Wat je even kwijt wil #56

Zondag 8 uur 's ochtends en ik sta al pasta pesto te maken. Cravings.

9 likes

Je bent waarschijnlijk de afgelopen jaren meer te weten gekomen over jezelf en nu gemotiveerder dan ooit. Het gaat je vast lukken en als wij kunnen helpen om beren :bear: van de weg af te krijgen, laat het vooral horen.

Ik had gisteren zuurkool gekocht en appelmoes, dingen die ik nooit eet. Ik vond de zuurkool zo smerig dat mijn avondeten vooral appelmoes was. :joy:

3 likes

Ik wist niet dat dat bestond. Geweldig! :heart_eyes:

1 like

Thuis permanent een schort dragen

3 likes

Dat is zo kut, echt om gek te worden :sob:. Kan door warmte/koude verschillen komen, droge huid, je lichaam dat een virus opruimt
 (volgens mijn dokter). Neem je al antihistame? Weekje nemen en dan even kijken of het “voorbij” is. Ik hoop dat de jeuk snel over is!

Wat tof! Mijn vriend en ik hopen daar komende zomer heen te kunnen gaan, dus mocht je na jouw reis nog tips hebben houd ik me aanbevolen!

2 likes

Vandaag even een lekker dagje vrij, heerlijk. Straks alleen even wat boodschappen halen en dan met kerstfilms bankhangen. The Grinch (oftewel mijn vriend) moet maar gewoon mee kijken. :rofl:

6 likes

Straks lunchen met een paar (ex) collega’s/kennissen, maar ik heb geen zin omdat ik nog zoveel klusjes in huis moet doen en alleen daar aan kan denken. :joy: En werken moet ook nog.

Of een teken dat je ontspannen bent? Ik had zelf gisteren overigens precies hetzelfde, maar wijt het aan m’n hormonen. De combinatie van allerlei cravings (ik mĂłest opeens brigadeiros) Ă©n extra onhandigheid (ik ben vlak voor m’n menstruatie vaak heel vergeetachtig), maakt het vaak een grote knoeiboel. Vind het dan zelfs wel lekker om even in full-on floddertje-modus te gaan.

1 like

Dit soort dingen heb ik altijd, maar hier is het echt concentratie + dat het bij mijn autisme (en mogelijke AD(H)D) hoort. Maar ik val ook over alles, dat hoort er ook bij.

4 likes

Haha ja herkenbaar, overal tegen aan stoten, makkelijk struikelen. Denk dat ik motorisch nooit de sterkste ben geweest, maar volgens mij heb ik er ook gewoon te weinig aandacht voor.

3 likes

Autozaken zijn hier wel kampioen in ja, ik heb zelf jaren in een automaterialengroothandel gewerkt, dus ik weet best wat, maar bij de Halfords op zoek naar een lampje laatst werd ik toch even streng toegesproken dat dit lampje echt niet standaard was en dat ik dat maar beter aan de garage kon overlaten :joy:
Ik bracht m’n auto een tijdje terug naar de garage vanwege haperen, die man wilde uitleg wat er aan de hand was, ik uitleggen, zeg ik ‘ik denk dat het aan het lucht-brandstofmengsel ligt, een klepje of een sensor ofzo’, nounou mevrouw dat zullen we nog wel eens zien, het kan alle kanten op hoor! Kom ik ‘s middags terug, lambdasonde vervangen, ging hij me helemaal uitleggen wat dat deed met het lucht-brandstofmengsel, ‘dus eigenlijk precies wat ik vanochtend al dacht?’, ‘ja, ja, eigenlijk dus wel
.’ :+1:t2::sweat_smile:

42 likes

O, ja, dit herken ik ook! Loop altijd tegen deurposten aan ook. En gisteren voor de deur voor mijn werk ging ik bijna door mijn enkel, omdat er een kuil in de stoep zat (die zit er al wel even). Ik zit ook altijd helemaal onder de vage blauwe plekken.

8 likes

Ik heb altijd blauwe plekken op mijn benen, omdat ik overal tegen aanstoot. Mijn ruimtelijk inzicht is gewoon beroerd

2 likes

Haha ja, als ik een jurk of rokje met een panty aan wil moet ik eerst altijd kijken hoe m’n schenen eruit zien. :joy: Waardoor er nog zo’n 5 dagen per jaar over blijven dat m’n benen er ongehavend uit zien.

4 likes

:joy: Hier ook zoiets als ik rokjes/jurken zou dragen. Gelukkig draag ik altijd broeken, dus geen last van. Maar ik heb wel een fwb die altijd zegt: ‘HĂ©, je hebt weer blauwe plekken. Wat heb je nu weer gedaan?’ Door hem ben ik er dus ook meer op gaan letten, haha.

2 likes

Haha ik heb ook bijna niet gekropen, ik zat altijd stil op de grond te chillen, tot ik kon lopen, als ik m’n moeder moet geloven.

Hier ook ruitenwisser ellende: een ruitenwisser gekocht bij de gamma en dacht ik zet dat er wel op, filmpje gekeken maar kreeg het niet los. Dus ik toch maar met blozende wangen langs een garage in de buurt (niet waar ik normaal ga, dat zijn fantastische mannen alleen een drie kwartier rijden), bleek ik de verkeerde ruitenwisser gekocht te hebben maar prima dacht ik dan koop ik daar de goeie en breng ik die andere terug. Konden ze er geen verkopen want de garage en magazijn was dicht in het weekend dus ik kon maandag wel terug komen. Ik dacht echt wauw wat een service mensen
. Terug gegaan naar de gamma, goede ruitenwisser gekocht en hem alsnog zelf er op gekregen want ik moest een uur rijden en wilde dat niet doen met de wissers die erop zaten.

5 likes

Ik stuur je even een berichtje, ben in een deel geweest!

Wat een heerlijke zondag wordt dit. Gewoon 0 plannen, zo fijn

4 likes

Ooh wat tof :sunglasses: Ik ben bij Bryce, Arches, monument valley en horseshoe bend geweest en heb daar zulke fijne herinneringen aan, zo mooi daar :heart_eyes: Heel veel plezier alvast :blush:

2 likes