Er ontstond echt een hele discussie bij mijn presentatie en mensen gingen zowel in het teams gesprek dingen zeggen, handjes opsteken of er gewoon doorheen praten
Maar oke alles is een leerervaring hahaha
Geef het een paar jaar, dan is dat enthousiasme er wel uitgestampt door de kilheid en grijsheid
Ach wat schattig. Morgen is hij het wel weer zat
1 tip als je voor hoge prijzen wordt overgenomen voor minstens een maand, beetje lef hebben en gewoon vragen aan een andere energiebedrijf of ze je eerder kunnen overzetten. Ik had hetzelfde met Welkom Energie maar heb uiteindelijk maar 3 dagen bij Eneco gezeten voor de hoofdprijs (terwijl ze steeds riepen dat we echt 30 dagen moeten blijven) en nu zit ik alweer een maand bij Vattenfal tegen normale tarieven terwijl dat dus eigenlijk gisteren pas kon volgens Eneco.
En bereken of je teveel hebt betaald aan je failliete energiemaatschappij en zo ja storneer je laatste maandbedrag dan nu het nog kan. Ik raakte toen ook compleet in paniek maar bleek achteraf nergens voor nodig te zijn. En vanaf januari gaan de meesten wat meer betalen dus dat is nog een kleine troost, wij zijn niet de enige.
(En op Tweakers lopen goede topics over deze onderwerpen. Daar heb ik heel veel informatie en rust gevonden toen WE failliet ging)
echt ik cringe weer als ik er aan denkā¦
Ik wil even gaan wandelen maar ik ben zo slecht in wandelen zonder reden? Ga maar een podcast opzetten en mezelf verplichten die helemaal uit te lopen want anders verveel ik me na 10 minuten al
Same, ik zorg dat ik naar buiten ga voor een klusje en dan stap ik door. Vaak met podcast of met audiobook. Heb gisteren voor het eerst in tijden goed een uur doorgelopen en vond ik best wel chill. Heb weer een hoop nieuwe dingen ontdekt in mijn nieuwe woonplek.
Dus vanavond ga ik weer, heb nog papier wat weg moet dus hup. weer lekker rondje lopen.
Ik heb me eigenlijk heel goed vermaakt met mijn top2000 lijst op spotify! Nu op de terugweg en dan 45 min weggeweest
Vloggen! Haha
ben goed aan het lurken de laatste tijd dus ga weer een poging doen tot meeposten
Daarom ben ik weer begonnen met pokemon go
Ik vind het echt vreemd dat ik voor late diensten ORT krijg en niet wanneer je om 07.00 moet beginnen en dus om 05.30 op moet geef mij maar avonddiensten
Herkenbaar! Ik spaar mān klusjes op voor als ik tijd heb voor een wandeling haha. Dus niet pakketje even snel tussendoor wegbrengen naar dichtstbijzijnde punt, maar naar 1 op minstens kwartier lopen (tenzij het heel zwaar is ofo).
Een aantal overburen zijn al bezig met de kerstversiering. Iemand heeft allemaal kleine kerststerren voor de ramen hangen, balkons zijn verlicht en ik zie ook al kerstbomen binnen staan. Zo leuk
Ik vind dit ook echt moeilijk. Ben wel een aantal keer met een groepje gegaan, dat was ook wel fijn. Al ben je dan afhankelijk van anderen.
Snel mijn benen op een warmtekussentje leggen, die zijn bevroren na het fietsen in deze kou
Het is hier al eerder over mijn gekke poetsvrouw gegaan. Nou, she strikes again ik wilde een recept koken waar melk in moet. Kom ik thuis: is de melk op! Dus ik appte haar of zij het misschien opgedronken had. Appt ze terug: āJa, was ik, sorry wist ik niet. Ik was sowieso weer in tranen vandaag dus de beker melk heeft niet geholpenā :ā) wat moet ik hier nou weer mee
Haha wtf? Sowieso een volwassen persoon die een beker melk drinkt is al een
Dat ze iig met dr klauwen uit je koelkast moet blijven?!
Slot op de koelkast