Wat je even kwijt wil #56

Zo jammer. Heb ook nog gekeken voor Brussel, maar ook die was al uitverkocht. Hopelijk komt ie nog een keer :stuck_out_tongue: Als het zo snel gaat, kan hij best nog een avond die toko vullen lijkt me

1 like

Ja ik hoop ook op extra shows!

1 like

Ik heb de studio!!!

128 likes

Niet opgeven, bij bieber had ik er om 10:15 46000 voor me en heb ook een ticket. Steeds verversen, ik duim voor jullie @seveneleven

1 like

Ik sta echt al eeuwen op een wachtlijst voor sociale huur en kreeg vanmorgen een mailtje voor nieuwbouw sociale huur (met voorrang voor is zorgpersoneel) dus ik dacht, ik schrijf me in. Niet geschoten altijd mis. 5 min later kreeg ik een mail dat ik een studio heb toegewezen kregen. Mega chill, gaat m’n wekker om 6.45 IPV 5.45 haha

110 likes

Ik heb twee tickets voor Stromae in Amsterdam en ik heb echt even zitten huilen van blijdschap. Ik ben al zolang enorm fan en het is gewoon gelukt :sob:

Edit: sorry! Ik wilde niet lullig doen maar had niet de berichten hierboven gelezen.

60 likes

Ahhh toch nog iemand, superleuk!!

5 likes

Ik heb mijn mega drukke week overleefd, een grote klant binnen gesleept en nu wacht ik met een fles bubbels op mijn vriend, sushi en voor hem pizza aangezien sushi (en kaas maar dan wel gesmolten :roll_eyes:) het enigste is wat hij niet eet. Zin in :partying_face:

28 likes

Mijn dag begon echt super goed en had er echt heel veel zin maar ik werd vanmiddag getriggerd waardoor ik ruzie heb gemaakt en 2 jankbuien rijker ben. Ik ga zo maar lekker slapen, helemaal klaar mee.

Ik kon al zeker een half jaar niet meer thuis op het forum. Vandaag vroeg man opeens wat ā€˜forum feminarum’ was want hij keek iets na in ons antivirussysteem en kwam dat daar steeds tegen. Dat systeem blokkeerde het forum dus :sob:.

En nu zit ik dus lekker in de zetel met chocomelk en de kerstboom aan te forummen :partying_face::partying_face::partying_face:

72 likes

Ik heb net het ventilatie roostertje boven m’n raam in de woonkamer maar even dicht gedaan, aan de andere kant van de woonkamer staat ie ook open en ik zat gewoon in een koude wind op de bank :cold_face: Ben echt geen koukleum maar dit gaat me iets te ver (plus stoken is al duur genoeg).

1 like

Ah dat tocht dan heel erg he! Wij hebben ze ook dicht gedaan deze week. Nu staan alle ramen in de woonkamer open omdat we net bezoek hadden. Leuk advies, waar kan ik de gasrekening declareren? (Wel ensuite gelukkig dus de deuren dicht zodat de rest van het huis warm blijft)

2 likes

Haha jaa pff die gasrekening :sob: Scheelt dat je ensuite deuren hebt. Ik heb alle radiatoren (bijna) dicht gedraaid behalve in de woonkamer en dan de deur naar de woonkamer zoveel mogelijk dichthouden, en probeer niet hoger dan 18 graden te stoken (behalve als ik gasten heb), met een trui en evt een dekentje is het dan wel prima. Corona (dus moeten luchten) en de hoge gasprijzen is echt een bizar slechte combi indd :-1:

2 likes

Ik mis hoe ik afgelopen zomer weer lag te creperen van de warmte en de gore luchtvochtigheid. Ik heb echt zo’n zin dat ik daar weer kan over klagen zodat ik deze kutkou kan gaan missen.

8 likes

Omg ik had dus helemaal niet gezien dat de kaartverkoop voor Stromae vandaag zou starten, zo suf dat ik het heb gemist :tired_face:

1 like

Ah balen! Ik hoop echt dat er nog extra data bij komen… Ik wou dat ik hier een push bericht voor in kon stellen

2 likes

Ja ik ook :cry:

2 likes

Ik moet zo lachen om mijn schoonmoeder, we vieren kerst met haar en ze vroeg om een verlanglijstje. Maar nu heeft ze al 4x gebeld om dingen te vragen en ik weet nu al van 3 dingen dat ze ze heeft gekocht. Ze heeft er zelfs foto’s van gestuurd hahah.

Maar dan zegt ze steeds ā€œstel… je krijgt dit voor kerst, welke kleur wil je dan?ā€ :sweat_smile:

30 likes

Jouw schoonmoeder klinkt echt als een lieverd!

1 like

Ik weet niet wat ik gedaan of gegeten heb, maar ik heb echt nucleaire scheten 🄲.

6 likes