Wat je even kwijt wil #56

Ik ben door mijn 1 jaar oude kind weirdly invested in de ontknoping van het sinterklaasjournaal (zij helemaal niet) en dit is dus echt een soort spoiler voor me want ik moet nog kijken haha

Had trouwens verwacht dat de babypiet op zou duiken in het pakjesruim om de deur open te doen (niet zeggen als dat ook zo is!!!)

6 likes

Lekker nieuwe afleveringen Casa kijken. Zo’n topserie! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik denk niet dat je gelukkiger wordt van veel kadootjes waarvan je maar met een kwart speelt dan 2 hele leuke kadootjes.
En never forget dat mens dat 400 kadootjes bij de Action kocht voor d’r familie. Natuurlijk is veel uitpakken leuk, maar je waardeert het uiteindelijk toch minder

4 likes

Is helemaal prima toch! Zoontje heeft 1 van ons gehad. 1 op school en 1 op de bso. Dat vind ik al teveel.

1 like

Mijn hond is al een paar dagen zeer alert buiten door vuurwerkgeluiden en gaat ook liever niet 's avonds de straat op. Dus in plaats van met een gespannen dier op de tram te staan wachten, heb ik een Über Pet besteld en wat een ervaring <3 De chauffeur had van die heerlijke piano hotelmuziek aan staan, het was comfortabel warm, hond en ik zen, had nog wel een uur in die auto willen zitten.

55 likes

Er is net echt een gruwelijk ongeval gebeurd op de kruising bij mijn huis, man op de fiets door een auto geschept en 10 meter verderop neergekomen
 ben er naartoe gegaan om te helpen totdat de ambu kwam maar echt zo naar voor die man :cry:

17 likes

Oef :pensive: wat goed en knap dat je bent gaan helpen! Klinkt ernstig

3 likes

In U?

1 like

Omg wat goed! Ik weet nog hoe spannend je het allemaal vond, en ook met die toelatingstoetsen enzo. Look at you now!

1 like

Vandaag, na jaren lange moeilijke periode, besloten om op m’n 32 nog een master te doen en toch een carriùre poging te wagen. Ben er helemaal zenuwachtig van en zie veel beren op de weg. Maar we gaan er wel voor.

139 likes

Je bent nooit te oud om te leren! Echt super veel respect voor dat je dit aangaat.

1 like

Ja!

1 like

Ik ben nu zwanger en merk ook ontzettend dat m’n ogen heel erg achteruit zijn gegaan, dus de hormonen kunnen echt veel impact hebben idd.

1 like

Soms vraag ik me echt af of er iets mis is met mijn hersenen, ik kan zo onhandig zijn en zo veel knoeien. Heb vanochtend curry van de tosti op m’n huispak geknoeid, vanmiddag chocomel op m’n spijkerbroek en vanavond joppiesaus op mijn trui en op de bank. :thumbsup:

Het zal wel gewoon een aandacht/concentratie-ding zijn, want professioneel ben ik vrij secuur en als ik privĂ© echt mijn best doe lukt het ook wel, maar als ik “normaal” doe dan ben ik echt een knoeiende kleuter.

14 likes

Ik ben dit jaar ook begonnen en ik ben veel ouder dan jij! :+1:

5 likes

Haha jemigggggg ik had vandaag ook zoiets. Kwam in een autozaak waar ik ruitenwissers wilde halen, dat heb ik weleens eerder gedaan die kun je los kopen en ik weet precies welk model ik moet hebben. Dus ik vroeg aan de meneer in de winkel waar ruitenwissers hangen. Zegt hij met zijn fucking triomfantelijke kop “nou uhhh dat doen we hier niet zo hoor jongedame, ik zoek voor je op welke je nodig hebt dus als je eerst even je kenteken wil noemen alsjeblieft dankjewel”. Dus ik stond echt zo van: Uh whut? Alsjeblieft dankjewel? Hoezo dat nu weer? :thumbsup:
Dus ik zei nou alsjeblieft dankjewel ik bestel het wel online. Doe ff niet zo neerbuigend man.

72 likes

Waarom maakt de kat er nu weer een sport van om zo onmogelijk mogelijk te gaan liggen en mij het leven zuur te maken :pleading_face:

6 likes

Ahh, ik ga na kerst 12 dagen rondtrekken door Utah en dan de “mighty five” bezoeken, dat zijn de 5 national parken daar. Ik heb er echt zoveel zin in!

We beginnen in Las Vegas (waar ik nog nooit geweest ben :scream: ) en dan dus Zion, Bryce, Capitol Reef, Canyonlands en Arches. En we stoppen ook nog bij Monument Valley en Horseshoebend in Arizona.

Helaas waren er geen reserveringen meer voor Antelope Canyon. Maar verder heb ik er heel veel zin in. En onze nieuwe auto met 4wd komt 21 December dus precies op tijd!

98 likes

Super vet! Veel plezier alvast :grinning_face_with_smiling_eyes:

:smiling_face_with_three_hearts: Ik word altijd helemaal blij als er katten bij mijn vrijwilligerswerk (dierenasiel) geplaatst zijn.

18 likes