Wat je even kwijt wil #56

Als ik op camera klik kan ik alleen dán een foto maken met dat filter. Ik wil dat filter op een bestaande foto uit mijn bibliotheek

1 like

Ahaaaa. Wat kut

4 likes

Met een kerstplaylist op naar alle lampjes buiten kijken vanuit een warme bus. Net of ik in de clip van driving home for Christmas zit, alleen dan is het geen kerst. En is het een bus en geen eigen auto.

2 likes

Ja dat weet ik haha. Maar dat kan niet maar je kan wel die filters opslaan en gebruiken als je iets grappigs meemaakt. Je zei welk mens kan dat maar een slimme meid is voorbereid.

1 like

Ik ben geen mega feestdagenmens maar ik wilde mijn vriend alvast zijn kerstcadeautje geven dus vanavond vieren we sinterklaas. Jazz playlist met sinterklaasliedjes, borrelplank, een cadeautje en zo een sinterklaasfilm met chocoladletter/pepernoten/schuimpjes.

Mijn vrienden noemen me de feestdagen grinch maar vind dat ik dit toch wel goed aanpak.

11 likes

Net een tas vol cadeautjes opgehaald bij oma. En oma een tas vol cadeautjes gekregen van ons. We willen ivm corona geen sinterklaas vieren. Dus nu maar via zoom. Drankje erbij, toch nog best gezellig zo :blush:

28 likes

Driekwart van de dingen die je op insta ziet zijn niet spontaan en op een leuk moment hahaha

2 likes

Nou ja zeg, net in de rij bij de kringloop werd een man nee verkocht bij een kledingstuk omdat het kaartje eraf was. Hij had een hele kar vol spullen, maar hij was gekleurd. Twee klanten later heeft een witte vrouw paar dingen en een kledingstuk. Daar mist ook een kaartje van. ‘moet u helaas nee verkopen. Oh nee doe maar vijf euro’. WTF.

2 likes

Ah belangrijkste mis ik nog! De spiced gingerbread kaars :relaxed: Sinterklaas in een potje.

1 like

Net 50 min buiten gewandeld zonder pijn in mijn knie. Merk wel sat ik nog wat compenseer met wandelen. Maar al zoveel beter dan eerst.

Liefste wil ik gewoon sporten.

13 likes

Dit soort filmpjes echt ik jank me kapot :sob::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

6 likes

Ik weet niet zeker maar had begrepen dat de samenstelling van je glasvocht kan veranderen door de hormonen. Net zoals het vocht rondom je gewrichten etc. Kan ook veranderd blijven tijdens borstvoeding. @Peyton en @LanaRose
Hormonen zijn kut.

2 likes

Ik heb echt belachelijk lang gewerkt. Voel me echt een uitgeteld maar voldaan vogeltje. Maar ik heb knaken verdient en wijn. :partying_face:

4 likes

Tering ik moest net huilen omdat de babypiet Ozosnel had gevonden

5 likes

Ooooh ik wist dit ook niet, heb met 36 weken vorige week een nieuwe bril aan laten meten (nog niet binnen) gelukkig heb ik altijd goedkope brillen van Eyelove dus dan is het maar 50 euro weggegooid

Kan ook gewoon goed zijn hoor! Hopelijk valt het mee.

1 like

Nou ik zag echt niet meer lekker door m’n bril (normaal lenzen) dus het lijkt mij sowieso niet verstandig als ik die tijd had gewacht (want denk nu dat ik door die bril niet genoeg zie om
Bijv auto te rijden)…

Zie het tegen die tijd dan weer wel, haha

2 likes

Of niet :crazy_face:

12 likes

:sob::sob::sob:

2 likes

Ik zat net te geinen met mijn vader. Wat als hij een 60 plusser influencer wordt, wat voor bedrijven zouden hem sponsoren. Schoonenberg zou sowieso geïnteresseerd zijn.

Hij vond het alleen geen goed idee om influencer te worden

11 likes