Zo lekker 45 minuten hardlopen met de nieuwe podcast van Marc-Marie een Aaf, heerlijk.
Maaaaar salaris is al ruim 1.5 week binnen! Ik kijk van salaris dag naar salaris dag want precies op de eerste staat er nauwelijks nog iets op m’n rekening (alles wordt de dag na salaris afgeschreven)
Ik ben op weg naar het tuincentrum om een kerstboom te kopen😍
Nee nog niet. Ik wilde ook niet meteen zeuren. Het is ook de eerste keer maar als het vaker gebeurd misschien wel. Ik vind dat toch altijd lastig
Ben ook aan het afkicken haha, ben al overgestapt op kinder ipv de gewone. Maar deze tip ga ik nu zeker proberen! Klinkt ideaal.
Yugh, koude voeten, honger en geen zin meer.
Klinkt als een werkdag in het weekend
Kwam net allemaal dappere vrijheidsstrijders tegen op weg naar een demonstratie in Park Transwijk. Wat zijn we toch blessed hè met die barmhartige, vredelievende, shagrokende en energydrinkende belangenbehartigers
Echt genieten altijd als de ouders mij dan rond 11:00 een appje sturen dat ze ontwaakt zijn na 13 uur slaap hahaha
Maar wij zaten toen natuurlijk allang en breed bijna alweer aan onze lunch joh.
Het heerlijkste vind ik met zulke ochtenden om ze dan zo net wakker uit bed te halen, dat is op de een of andere manier altijd zo cosyyyy. vooral de jongste die nog in een slaapzak slaapt, die warmte net alsof je een kruikje oppakt en die net wakkere vrolijke babyface haha ik hoef zelf (nog) geen kinderen maar dat “uit bed pakken” moment is echt to die for. Maarja ik praat vanuit een privileged tante positie natuurlijk
Heb m ook net opgezet!
Ik heb mijn kerstboompje het hele jaar laten staan maar i would not recommend. De hele vibe van “oh gezellig weer de kerstboom!” is er nu wel van af
Al m’n black friday pakketten binnen en net ook nog 2 rokjes 1 blouse 1 jasje 1 lange spencer bij de costes gekocht (SALE!!! Run), nu me in mijn eigen walhalla van aankopen bevinden en even oppervlakkig gelukkig zijn
En dan weer back to reality en de hut poetsen 🥲 en op zoek naar kerstcadeaus
Bleh, heb zelfmedelijden. Doordat ik me niet lekker voel ga ik niet mee naar mn moeder eten en Sint vieren.
Edit: zo jammer eigenlijk om in het weekend ziek te zijn.
Lag lekker een dutje te doen (ben niet helemaal fit, verkouden) opeens een dikke fanfare door het centrum. Just my luck
“En zit je nog op school of studeer je” Deze babyface wordt 30 over 3 maanden
Ik vind dat extreme coupling zo verslavend om te kijken. Jammer dat het hier niet kan.
Ik mag van mezelf comfort food kopen en eten vanavond maar nu heb ik nergens zin in. Wat een struggles
Ondanks het grijs en nat buiten is hebben we net 1,5 uur gewandeld, was echt zo chill. Onderweg even koffie gehaald en net op tijd binnen voor het echt hard begon te regenen.
Het lijkt op wijn, lijkt mij
Ik ben nog steeds bezig met de opbouw van (voor mij) nieuwe medicatie en het is zowel fysiek als mentaal zo verschrikkelijk zwaar. Gelukkig is de arts die me begeleidt echt heel fijn en wordt er verder momenteel niet veel van me verwacht.