Mocht het een beetje in je buurt zijn, in de Westerstraat zit Terre Lente. Ze verkopen heel veel Italiaanse wijnen en daarnaast ook allerlei andere lekkernijen, zoals ravioli. En de eigenaar is heel lief en behulpzaam.
Sfeerimpressie:
#geenspon
Mocht het een beetje in je buurt zijn, in de Westerstraat zit Terre Lente. Ze verkopen heel veel Italiaanse wijnen en daarnaast ook allerlei andere lekkernijen, zoals ravioli. En de eigenaar is heel lief en behulpzaam.
Sfeerimpressie:
#geenspon
Zat in het vliegtuig naast iemand die gordijnen wassen op haar to do list zette voor de volgende dag, toen moest ik aan het forum denken
Ik weet niet of je er iets aan hebt maar voor de zekerheid: vrijwel alle artiesten hebben dat je via hun website je kunt aanmelden voor een nieuwsbrief/mail lijst voor nieuwe concertdata. Ik heb normaal een hekel aan nieuwsbrieven en een enkele keer krijg je wel eens iets dat niet met een concert te maken heeft maar bijv. met een nieuw album (maar dat vind ik zelf ook leuk om te ontvangen) en je kan eventueel ook van bijv podia die je leuk vindt/waar je vaker komt je aanmelden voor zo’n maillijst
Heb anderhalf jaar geleden mijn ogen laten laseren en ze hebben destijds per ongeluk een overcorrectie gedaan. Nu toch maar vandaag door opticien laten meten omdat ik erg last had van dat mijn ogen heel erg moesten inspannen en heb gewoon weer een bril nodig eigenlijk. Kan echt wel janken. Gewoon meer dan €3000 weggegooid. Ze willen ook mijn geld niet teruggeven maar nog een keer laseren. No way dat ik dat ga doen😖
Omg ik ga stuk. Er is een meid op.tiktok die een advent kalender van chanel heeft gekocht voor 800 dollar en dr zitten alleen stickers en flut dingen in
En nu heeft chanel hun tiktok account verwijderd hahaha.
Whut! Ik zou dit juridisch echt aanvechten hoor. Het is niet conform jouw verwachtingen en je hebt er nu enorm last van!
Haha ja ik heb ook zo’n unboxing video daarvan op youtube gekeken, echt genieten wat een waardeloze troep
Ja dat zegt mijn vriend ook. Nog even kijken wat ik ermee ga doen. Omdat ik zwanger ben kunnen ze toch nu niet laseren. Maar is inderdaad echt niet oké
Inspiratie opgedaan bij Monica zeker
Maar tijdens een zwangerschap bril aanmeten hoort toch niet. Dacht ik. Door de hormonen kan je sterkte ook veranderen en dat is niet permanent. Straks zit je met een nieuwe bril die weer de prullenbak in kan.
Oh dat ik wist eigenlijk niet eens dat dat daarom was, niet in verdiept! Heb die opticien ook niet gezegd dat ik zwanger ben. Maar goed, kan altijd na zwangerschap opnieuw laten meten en evt nieuwe glazen in laten zetten.
Ik zag tijdens mijn zwangerschap ook echt crap. Mijn bril deed gewoon niet meer wat het van te voren deed. Zelf nog een half jaar erna (ik gaf wel BV). Helaas komt het vaak voor, maar het kan dus ook nog best lang duren voordat het weer ‘normaal’ is.
Ik snap echt geen reet van instagram filters. Ik heb een vet leuk hysterisch kerstfiltertje gevonden, opgeslagen, maar nu kan ik hem dus niet selecteren als ik een foto uit mijn bibliotheek wil plaatsen. Hij staat gewoon niet bij de filters die ik dan kan kiezen. Als ik nu a la minute een foto zou maken kan ik het filter wel kiezen
Dat kan toch ook niet
Welk mens kan precies op het moment dat ie iets leuks meemaakt een foto maken, het filter selecteren en dit instaperfect hebben? Ik maak nooit foto’s die ik direct online plaats
Altijd uit mijn bibliotheek
Je kan die filter opslaan en als je iets leuks meemaakt dan gebruiken.
Ik zie dan dit:
Onderaan staan alleen de standaardfilters en nergens mijn opgeslagen filters.
Ik zie ze alleen in mijn verhaal als ik de camera selecteer:
Plus zou je het daar toch niet opnieuw willen laten doen (na zw), als het de 1e x al mis ging. Zou idd echt je betaling en evt bijkomende kosten terug eisen!
Ja als je naar je verhaal gaat en dan camera klik kan je die filters gebruiken.
Ze wil de filter over een al gemaakte foto plaatsen. Maar dat kan maar met een paar filters @SemM