Een aantal overburen zijn al bezig met de kerstversiering. Iemand heeft allemaal kleine kerststerren voor de ramen hangen, balkons zijn verlicht en ik zie ook al kerstbomen binnen staan. Zo leuk
Ik vind dit ook echt moeilijk. Ben wel een aantal keer met een groepje gegaan, dat was ook wel fijn. Al ben je dan afhankelijk van anderen.
Snel mijn benen op een warmtekussentje leggen, die zijn bevroren na het fietsen in deze kou
Het is hier al eerder over mijn gekke poetsvrouw gegaan. Nou, she strikes again ik wilde een recept koken waar melk in moet. Kom ik thuis: is de melk op! Dus ik appte haar of zij het misschien opgedronken had. Appt ze terug: āJa, was ik, sorry wist ik niet. Ik was sowieso weer in tranen vandaag dus de beker melk heeft niet geholpenā :ā) wat moet ik hier nou weer mee
Haha wtf? Sowieso een volwassen persoon die een beker melk drinkt is al een
Dat ze iig met dr klauwen uit je koelkast moet blijven?!
Slot op de koelkast
Ja vorige keer was er een heel gek stuk uit de kaas gesneden, daar hebben mān man en ik elkaar nog van beschuldigd. Maar dat moet zij geweest zijn. Ik vind het ook niet super chill, maar ik weet dat ze een vrij problematische thuissituatie heeft en ze doet haar werk verder goed (en is de enige hier in de buurt) blegh gedoe
Ik ben zo blij met nieuwe werk, okĆ© heb er pas twee dagen gewerkt maar wat een vooruitgang. Het werk is leuk, collegaās zijn leuk en ik heb een heerlijke chocoladeletter gehad en we gaan (als het kan) over een paar maanden een weekendje naar Spanje!
Wie weet heeft ze het niet opgedronken, maar meegenomen. Heb je het lege pak gevonden?
Wat maakt dat nou uit
Heb je het eerder al besproken met haar? Want zo ja dan kun je haar op dat gesprek wijzen en er mogelijk gevolgen aan verbinden, en zo nee dan zou ik het gesprek met haar aangaan (ook vanwege de twee dingen die je noemt: ze doet haar werk verder goed en is de enige in de buurt). Als ze het dan nog eens doet dan kun je haar altijd nog ontslaan, maar ik ben van mening dat mensen wel eerst de kans moeten hebben gehad om zich te verbeteren.
Zeg ik iets geks? Ze vertelt toch ook dat ze een stuk kaas mist. Dus misschien neemt ze dingen mee naar huis.
Ik snap ook de likes even niet
Nee er was gewoon een stuk van de kaas afgesneden! Maar wel zoān gek stuk dat je er een echtelijke ruzie van zou kunnen krijgen haha daarom viel het ons op. Het pak melk is trouwens wel helemaal weg ja.
@MakeFezHappen Het gesprek voeren is dus een beetje lastig, omdat er dan vaak zoān opmerking komt als bovenstaande. Ze zei ook nog dat ze liever koffie zou drinken maar dat ze niet weet hoe het apparaat werkt, maar het is een heel duur espressoapparaat dus dat laat ik liever zo. Ik ben ook behoorlijk conflictvermijdend trouwens, dat helpt ook niet
Aw ik vind het wel gek van haar maar ook wel sneu en niet echt een reden om haar te ontslaan. Wel goed om een keer te bespreken denk ik. En misschien kun je een apart pakje melk voor haar klaarzetten? Ik vind niet dat een schoonmaakster niets zou mogen pakken maar t is vervelend als er ineens dingen weg zijn uit de koelkast en jullie houden daar geen rekening mee.
Ja zo voel ik me ook precies. Ze is gewoon een beetje gek, en dat is ook de reden dat veel andere banen haar niet lukten in het verleden. Ze solliciteert ook veel, maar dit is het enige dat langere tijd lijkt vol te houden te zijn. Ze mag inderdaad gewoon altijd eten of drinken pakken alleen plotseling op is irritant (als ze nou nog Gorillas hadden hier in het dorp haha)
Ja of ze zou op zn minst jou ff kunnen appen āhey ik heb een glas melk gedronken en nu is de melk opā, dan nog is het irritant dat ze het op maakt maar dan weet je het iig wel.
Wewjow ik zou t niet chill als mensen mn spullen jatten. Maar als je mn eten jat verklaar ik je echt de oorlog. Je mag t best hebben als je t vraagt maar als ik zin heb in iets en t is er ineens niet meerā¦
Even aangepast
Ben nu twee dagen op rij na werk een uur gaan lopen. Ondanks dat ik zwaar verkouden ben (Negatief getest) en wederom een detour genomen in een woonwijk en weer thuis geƫindigd zonder maps.
Zo schrijf je friet niet.