Wat je even kwijt wil #56

Maar tijdens een zwangerschap bril aanmeten hoort toch niet. Dacht ik. Door de hormonen kan je sterkte ook veranderen en dat is niet permanent. Straks zit je met een nieuwe bril die weer de prullenbak in kan.

1 like

Oh dat ik wist eigenlijk niet eens dat dat daarom was, niet in verdiept! Heb die opticien ook niet gezegd dat ik zwanger ben. Maar goed, kan altijd na zwangerschap opnieuw laten meten en evt nieuwe glazen in laten zetten.

Ik zag tijdens mijn zwangerschap ook echt crap. Mijn bril deed gewoon niet meer wat het van te voren deed. Zelf nog een half jaar erna (ik gaf wel BV). Helaas komt het vaak voor, maar het kan dus ook nog best lang duren voordat het weer ‘normaal’ is.

2 likes

Ik snap echt geen reet van instagram filters. Ik heb een vet leuk hysterisch kerstfiltertje gevonden, opgeslagen, maar nu kan ik hem dus niet selecteren als ik een foto uit mijn bibliotheek wil plaatsen. Hij staat gewoon niet bij de filters die ik dan kan kiezen. Als ik nu a la minute een foto zou maken kan ik het filter wel kiezen :face_with_symbols_over_mouth:

Dat kan toch ook niet

3 likes

Welk mens kan precies op het moment dat ie iets leuks meemaakt een foto maken, het filter selecteren en dit instaperfect hebben? Ik maak nooit foto’s die ik direct online plaats :anguished:
Altijd uit mijn bibliotheek

Je kan die filter opslaan en als je iets leuks meemaakt dan gebruiken.

2 likes

Ik zie dan dit:

Onderaan staan alleen de standaardfilters en nergens mijn opgeslagen filters.

Ik zie ze alleen in mijn verhaal als ik de camera selecteer:

Plus zou je het daar toch niet opnieuw willen laten doen (na zw), als het de 1e x al mis ging. Zou idd echt je betaling en evt bijkomende kosten terug eisen!

1 like

Ja als je naar je verhaal gaat en dan camera klik kan je die filters gebruiken.

1 like

Ze wil de filter over een al gemaakte foto plaatsen. Maar dat kan maar met een paar filters @SemM

2 likes

Als ik op camera klik kan ik alleen dán een foto maken met dat filter. Ik wil dat filter op een bestaande foto uit mijn bibliotheek

1 like

Ahaaaa. Wat kut

4 likes

Met een kerstplaylist op naar alle lampjes buiten kijken vanuit een warme bus. Net of ik in de clip van driving home for Christmas zit, alleen dan is het geen kerst. En is het een bus en geen eigen auto.

2 likes

Ja dat weet ik haha. Maar dat kan niet maar je kan wel die filters opslaan en gebruiken als je iets grappigs meemaakt. Je zei welk mens kan dat maar een slimme meid is voorbereid.

1 like

Ik ben geen mega feestdagenmens maar ik wilde mijn vriend alvast zijn kerstcadeautje geven dus vanavond vieren we sinterklaas. Jazz playlist met sinterklaasliedjes, borrelplank, een cadeautje en zo een sinterklaasfilm met chocoladletter/pepernoten/schuimpjes.

Mijn vrienden noemen me de feestdagen grinch maar vind dat ik dit toch wel goed aanpak.

11 likes

Net een tas vol cadeautjes opgehaald bij oma. En oma een tas vol cadeautjes gekregen van ons. We willen ivm corona geen sinterklaas vieren. Dus nu maar via zoom. Drankje erbij, toch nog best gezellig zo :blush:

28 likes

Driekwart van de dingen die je op insta ziet zijn niet spontaan en op een leuk moment hahaha

2 likes

Nou ja zeg, net in de rij bij de kringloop werd een man nee verkocht bij een kledingstuk omdat het kaartje eraf was. Hij had een hele kar vol spullen, maar hij was gekleurd. Twee klanten later heeft een witte vrouw paar dingen en een kledingstuk. Daar mist ook een kaartje van. ‘moet u helaas nee verkopen. Oh nee doe maar vijf euro’. WTF.

2 likes

Ah belangrijkste mis ik nog! De spiced gingerbread kaars :relaxed: Sinterklaas in een potje.

1 like