Heb je orange is the new black niet gekeken
Ja dat vind ik ook wel⦠vooral als ze aangeeft graag een kopje koffie te drinken.
Jongens ik heb nergens gezegd dat ze geen drinken mag pakken, het tegenovergestelde zelfs. Ik baalde alleen dat er een pak melk weg was dat ik graag nog had gebruikt voor mijn avondeten. Je mag er van vinden wat je wilt dat ik dit hier post, maar dat is an sich niet heel raar om je in ieder geval over te verbazen.
@kali Wat flauw dit. Als ik er ben mag ze natuurlijk wel koffie, maar het is een fucking espressoapparaat. Dat vindt ze lastig en wil ze liever niet gebruiken, dan drink je toch wat anders? Een cappuccino drinken is ook weer geen mensenrecht.
Ja ook, omdat ik weet hoe ze met sommige spullen omgaat en omdat ze meermaals heeft gezegd hoe eng ze het ding vindt
@Shadina omdat ik niet relevant vind jullie te vertellen wat er allemaal wƩl te drinken is. Maar ik kan je wel een foto van de koelkast sturen dan kan je het zelf beoordelen.
Oploskoffie is een goede oplossing inderdaad (no pun intended). Maar er was en is eigenlijk helemaal geen probleem dat opgelost moet worden want er is altijd genoeg.
@Shadina Ja hier hebben we het over gehad ik baalde alleen even dat het op was. Ze mag gewoon alles eten en drinken wat ze wil en dat doet ze ook.
Hahah oh lord. Ik heb deze hele week al zoiets van ik moet mn fysio bellen voor zon gesprek van mn dieet gebeuren. Kijk ik nog even goed in die agenda had ik dat vorige week moeten doen en deze week dat gesprek moeten hebben oeps. Ik heb āgelukā dat die man ziek is en de gesprekken toch niet door gingen haha.
@anon18050057 moest even haar gal spuwen. Ze had melk nodig en die was op, dan baal je. Zeker als je dacht dat je nog wat had. De schoonmaakster kon ook zeggen, dat ze de melk had opgemaakt. Ik denk dat Iniemaxi dan het wel begreep.
Ik zou meer miepen over die bleekvlekken, waar de schoonmaakster ook niks over zei
Omdat ik iets wilde koken en dat nu niet kon omdat mān ingrediĆ«nt (waar die ochtend nog een liter van was) op was! Dat was het enige. Ja precies wat @Schaakmat zegt. Bovendien kan ik niet koken, en had ik me voorbereid op een poging doen tot iets moeilijks en toen werd het toch gewoon pasta met tomatensaus haha.
Maar ik hou er nu over op, want we hebben een prima verstandshouding verder en dat verandert echt niet omdat ze een keer wat opdrinkt. En ik ga oploskoffie halen!
Die nieuwste singles van Ed hebben allemaal zoān rare stijl
Volgens mij leeft iemand zich helemaal uit daar op de cinematografie
Ik zou er niet iemand voor gaan opbellen maar als diegene een liter melk opdrinkt zou ik dat wel onverwacht vinden
Vooral omdat melk vies is
7 jaar lang bezig geweest maar eindelijk is het afgelost, ik ben zo blij!!!
Ik ben zo blij dat ik mijn opleiding (naast mijn werk) heb afgerond. Ik heb nu mijn vrije vrijdag weer terug en gisteren een nieuw contract gekregen. Echt zo fijn!
Dit lijk me het beste ooit.
Ik heb het zooo koud de hele tijd in huis, gewoon niet warm te krijgen en ik heb de verwarmingen gewoon aan
Super! Ik hoop eind deze maand zover te zijn. Kijk er echt naar uit
Goed idee! Ik pak zo de stofzuiger en de dweil er maar even bij
Mijn collega en ik zijn net weggestuurd uit de bagels&beans omdat er andere mensen willen zitten, maar wij bestellen ook continu. Jammer.
Dat is raar?? Mailtje over sturen/DM sturen naar het bedrijf!
Wauw, ik volg een piercingshop op facebook en zij geven nu aan dat als je de afspraak binnen 48 uur afzegt vanwege corona je het volledige bewijs + je id kaart moet laten zien voor verificatie. Doe je dat niet, dan vervalt je aanbetaling volledig en moet je opnieuw aanbetalen als je een nieuwe datum wil inplannen. Dit mag toch helemaal niet? Ik heb het bericht ook gerapporteerd en de shop ontvolgt, wat bizar. Ik snap dat klanten het als makkelijke smoes gebruiken en dat het voor de shop heel vervelend is, maar een werkgever mag hier officieel nog niet eens naar vragen, laat staan een random piercingshop.