Is er nu iets veranderd dat je het wel leuk lijkt?
Ik ben inmiddels wel gewend aan corona en het thuiszitten maar toen vond ik het heel heftig. Verder leek en lijkt het me nog steeds heerlijk. En mijn vader vind het ook een goed idee (vind ik ook belangrijk)
Ja ik moet er niet aan denken dat ik met het begin van corona alleen gewoond had, kan me heel goed voorstellen dat dat nu toch anders voelt, omdat je wat meer gewend bent aan de situatie met corona nu.
Zouden er bij je potentiële nieuwe woning wel vrienden/vriendinnen in de buurt wonen? Is het een beetje een bekende omgeving voor je? In een grotere stad (zodat je wat faciliteiten om je heen hebt)? Dat zijn dingen die ik wel belangrijk vind bij alleen wonen, zodat de drempel wat lager is om de deur uit te gaan en je te vermaken, zowel in je eentje als vrienden opzoeken.
En misschien scheelt het ook als je bent gaan kijken, dan kun je je meer een beeld vormen van hoe de woning eruit ziet, hoe de buurt is enzo? Ik zou sowieso gaan kijken als ik jou was en dan pas beslissen. Hoop dat je eruit komt (en ik vind je koudwatervrees trouwens echt niet raar, alleen wonen is best pittig soms).
Lief dat je zo uitgebreid reageert! Ik blijf gewoon in Tilburg, centraler dan dat ik nu woon en met een vriendin in het gebouw, dus niks aan de hand qua dat soort dingen, alleen het voelt wel weer echt als een stap. Ik woon nu met een goede vriend en we zien elkaar overdag/doordeweeks niet vaak maar kijken wel graag films in het weekend. En gewoon het idee dat er iemand nabij is. En ik moet alles weer opnieuw kopen (bestek, servies, wasmachine, koelkast, dat is ook wel lastig). Maar ik ga gewoon lekker kijken en als het goed voelt dan ga ik ervoor
Ik heb een vriendin als buurvrouw gehad en dat was echt zo gezellig. Alle voordelen van een huisgenoot, zonder alle nadelen van een huisgenoot!
Dat was ook een van de eerste dingen die werd geïnformeerd op een camping in Duitsland twee jaar geleden. We zaten dicht tegen het dorpje aan dus niet schrikken van het alarm!
Maar wij hebben het niet gehoord. Bijzonder dus
Mijn vriend had boodschappen besteld en er zat een verrassing voor mij bij. De verrassing? Een drie liter pak wijn 🥲
Hahahaha nouja beter dan de forummer die mueslirepen als verrassing kreeg.
Weet ff niet wie het was maar moet weer lachen.
Uch ben al heel de avond in paniek omdat mijn energieleverancier faillissement heeft aangevraagd. Probeer mezelf gerust te stellen dat het zo erg niet kan worden voor een eenpersoons huishouden en dan lees ik sommige nieuwsberichten weer en
Haha ik zeg tegen mijn moeder dat ze nog 1 dag de tijd heeft om te stemmen voor de top 2000, blijkt dat ze dat gelijk zaterdag al heeft gedaan ze is gewoon nog fanatieker dan ik, dat had ik niet verwacht
Ik was vergeten hoe gek ik eigenlijk ben op granaatappel maar ik had net een hele als toetje en
Snap je paniek heel goed. Zelf vond ik het nog wel meevallen. Wel duurder, maar ik ging echt uit van tientallen euro’s en dat is toch niet echt het geval. Zat alleen niet bij een energieleverancier die failliet is gegaan, maar heb wel gewoon een variabel contract. Probeer het nieuws maar een beetje te negeren, dan kan je vast straks ook beter slapen.
En @Luzarl ik vond de begin periode van corona ook echt onwijs kut. Zo erg als toen is het eigenlijk niet meer geweest. De rust is overal wel wat teruggekeerd/we weten een beetje hoe het is met corona leven. Snap dat je erg met die eerste periode nog in je hoofd zit, maar het is nu echt zo anders om alleen te wonen dan toen. Stukken beter. Hopelijk voelt de studio goed en krijg je hem en kan je er snel in.
Lief dankjewel, mocht van mijn vriend ook al niet meer al die doemverhalen lezen. En hij wil bijschieten mocht het nodig zijn . Zal ook allemaal wel loslopen maar schrok gewoon even haha. Gelukkig dat het voor jou meeviel!
Haha ja zeker! Maar ik vroeg ook nog even WAAROM? ‘ja lekker makkelijk toch’. Oh er zat ook een chocoladeletter bij.
Dankje!! Als het doorgaat is het per 25 januari, dat is top, heb ik nog lekker de tijd om mijn huidige kamer uit te zoeken, nieuwe meubels te shoppen. Ik hoor het volgende week!
Nou die was nog royaal. Ik vond die chocolade rozijn (of zoiets) in de pot vitamine pillen nóg beter
Volgens mij was dat ook de vriend van @Max. God bless him haha. Sinds Max in het ongemakkelijke-momententopic heeft verteld over hoe ze hem beschreef als een “grote jongen” vind ik het allemaal nog grappiger.
Ja klopt, was dezelfde forummer inderdaad. Weet nou alleen niet meer wat het precies was