Ik heb een schilderen-op-nummer pakket besteld. Zalig, nul eigen creatieve input maar gewoon stompzinnig hokjes kleuren. Nu al zin in
Ik had hier zo’n boek van en het leek me ook heel ontspannend, tot ik opeens tien tinten grijs nodig bleek te hebben, mega irritant
Ik heb dit boek Het Enige Echte Ultieme Dot-To-Dot Puzzelboek Voor Volwassenen
En kon er eindelijk vanochtend weer mee verder omdat ik nu pas weer een tafel heb om aan te zitten en het is zo chill en ontspannend
Wat cool! Heb je een voorbeeld van een pagina die af is?
Het is echt zo koud en donker 's ochtends steeds
Hoe is dat niet negatief? Wel goed hoe je op haar reageerde, met dat soort mensen valt niet te praten
Ik ben zo moe echt niet normaal. Ik ben echt aan het aftellen tot het weekend zodat ik eindelijk kan bijslapen en hopelijk wat ontspannen.
Zo blij als deze dag voorbij is.
Na alle Posts over tandartsen de laatste tijd heb ik maar weer even een afspraak gemaakt voor het einde van het jaar, kan pas over 2 weken terecht
Echt dom weer, heb ook aanvullend in m’n zorgverzekering, dan moet ik er wel gebruik van maken
Mijn vriend is zo irritant als hij zenuwachtig is voor iets. Dan blijft ie maar in huis rondscharrelen, trekt ie random kastjes open, blijft praten om het praten, gaat aan mij lopen plukken. Ben al helemaal overprikkeld op de vroege ochtend
Ben ook maar weer gaan stokeren door al die posts
Ik was heel blij met het feit dat we sinds kort een huis met een TRAP hebben, want echt leuk en huiselijk en volwassen zo’n trap ipv een gelijkvloers appartement. Maar ik ben er net zooo hard vanaf gepleurd, echt ik bleef maar doorvallen als een soort stuiterbal Ik had domme pantoffels zonder goede anti slip aan dus die moeten maar het huis uit
Kan het een keertje niet regenen als ik moet fietsen
En wacht maar tot je er achter komt hoe vaak je hem moet stofzuigen omdat het een grote verzamelplek is van stof en andere troepjes
Ik sta het altijd te vervloeken, als ik de trap weer sta te stofzuigen.
Ja dat heb ik de afgelopen maanden al ervaren helaas gelukkig is onze vadsige kat er wel nog blij mee
Godver, stroom eraf
Blijkt dat dit gepland was en wij geen brief hebben gekregen dus dit mag ik nu van de buurvrouw horen.
Geen heet water in een thermos kunnen doen
Andere buurvrouw krijgt nu nieuwe kozijnen en de klusser kan niks. Zij heeft ook geen brief gehad!
Dat is vervelend ja! Hier zit de verf al bij gelukkig. Als het goed is ten minste
@Junebug85 ohja ook heel nice! Ik had vorig jaar een boek van Denksport gekregen waar ook van deze puzzels in stonden, evenals kleuren op nummer en andere kleurpuzzels. Echt zooo leuk
Heel blij dat ik gisteren al een booster heb kunnen krijgen, maar holy fuck wat een afgrijselijke nacht gehad. Echt geen oog dicht gedaan, koorts en half liggen ijlen. Ik zou vandaag productief moeten zijn