vind dit geen humble brag hoor maar wat een rare opmerking van die persoon.

Dat ik daarom vast nog vrijgezel was, was maar een grapje hoor. En wellicht één met een kern van waarheid, want ik date niet online en heb het irl inderdaad niet gauw door als iemand me ziet zitten. Heb het ook al vaker gehoord van anderen, ook van mannen zelf die zoiets dan een tijd later zeiden, en het helpt m’n liefdesleven vast ook niet dat mij zoiets niet snel opvalt, dus tja, ook als het geen grapje was nam ik daar geen aanstoot aan :wink:

1 like

Omg, nu twijfel ik om even naar de ah te gaan. Was deze vergeten :sob:

1 like

Gooodd ik dacht dat ik 800 euro aan iets moest betalen, heb ik niet goed gelezen en wordt het wel gewoon vergoed :boom:

18 likes

Ooh ik was al chagrijnig en ik bedenk me net dat ik morgen nĂłg eerder weg moet omdat het lampje van mijn benzine brandt :rage: weer een wijze les geleerd om voortaan gewoon meteen te gaan tanken

1 like

Ik heb echt zo’n relaxt studiedagje vandaag. Met een groepsproject maken we echt super veel progressie en iedereen werkt ook fijn samen + voor een ander vak een goede beoordeling gehad. Dus ik ga zo lekker koken en straks nog even Echte Gooische Moeders vanuit bed kijken.

2 likes

Een vriend van mijn man heb ik vijf jaar geleden leren kennen. Hij had altijd whiskey in z’n handen, was een high functioning alcoholic, versleet meisjes bij de vleet (vooral vanwege z’n Britse accent vermoed ik) en ja, was gewoon een beetje een bad boy.

2,5 jaar geleden leert hij een (Amerikaanse) vrouw kennen en nu ze verloofd zijn doet hij blijkbaar aan ‘shredding for the wedding’ waarbij ze met personal trainer gaan sporten zodat ze fit zijn voor de bruiloft, heeft hij een Insta voor z’n hond, luistert hij Ed Sheeran en Justin Bieber en ze noemen elkaar vast schmoopie. Hij is echt zo’n Amerikaanse man geworden die als een hondje achter z’n vrouw aanloopt. Zoooo raaaaar.

23 likes

Nooit van gehoord maar
 wtf :rofl::rofl::rofl:

6 likes

Ik heb een cadeau gekocht voor mijn moeder nadat ze 3 keer nadrukkelijk heeft gezegd dat “ik mijn centjes in mijn zak moet houden” en ik kan niet wachten om het te geven hahaha :smiling_face_with_three_hearts: vind cadeaus uitzoeken voor haar zo leuk!! hoop dat ze niet boos wordt :joy:

Nu nog wachten tot 21 december maarja

16 likes

Ik zit me alweer helemaal zenuwachtig te maken voor mijn presentatie morgen. Ik vraag me af of het ooit wat makkelijker gaat. Het is ook nog eens via Teams en dan gaat iedereen zijn microfoontje uitdoen en heb ik het gevoel alsof ik hardop tegen mezelf praat en dan voel ik juist nog meer mijn zenuwen??

1 like

Ik zeg doen.

4 likes

hahahah love dit motto ja!

2 likes

Ik mag binnenkort kijken bij een studio maar twijfel zo. De vorige keer dat ik in een studio ging wonen begon corona net en toen ben ik huilend naar mn ouders teruggegaan. Beetje koudwatervrees nu

11 likes

Ze hadden ze hier nog niet fml :sob:

Ik ben in duitsland op vakantie en we werden vannacht om 04:30 opgeschrikt door een superhard luchtalarm. Wij helemaal van; wow wat is er aan de hand, moeten we iets doen?? Echt zo half slapend paniekerig. Blijkt dat ze in veel plekken in duitsland nog zo de vrijwillige brandweer oproepen. Blijkbaar is NL een van de weinige landen waar dat 100% met piepers gebeurt haha

4 likes