Zolang je ‘m maar niet in een pan uit het raam gooit.
Oja dat is misschien nog wel een optie.
Er zit dus ook gewoon een gat in de muur waar ie naar binnen is gekomen en na een rondje is hij daar ook weer weggeglipt. Mijn vriend heeft dat gat nu dichtgemaakt met ducttape.
Ik hoor de hele tijd muizenpootjes over het plafond, maar dat zit hopelijk gewoon tussen mn oren.
Dat mag alleen in Amsterdam
Even als reactie op mezelf, er is ook een bleekongeluk geweest althans zo vind ik mijn badmatten net terug.
Toch maar op zoek naar een ander?
Wow en dat heeft ze niet aangegeven? Ziet er wel uit als bleek inderdaad.
Lastig zeg, snap dat je het lastig vindt om het gesprek aan te gaan maar dit zo allemaal aantreffen is toch ook niet chill.
Het is ook niet een druppel ofzo maar echt met d’r schoenen in gestaan en dan op de badmat? Dat vind ik ook echt goor, met je schoenen op iemands badmat dan zou ik liever zelf poetsen bijna
Hahaha bijna!
Kan allemaal gebeuren, maar had netjes geweest als ze het even gemeld had. Lijkt me wel lastig om het gesprek aan te gaan, maar zou het wel (laten haha) doen
Pfff ja het begint nu wel een lijst te worden. Dit wat ik hier post is nog niet eens de helft. Ik heb haar er nu netjes op aangesproken en gezegd dat ze volgende keer in zulke gevallen gewoon even een appje moet sturen.
Maar ik haat schoonmaken zo erg dat ik dit liever door de vingers zie, erg hè.
Haar antwoord is: Ja het was erg sterk spul. Ik ben ook nog bijna doodgereden vandaag.
ik hou nu op
Ja dat laatste begrijp ik wel hoor. Ik heb zelf ook iemand die komt schoonmaken en die doet het ook echt niet perfect. Maar denk dan altijd: zelf doe ik het niet beter. Of eerlijk gezegd gewoon niet. Dus een beetje halfbakken schoon is altijd nog beter dan helemaal niet.
Je bent geduldiger dan ik. Ik was het allang zat
Hahahaha ja precies dit
Ik heb op 19 mei, 10 juni, 2 juli, 2 augustus, 2 september, 7 oktober, 1 november en gisteren een bericht gekregen van ING dat ik een bewijs van inschrijving moet uploaden om mijn gratis studentenrekening te behouden. Doe ik dat niet, dan wordt hij binnen “paar weken” omgezet naar het (niet gratis) oranjepakket. Natuurlijk niks gedaan (want ben al langer dan een jaar afgestudeerd), maar heb nog steeds mn gratis studentenrekening
Nogmaals bedankt voor je donderdag schoonmaak dag tip, ondanks dat ik bekaf ben door studie doorgepakt en kan ik de rest van het weekend in een schoon huis chillen
Dumpen.
Gefeliciteerd met 10 euro winst
Ja als @anon18050057 haar straks ontslaat is het ‘Ok, ik begrijp het. Dan ben ik blij dat ik nog melk heb gedronken in je huis want nu heb ik geen geld meer voor eten. En mijn kinderen gaan ook versterven van de honger. En ik kan mn huur niet meer betalen. En mn cavia is dood. En dat allemaal voor een vlekje bleek he…nou ik hoor het wel als je je toch bedenkt joe’
Dank! Het is me ook vooral te veel gedoe om uit te zoeken hoe ik het überhaupt moet omzetten. Kan vast niet via de app.
Graag gedaan! En lekker gevoel he, ik zat net ook bekaf op de bank maar toch ff 2 uurtjes doorgepakt en nu weer op de bank in een fris en opgeruimd huis
Plaats je een foto in het boodschappen topic? Ben benieuwd wat je hebt besteld.