Wat je even kwijt wil #56

Ik lig in bad, hoor ik de hond beneden ineens keihard en continu blaffen, doet ze echt nooit, dus ik kei hard roepen, maar het geblaf ging gewoon door.

Dus ik geïrriteerd, maar ook wel beetje bezorgd, zeiknat in m’n badjas naar beneden, zit ze daar met een knuffel in haar bek kei hard naar de tv te blaffen, waar ik zonet zorgvuldig een nieuwe wallpaper op had ingesteld (The Frame-tv).

:joy::joy::joy:

Blijkbaar bedreigend, zo’n niet-bewegende cheeta.

80 likes

Ze probeerde de indringer te verjagen zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Ik heb net m’n leidinggevende ingelicht dat ik een nieuwe baan heb en was een beetje bang voor haar reactie. En hoewel ze het jammer vond was ze wel heel supportive en blij voor mij, echt een opluchting.

17 likes

Mijn vader is afgelopen jaar meerdere keren geopereerd om tumoren op meerdere plekken te verwijderen en dat was gelukkig allemaal goed gegaan. Maar hij had laatst weer controle en nu hebben ze dus toch weer verdachte plekken gevonden :pensive:

18 likes

Dat ik dacht dat ik wel even naar de supermarkt kon lopen. Op de terugweg begint het ineens kei hard te hagelen en niets in de buurt om te schuilen :sob:
Nu lig ik op de bank met een zak chips en schijnt de zon.

1 like

Jeetje wat moet dit zwaar zijn! Hele dikke knuffel :cold_sweat:

1 like

Mijn vriend (voor het eerst een hele winter in Nederland) wordt enthousiast van de sneeuw die momenteel valt. Natte sneeuw welteverstaan :sweat_smile:

9 likes

Er ontstond echt een hele discussie bij mijn presentatie en mensen gingen zowel in het teams gesprek dingen zeggen, handjes opsteken of er gewoon doorheen praten :joy:
Maar oke alles is een leerervaring hahaha

3 likes

Geef het een paar jaar, dan is dat enthousiasme er wel uitgestampt door de kilheid en grijsheid :weary:

3 likes

Ach wat schattig. Morgen is hij het wel weer zat

3 likes

1 tip als je voor hoge prijzen wordt overgenomen voor minstens een maand, beetje lef hebben en gewoon vragen aan een andere energiebedrijf of ze je eerder kunnen overzetten. Ik had hetzelfde met Welkom Energie maar heb uiteindelijk maar 3 dagen bij Eneco gezeten voor de hoofdprijs (terwijl ze steeds riepen dat we echt 30 dagen moeten blijven) en nu zit ik alweer een maand bij Vattenfal tegen normale tarieven terwijl dat dus eigenlijk gisteren pas kon volgens Eneco.

En bereken of je teveel hebt betaald aan je failliete energiemaatschappij en zo ja storneer je laatste maandbedrag dan nu het nog kan. Ik raakte toen ook compleet in paniek maar bleek achteraf nergens voor nodig te zijn. En vanaf januari gaan de meesten wat meer betalen dus dat is nog een kleine troost, wij zijn niet de enige.

(En op Tweakers lopen goede topics over deze onderwerpen. Daar heb ik heel veel informatie en rust gevonden toen WE failliet ging)

2 likes

echt ik cringe weer als ik er aan denk…

Ik wil even gaan wandelen maar ik ben zo slecht in wandelen zonder reden? Ga maar een podcast opzetten en mezelf verplichten die helemaal uit te lopen want anders verveel ik me na 10 minuten al

2 likes

Same, ik zorg dat ik naar buiten ga voor een klusje en dan stap ik door. Vaak met podcast of met audiobook. Heb gisteren voor het eerst in tijden goed een uur doorgelopen en vond ik best wel chill. Heb weer een hoop nieuwe dingen ontdekt in mijn nieuwe woonplek.
Dus vanavond ga ik weer, heb nog papier wat weg moet dus hup. weer lekker rondje lopen.

4 likes

Ik heb me eigenlijk heel goed vermaakt met mijn top2000 lijst op spotify! Nu op de terugweg en dan 45 min weggeweest

7 likes

Vloggen! Haha

1 like

ben goed aan het lurken de laatste tijd dus ga weer een poging doen tot meeposten :eyes:

9 likes

Daarom ben ik weer begonnen met pokemon go :joy:

2 likes

Ik vind het echt vreemd dat ik voor late diensten ORT krijg en niet wanneer je om 07.00 moet beginnen en dus om 05.30 op moet :broken_heart: geef mij maar avonddiensten

3 likes

Herkenbaar! Ik spaar m’n klusjes op voor als ik tijd heb voor een wandeling haha. Dus niet pakketje even snel tussendoor wegbrengen naar dichtstbijzijnde punt, maar naar 1 op minstens kwartier lopen (tenzij het heel zwaar is ofo).

1 like