Wat je even kwijt wil #56

Ik had een zware en intense dag, maar ik heb weekend en ik ben blij met mijn nieuwe tafellamp. Word heel vrolijk van die lamp.

3 likes

Gister deed ik yoga en toen rende er eentje zo op mn yogamatje precies richting mij brrrr

2 likes

Jaaa echt heerlie de peerlie hahaha
Moet zeggen dat ik het nu ook beter bij houd dus her echt alleen een kwestie van poetsen + vuil weg doen is. Maar lig nu lekker in een fris bed. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Haha ik heb precies hetzelfde. Toevallig gisteren ook weer een bericht gehad.

2 likes

Morgen heb ik geen plannen en hoewel ik me waarschijnlijk vroeg op de dag al verveel, kan ik niet wachten om zo lang mogelijk in bed te blijven liggen

Nu nog een dagje mezelf vooruit branden

8 likes

Dit klinkt legit als een goed plan. Heb storingsdienst (Gelukkig laatste van het jaar) maar dit klinkt als een goed plan. Lekker in bed met serie, borduren en/of switch ofzo!
(Waarschijnlijk houd ik het een uur vol en ben ik er helemaal klaar mee)

Mijn haar begint steeds langer te worden en dat vind ik op zich chill want dat is mijn doel. (Pixie uitgroeien) maar op het moment is het echt een enorme blob aan overal haar en geen model meer hebben. Dus nu loop ik voornamelijk als Zuko rond van Avatar. SoonSoonBun it is.

3 likes

Het is zeker te vroeg om naar de appie te gaan voor een frikandelbroodje

1 like

Ergens op de wereld zijn de middelbaar scholieren nu vrij.

56 likes

Neehoor

Maar zijn daar frikandelbroodjes is de vraag :thinking:

3 likes

Ik heb eindelijk eens 2 nachten goed geslapen in plaats van tot half 5 wakker te liggen :pleading_face: :heart:

10 likes

Nee maar hier wel dus daar moet je gebruik van maken

:cry: Nog een keer eigen risico betalen, maar nu voor 2020. Even huilen.

Dat heeft toch niks met Zalando te maken? Dat is als je iets via marktplaats ofzo aanbiedt.

Vaak als je een klacht hebt en die willen ze oplossen, hebben ze het product nodig of krijg je alleen vervangend product als je oude terugstuurt.

In dit geval toevallig een string maar had ook een telefoon kunnen zijn. Is gewoon een standaardbeleid verwacht ik.

1 like

Maar gedragen ondergoed is nog vies. Dit is een gewassen string, dus gewoon weer fris. Daar heeft niemand een fetisj voor lijkt me. En Zalando al helemaal niet. Al snap ik niet helemaal dat ze niet gewoon foto’s willen.

2 likes

Ik voel me echt zo’n millennial met belangst, moet vanochtend allemaal mensen bellen op mijn werk en ik zit hier echt met zweethanden haha. Maar eerste 2 gesprekken gingen goed!

10 likes

Hoe is het gisteren gegaan @Ovenschaal ? Proficiat trouwens!

1 like

Nou ja dat glas melk vind ik inderdaad wel wat streng om daar nou over te vallen. Maar die badmatten die helemaal verpest zijn door de bleekvlekken en waar ze niks van zegt vind ik wel echt raar en dan gaat het vooral om het feit dat ze er niks van zegt. Een ongelukje kan altijd gebeuren maar je kan dit niet zo achterlaten zonder wat te zeggen. Vind het dan ook niet ‘vies’ om dat hier te bespreken en zie niet goed in wat het feit dat ze waarschijnlijk minder verdient dan degene die haar inhuurt ermee te maken heeft. In het ergernissen op je werk topic wordt zo vaak geklaagd over leidinggevenden, collega’s en ondergeschikten die hun werk niet goed doen. Het is sowieso nooit echt chique natuurlijk om op een forum te klagen over anderen maar daar maken een heleboel mensen hier zich schuldig aan.

20 likes

Best veel mannen denk ik.
Bobbi Eden verkocht er veel. Ik weet niet of ze dat nu nog doet. Maar zag dat in haar reality show toen.

:star_struck:

20 likes