Ik bied af en toe aan om een nachtje bij mijn twee nichtjes te slapen (de een is 1, de ander bijna 3) zodat vader en moeder lekker ff kunnen bijslapen bij mij thuis en ik lekker ff gezellig meidentime
heb, gezellig die ochtenden zo met die stinkende lieverds kroelen en in bad en samen aan tafel een ontbijtje enzo, heerlijkkk af en toe. maar nu wordt de oudste soms wakker omdat ze bang is dat Sinterklaas bij haar op de kamer komt, top timing zo met de Sint in het land, hadden ze me wel voor mogen waarschuwen of zal ik verklappen dat Sint niet bestaat
Dat maakten ze ook pas vandaag bekend
Ik heb nieuwe bovenburen en ze draaien al heel de avond zulke harde muziek😭 ik haat dit echt. Waarom zijn mensen zo aso? Ik hoop dat dit een eenmalige housewarming is
Heb je al aangebeld? Als ze nieuw zijn weten ze misschien nog wel niet dat het zo gehorig is?
Ugh ik kannie slapen en toen dacht ik ineens aan hoe dolfijnen klinken als ze een scheet laten dus ging dat Googelen, kom ik bij een scheetcompilatie uit met 35 types of farts sounds en nu kan ik helemaal niet meer slapen 🥲
Ohh ik kan ook niet slapen en moet hier nu heel erg om lachen. Sorry. Hopelijk slaap je snel en droom je niet over dolfijnen
Ik ben zo blij dat mn apotheek nu een app heeft. Was al weken aan het uitstellen om nieuwe zalf te bestellen, maar kan nu gewoon via die app. Zo blij mee.
Ik was echt even vergeten hoe het is om gewoon verkouden te zijn. De laatste keer is serieus twee jaar geleden.
Ik vind het zo cute dat jullie zo logeren met jullie dochter. Kan me voorstellen dat ze daar zulke mooie herinneringen aan gaan hebben
Pff wij gaan vandaag sinterklaas vieren bij m’n schoonouders maar ik zie er zo tegenop.
Het is altijd al zon gestress.
En ik voel me niet heel fit door zwangerschap dus wil liever gewoon normaal eten ipv soep met broodjes hotdog. Maar weet ook dat dit mijn hormonen zijn. Mja miss neem ik zelf wel iets mee, dat kan natuurlijk ook nog.
Ik heb zo’n ING widget op mijn telefoon waarin ik het saldo zie, dacht net “oh dat gaat best lekker deze maand” … het is pas de 4e
Gefeliciteerd! Geniet van jouw dag
Gefeliciteerd! Ik wens je een dag met dingen die JIJ leuk vindt!
Bij mij gaat het helemaal niet lekker en het is pas de vierde
Gefeliciteerd!
Misschien kun je nog babyneusspray proberen, die is half zo sterk!
Was heerlijk rustig in de sportschool. Alleen ik en een paar kleerkasten
Moest wel mijn QR code douwen in het gezicht van de medewerker, die was niet zo oplettend. Zal wel nog te vroeg zijn om actief iedereens QR code te vragen
Ik ben ook aan het afkicken na 14 dagen fors gebruik, maandagmiddag voor het laatst gebruikt en had dinsdag en woensdag echt kutdagen hierdoor, maar sinds donderdag gaat het goed, dus het is echt 48-72u doorzetten. You can do it.
Gefeliciteerd en gewoon lekker doen waar jezelf zin in hebt
Haha mijn tactiek is om af en toe aan zo’n Vicks-stick of Dampo-blikje te ruiken en goed te inhaleren. En Smintjes nemen en dan een mondkapje op werkt ook kwam ik per toeval achter, krijg je wel traanogen van.