Wat je even kwijt wil #56

Blijkbaar hebben we op mijn werk een wcpapier monster.
Nu hebben de meiden die altijd op kantoor zitten (zit in de thuiszorg) de deur waar de wcpapier ligt op slot gedaan.
En nu moet ik plassen, zonder plee papier.
Gelukkig woont mijn moeder om de hoek van werk.
Op naar mama met een kop thee

1 like

Ik vind het altijd zo leuk als de kerstboom weer staat, vooral die eerste dagen zoals nu. Maakt zo’n grauwe zondag helemaal gezellig.

12 likes

Je kunt toch gewoon terugzien op je rekening of het klopt?

2 likes

Ik heb net het allerlaatste zakje chocoladekruidnoten in de Lidl bemachtigd :yum: en ik ga hem nu verstoppen want ik ga absoluut niet met iemand delen.

5 likes

Ik betaal via paypal dus dat is een beetje moeilijk zoeken (want ik doe zoveel betalingen van rond dat bedrag). Maar ik wacht gewoon af

1 like

Shit heb helemaal de Bolletje witte chocolade kokos kruidnoten gemist dit jaar :sob:

1 like

Alles nu 25-50% korting bij de appie, inclusief die pepernoten :new_moon_with_face:

1 like

Ik ga rennen! :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb die mail ook gekregen, maat het is heel gek want heb gewoon saldo. Ik kan sowieso ook niks vinden in mn afschriften als ik zoek op npo terwijl ik zeker wel een plus abbo heb. Weet iemand onder welke naam het wordt afgeschreven?

2 likes

Stichting Derdengelden Buckaroo bij mij. Met Stichting Nederlandse Publieke Omroep in de omschrijving. Iban is van de Deutsche Bank. @Luzarl Hier geen mail gekregen overigens.

2 likes

Het lijkt erop dat ik minder gas verbruik als ik altijd de verwarming op 19 laat. Als dat zo is hoor je mij niet klagen. :ok_hand:t2:

(Paar graden opwarmen iedere dag steeds kost juist veel gas hier kwam ik achter maar dat verschilt per woning)

1 like

Ze is ook nog eens geblokkeerd door Chanel

Ik kan prima een dagje binnen blijven, maar nu ik in quarantaine zit heb ik zó de neiging om even naar buiten te gaan. Doe ik natuurlijk niet, maar aargh haha.

5 likes

Ja ik had ook gewoon saldo. Ik betaal nooit zomaar iets vanuit een mail ofzo maar er zijn ook mensen die wel denken dat dit legit is dus @grace ga ik zeker doen en @kali gevonden, 23-11 gewoon afgeschreven

1 like

Same, ik heb via het contactformulier gevraagd paar dagen geleden maar nog geen antwoord. Emailadres leek wel legit (service@npo.nl).

Jep same hier!

1 like

Als hij staat: 10/10.

Het opzetten heeft me net bijna mijn relatie gekost :sweat_smile:

2 likes

Zo, geluncht, balkon opgeruimd (aka alle planten weggegooid en wat dingen verplaatst en geschrobt), bed verschoond, was aangezet, was opgevouwen, mijn appartement gestofzuigd :muscle: Nu nog even de wastafel en de wc poetsen.

4 likes

Ieder jaar zegt mn moeder ‘ik ga het dit jaar niet gek maken met sinterklaas hoor, gewoon voor iedereen een kleinigheidje.’ Maar zit uiteraard weer met een shopper vol cadeaus in de trein, zo lief. En ze heeft zelfs een cadeautje voor mn vriend meegegeven die er niet bij was en die ze nog niet ontmoet heeft :pleading_face:

45 likes

Ik had het hele weekend raam op een kiertje. Slaapkamer altijd en daar is het nog warmer. Maar ook dat zal vast per woning verschillen.

2 likes