Wat je even kwijt wil #56

Heus wel, alleen maken ze zich hier niet geliefd mee. Wie gaat ze straffen dan?

Nou gestraft worden lijkt me onnodig, maar het ligt toch helemaal niet in lijn met de AVG?

1 like

LOL Sinterklaas is samen met een heel roetveegpieten-orkest IN mijn albert Heijn :joy: echt zo droog tussen al die mensen die snel even boodschapje willen doen. Ze blokkeren alles en lopen door de gangpaden en bij de zelfscans haha ik ga stuk

8 likes

Mijn sinterklaasgedicht is weer af, shout out naar jou Mick

41 likes

Ik moet nog een kleine voortgangsrapportage uittypen, maar ik krijg er sinds vanmiddag er niets meer uit.

Hopelijk helpt een koffiepauze.

edit: precies klaar voor vijf uur yessss

1 like

Het is ineens echt helemaal winter, alle blaadjes van de bomen en zo koud. Ik ging wandelen en mijn gezicht doet helemaal pijn van die wind joh

Wel helemaal zin om me straks na werk met een rood wijntje op de bank te nestelen

3 likes

Zelfs de fastfoodketens kunnen niet ontsnappen aan bureaucratie

4 likes

haha en lekker boeiend ook als iemand dan 1 gratis long chicken krijgt

5 likes

Het is bijna donker, tijd om m’n laptop dicht te doen en te gaan slapen. :grin:

Oh wacht…

6 likes

ik heb gisteren een dutje gedaan tijdens werk en het viel niemand op.

12 likes

NEEEEEEEEE
Is de Taylor Swift hype weg, krijg je dit weer 🥲

2 likes

Echt he :cry:

Ik heb de hele middag in de kou op de ladder gestaan om de leilindes te snoeien en lampjes erin te hangen. Alles is koud nu maar de bomen zijn gezellig.

16 likes

Wajooo wie gaat er ook Stromae kaartjes zo kopen? Echt mn drooooom love Stromae :heart: :heart: :heart: :heart: of het door kan gaan zien we tzt wel weer

12 likes

Ja ik!! Hopelijk lukt het en gaat het door

Ik ga het ook proberen! Al eerder geweest en was heel tof!

Omg kom er net achter dat ik geen medicatie meer heb voor het weekend, en mijn apotheek heeft nog even heel snel iets voor me geregeld zonder recept :heart: mega fijn

10 likes

Lekker laat… Maar ik had precies hetzelfde! Gek dat dit bij meerderen het geval is. Ik Heb 2 weken geleden gemaild en afschrijven van 3 maanden gestorneerd. Nu lijkt het opgelost te zijn.

1 like

Whaha nou dat wordt niks bij mij

2 likes

Godver hier ook niet gelukt

:cry: