Heeft Hugo de Jonge hier meegelezen vandaag?
Sterkte!
Heeft Hugo de Jonge hier meegelezen vandaag?
Sterkte!
An ugly theepot a day keeps boring moments away!
Ik deel je kritiek over zijn manier van vragen stellen. De vragen zijn vaak suggestief, hij vult zelf geregeld antwoorden aan en laat de ander dus niet echt uitpraten. Erg hinderlijk, het viel mij ook direct op.
Wat bedoel je met victim blaming over partnergeweld? Wie blamet wie, volgens jou?
Kon jij wel redelijk proeven en niet ruiken? Ik ruik nu nog steeds weinig maar kan wel bijna alles weer Proeven!
Hij ging maar door over “maar kon je hem echt niet verlaten?” Nadat ze al meerdere keren had gezegd dat ze hulp had gezocht etc. En door de suggestieve manier van vraagstelling leek het eerder of hij zei “Je kon toch ook gewoon hulp zoeken?” "Je had echt wel een keuze’. Heel veroordelend.
Ik vond het eerst wel een leuke televisiemaker maar dit was echt niks.
Ik snapte de toevoeging ook niet van die persoon eerst geblurd in beeld en later niet meer. Alsof het idee was dat kijkers dan hun oordeel veranderen ofzo? Ik snapte het niet.
Zojuist mn eerste team meeting gehad en ik hoop mn laatste. Tyfus wat kut was dat zeg.
Ja, helemaal eens met wat je beschrijft.
Filemon legt aan het begin uit dat ze blurren zodat je als kijker eerst focust op het verhaal en daarna oordeelt of zo. Het concept is wel interessant, maar ik vond de uitvoering ervan niet zo erg geslaagd.
Ik heb trouwens de aflevering met de blonde mevrouw gekeken.
Nee het voegde precies niks toe.
Ik ook.
Ik denk niet dat ik de rest ga kijken nu ik deze zo slecht vond.
Ik begrijp je helemaal. Ik werk ook zulke akelige tijden en hierdoor ben ik echt een ander mens geworden… En niet positief
Vind hem ook een hele slechte interviewer, hij lijkt nooit oprecht contact met mensen te maken. Vind het heel moeilijk om naar te kijken.
Ik ben zo blij met mijn douchekrukje nu ik ziek ben! Lekker zitten onder de douche terwijl alles los stoomt.
Hij heeft volgens mij autisme, dus ik vind het dan niet zo gek als hij dan moeite heeft contact maken
Maar hij zit al lang in het vak, dus je zou verwachten dat hij wel wat beter kan interviewen
Fijn om de herkenning te lezen.
Het moet echt gaan veranderen, want merk dat ik het me echt totaal opbreekt. Ik kan me de laatste keer dat ik niet doodmoe was oprecht niet herinneren. Ik heb continu het gevoel alsof ik in een mistige wereld rond loop, alsof ik niet meer alles echt waar neem uit pure vermoeidheid.
Helaas zijn de diensten inherent aan mijn werk, dus ik zal een totale carrière switch moeten doormaken met alle gevolgen van dien.
Ik ben zelf ook aan het kijken voor een nieuwe baan. Ik ben door deze weektiiden helemaal van slag. Ik ga huilend naar bed en word huilend wakker omdat ik er tegelijk. Hopelijk vind je snel wat nieuws.
Ik heb koken zo een 2,5 uur zitten uit stellen, maar dan heb je ook wat. Ik zit te genieten van stamppot boerenkool met vega rookworst
Dit berichtje zorgt er ook voor dat ik even stop met schransen
In wat hij eerder heeft gemaakt, waarin hij zelf meer centraal stond, had hij die interviewskills ook helemaal niet zo nodig. In ieder geval niet op een level dat het nu wel benodigd is. Het onderwerp is ook niet niks ofzo. Wil je toch geen gare interviewer.
Vond zijn vorige programma’s dus wel leuk om te zien, blijft ie wat mij betreft beter bij.
Mijn smaakzin ben ik nooit verloren, op een paar nuances na. Basilicum bijvoorbeeld kan ik nog steeds niet ruiken of proeven
Oh meen je wat gek hè!
Ik hoop dat het bij mij ook herstelt tot minstens 75% vind die lange termijn klachten wel spannend merk ik.
Ja misschien is dit concept gewoon geen match voor hem dan
Nou van mij mag de regen optyfen wanneer ik buiten ben. Na 11 km in de regen fietsen ben ik het wel zat