Ik zit op zolder en mn stoel zei krak en nu denk ik alleen maar als ie t maar houdt. Wil niet door t zolderraam naar buiten getakeld worden
Wat een ellende en gestunt allemaal hier, van de trap stuiteren, stroomuitval, koortsige nachten, kapotte stoelen, een geschrokken kat. Passen jullie allemaal een beetje goed op jullie zelf (en jullie katten?)
Ik had vanochtend een best pittige afspraak plus een eindje autorijden door de natte sneeuw dus ik ga maar eens even relaxen met een bakje koffie nu (en lekker lijntjes trekken in m’n dot to dot boek van hierboven )
Voor iedereen die met dit regenachtige weer wel wat vrolijkheid kan gebruiken, van dit artikel heb ik zojuist hardop moeten lachen: 'Pop die niet stopte met praten' houdt vier politie-eenheden bezig | NOS
Dus ik krijg een melding van mn jumbo app met “Gefeliciteerd met je verjaardag je kan stroopwafels ophalen.”
Oke thanks ben in april jarig maar helemaal priem
Niet door de regen, maar wel door de vieze natte sneeuw gefietst
Ik vind 5 december normaal echt heel leuk. Gezellig cadeautjes voor elkaar kopen, beetje gedichten schrijven en oma die vega hamburgers maakt voor de hele familie. Maar ik heb zo’n spijt dat ik mee doe dit jaar.
Ik zit nu een gedicht te schrijven voor iemand die ik 1x heb gezien en een voor iemand die ik volgensmij heel 2021 nog niet heb gezien. En alles moet vandaag al af want corona en digitaal vieren waardoor alles nog naar de goede huizen gebracht moet worden etc. Helemaal klaar mee.
Ik moet zo hard lachen hierom ik zie het ook helemaal voor me hahaha
Geweldig!! Dit doet mij denken aan mijn vader die het vroeger hilarisch vond om mijn Furby mee te nemen naar te serieuze vergaderingen. Die verstopte hij dan in een kast. Kon niet iedereen waarderen.
Wat kan koffie en een goed ontbijt een mens goed doen. Voel me echt zoveel beter dan een paar uur geleden ook even een reminder voor mezelf weer om daar beter op te letten.
Hahaha ik zie dit ook al voor me! Dat maakt saaie vergaderingen wel leuk!
Maar als jij het alsnog op tijd hebt is het toch geen probleem? Ik doe dit zelf ook altijd last minute omdat ik er dus ook niet aan denk. Niet schuldig voelen dus!
Oh ik haaat het als ze zo doen bij de apotheek. “Je moet je medicijnen wel elke dag in nemen he!!!”
Laat mij lekker misschien vind ik het wel opwindend om het benauwd te hebben.
DAn heb ik zoiets van; DAT BEPAAL IK ZELF WEL
Een melding in je agenda zetten?
Kun je geen soort van abonnement nemen? Mijn moeder krijgt om de zoveel maanden een bericht dat er medicijnen voor haar klaar liggen, daar hoeft ze zelf niets voor te doen en het loopt gewoon door. Misschien is zoiets ook wel handig voor jou als zoiets kan bij je apotheek.
Niet schuldig door voelen hoor! Zolang jij het gewoon op tijd hebt, is er niks aan de hand toch.
Ze kunnen in de apotheek sowieso echt vrij denigrerend doen ook. Bij mij zei ze laatst vet minachtend ‘je weet dat je voor een herhaalrecept niet iedere keer naar de huisarts moet hè’. Nee joh echt? Als zij niet de hele tijd van merk wisselen en iets meegeven waar ik niet tegen kan, hoef ik niet langs de huisarts voor rare bijwerkingen.
Mijn docent Engels nam die mee in de les, dat was ook leuk!
Denk nu ook meteen aan Tamagotchi!
Ik was net lunch aan het maken en een tomaatje rolde weg en nu kan ik het nergens meer vinden. Ben echt bang voor het moment dat ik ergens een rottende tomaat ga aantreffen
Het is zover… het sneeuwt
Hebben ze nooit deel 2 gezien?