Net 50 min buiten gewandeld zonder pijn in mijn knie. Merk wel sat ik nog wat compenseer met wandelen. Maar al zoveel beter dan eerst.
Liefste wil ik gewoon sporten.
Net 50 min buiten gewandeld zonder pijn in mijn knie. Merk wel sat ik nog wat compenseer met wandelen. Maar al zoveel beter dan eerst.
Liefste wil ik gewoon sporten.
Dit soort filmpjes echt ik jank me kapot 

Ik weet niet zeker maar had begrepen dat de samenstelling van je glasvocht kan veranderen door de hormonen. Net zoals het vocht rondom je gewrichten etc. Kan ook veranderd blijven tijdens borstvoeding. @Peyton en @LanaRose
Hormonen zijn kut.
Ik heb echt belachelijk lang gewerkt. Voel me echt een uitgeteld maar voldaan vogeltje. Maar ik heb knaken verdient en wijn. 
Tering ik moest net huilen omdat de babypiet Ozosnel had gevonden
Ooooh ik wist dit ook niet, heb met 36 weken vorige week een nieuwe bril aan laten meten (nog niet binnen) gelukkig heb ik altijd goedkope brillen van Eyelove dus dan is het maar 50 euro weggegooid
Kan ook gewoon goed zijn hoor! Hopelijk valt het mee.
Nou ik zag echt niet meer lekker door mān bril (normaal lenzen) dus het lijkt mij sowieso niet verstandig als ik die tijd had gewacht (want denk nu dat ik door die bril niet genoeg zie om
Bijv auto te rijden)ā¦
Zie het tegen die tijd dan weer wel, haha
Of niet 

Ik zat net te geinen met mijn vader. Wat als hij een 60 plusser influencer wordt, wat voor bedrijven zouden hem sponsoren. Schoonenberg zou sowieso geĆÆnteresseerd zijn.
Hij vond het alleen geen goed idee om influencer te worden
Ik ben door mijn 1 jaar oude kind weirdly invested in de ontknoping van het sinterklaasjournaal (zij helemaal niet) en dit is dus echt een soort spoiler voor me want ik moet nog kijken haha
Had trouwens verwacht dat de babypiet op zou duiken in het pakjesruim om de deur open te doen (niet zeggen als dat ook zo is!!!)
Lekker nieuwe afleveringen Casa kijken. Zoān topserie! 
Ik denk niet dat je gelukkiger wordt van veel kadootjes waarvan je maar met een kwart speelt dan 2 hele leuke kadootjes.
En never forget dat mens dat 400 kadootjes bij de Action kocht voor dār familie. Natuurlijk is veel uitpakken leuk, maar je waardeert het uiteindelijk toch minder
Is helemaal prima toch! Zoontje heeft 1 van ons gehad. 1 op school en 1 op de bso. Dat vind ik al teveel.
Mijn hond is al een paar dagen zeer alert buiten door vuurwerkgeluiden en gaat ook liever niet 's avonds de straat op. Dus in plaats van met een gespannen dier op de tram te staan wachten, heb ik een Ćber Pet besteld en wat een ervaring <3 De chauffeur had van die heerlijke piano hotelmuziek aan staan, het was comfortabel warm, hond en ik zen, had nog wel een uur in die auto willen zitten.
Er is net echt een gruwelijk ongeval gebeurd op de kruising bij mijn huis, man op de fiets door een auto geschept en 10 meter verderop neergekomen⦠ben er naartoe gegaan om te helpen totdat de ambu kwam maar echt zo naar voor die man 
Oef
wat goed en knap dat je bent gaan helpen! Klinkt ernstig
In U?
Omg wat goed! Ik weet nog hoe spannend je het allemaal vond, en ook met die toelatingstoetsen enzo. Look at you now!