Wat je even kwijt wil #56

Wat heerlijk! Ik heb gelijk heimwee als ik die plekken lees, echt alles was er mooi.
En love Vegas :smiling_face_with_three_hearts:

Was de lower Antilope ook vol?

2 likes

image

Heeel vet, geniet ervan!!

3 likes

Aah mijn moeder had 2 weken terug 2 jurkjes voor mij besteld en bij mij laten bezorgen Ze zat nogal moeilijk te doen over wat ik moest overmaken, het was steeds van laat ik nog weten, komt wel. Terwijl ze daar normaal heel correct in is.

Krijg ik net een appje met een gedichtje dat het een sint cadeautje van mijn ouders is :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Heb uiensoep in de slowcooker en nu ruikt het hele huis naar cheese onion chips

16 likes

Ik ben een paar jaar geleden in Noorwegen geweest en gister kwam ik erachter dat mijn ouders al die tijd gedacht hebben dat ik mijn vakantiefoto’s gephotoshopt heb?! Hahah, en dan niet de kleuren wat aangepast maar echt dat ik mezelf daadwerkelijk op die bekende plekken geplakt heb.

39 likes

Haha hƩ waarom dachten ze dat?

2 likes

Ik kreeg net een mailtje dat het niet gelukt mijn NPO geld af te schrijven en ik ga natuurlijk niet zomaar dingen overmaken maar ik twijfel wel echt. Nouja de consequentie is dat ze mn abonnement stopzetten maar dan neem ik het wel weer opnieuw

1 like

Ha nee dat ook weer niet, wel dat ik er geweest ben en ook gewandeld heb, maar dat ik geen foto gemaakt heb op die bekende instagram/tinderfoto’s plekken zoals de kjerag en de trolltunga. Waarom zou ik dan doen?

1 like

Door een fout van je belastingdienst heb ik een geldbedrag terug gekregen. Nu zit ik al maanden een beetje krap, maar ik hou mn koppie nog boven water.
Heb uiteindelijk met het geld een workshop gekocht voor mijn ouders hoe ze een glas in lood voorwerp kunnen maken.
Die mensen doen alles voor me, operatie betalen, verhuizen en staan altijd voor me klaar.
Hoop dat ze het leuk vinden, wil het met kerst cadeau doen!

51 likes

Blijkbaar hebben we op mijn werk een wcpapier monster.
Nu hebben de meiden die altijd op kantoor zitten (zit in de thuiszorg) de deur waar de wcpapier ligt op slot gedaan.
En nu moet ik plassen, zonder plee papier.
Gelukkig woont mijn moeder om de hoek van werk.
Op naar mama met een kop thee

1 like

Ik vind het altijd zo leuk als de kerstboom weer staat, vooral die eerste dagen zoals nu. Maakt zo’n grauwe zondag helemaal gezellig.

12 likes

Je kunt toch gewoon terugzien op je rekening of het klopt?

2 likes

Ik heb net het allerlaatste zakje chocoladekruidnoten in de Lidl bemachtigd :yum: en ik ga hem nu verstoppen want ik ga absoluut niet met iemand delen.

5 likes

Ik betaal via paypal dus dat is een beetje moeilijk zoeken (want ik doe zoveel betalingen van rond dat bedrag). Maar ik wacht gewoon af

1 like

Shit heb helemaal de Bolletje witte chocolade kokos kruidnoten gemist dit jaar :sob:

1 like

Alles nu 25-50% korting bij de appie, inclusief die pepernoten :new_moon_with_face:

1 like

Ik ga rennen! :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb die mail ook gekregen, maat het is heel gek want heb gewoon saldo. Ik kan sowieso ook niks vinden in mn afschriften als ik zoek op npo terwijl ik zeker wel een plus abbo heb. Weet iemand onder welke naam het wordt afgeschreven?

2 likes

Stichting Derdengelden Buckaroo bij mij. Met Stichting Nederlandse Publieke Omroep in de omschrijving. Iban is van de Deutsche Bank. @Luzarl Hier geen mail gekregen overigens.

2 likes

Het lijkt erop dat ik minder gas verbruik als ik altijd de verwarming op 19 laat. Als dat zo is hoor je mij niet klagen. :ok_hand:t2:

(Paar graden opwarmen iedere dag steeds kost juist veel gas hier kwam ik achter maar dat verschilt per woning)

1 like