Wat je even kwijt wil #56

Altijd gezellig als er vreemde mensen in je meterkast zitten. :nerd_face: Ben dan ook altijd in twijfel of ik koffie moet geven. Is overigens een glasvezelmonteur voor wie denkt: huh waarom zitten er mensen in je meterkast?

Sowieso ook echt een handige timing, want had net een gesprek met mijn psycholoog en daarvoor een raar, awkward afscheid met mijn fwb (maar hier hebben we sowieso wel een beetje patent op). We eindigen ook bijzonder vaak samen in de supermarkt rondom afscheid nemen (of komen elkaar er tegen op andere momenten). :joy:

/einde dagboekpost

5 likes

Het was echt super leuk! Ik knipperde met mijn ogen en het was ineens 3,5u later haha. En toen moesten we gaan omdat we allebei nog een andere bezigheid hebben vandaag maar anders hadden we rustig nog verder kunnen kletsen. Ben tot nu toe zo blij met Bumble Friends :slight_smile: Echt een aanrader als je nieuw bent in een stad en low key mensen zoekt om af en toe iets leuks mee te doen.

41 likes

Onacceptabel

Van ons elftal mag je alleen vallen op Virgil, de rest is echt ver ondermaats. Of Nouja Danjuma en Aké kunnen ook, maar Noa Lang is echt onacceptabel.

9 likes

Ik was net bij een bekkenbodem fysio en ik had echt een kut situatie.

Ik moest mn vagina aanspannen, daarna mn anus en dan mn billen terwijl zij met haar hand onder mn billen zat. En daarna moest ik die weer een voor een ontspannen MAAR toen voelde ik dat ik een scheet moest laten. Dus was echt vet bang dat als ik iets zou ontspannen ik op haar hand een scheet zou laten :pleading_face::pleading_face: was echt heel ongemakkelijk. Gelukkig gebeurde dat niet omdat ik fake ontspannen deed

26 likes

Iets zegt me dat dat niet de eerste keer zou zijn geweest :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik denk dat ik in die situatie me al zo ver heen zou voelen, omdat ze letterlijk aan m’n kont zit, dat ik het maar gewoon zou zeggen :joy:

1 like

Ik probeer dit nu en ik kan niet mijn vagina en anus apart aanspannen. :open_mouth:

3 likes

Zo kun je ook Dag Sinterklaasje interpreteren

Heb ik een lang weekend en lig ik de hele dag al met vreselijke menstruatiepijn in mijn bed, echt top :+1:t2: Ben nu maar een een grote mok warme chocolademelk aan het maken met extra veel slagroom.

Dit klinkt echt zo leuk!

Even 43 euro korting gescoord bij de AH. Dan is boodschappen doen tenminste leuk :partying_face:

5 likes

Ik zit aan de laatste zak kruidnoten van het jaar maar proef echt 0,00001

Ik heb net een leuke, goede baan, mailt mijn opleiding dat je voor het volgende blok vijf dagen per week beschikbaar moet zijn er nadrukkelijk niet naast kan werken
 (x10) hoop echt dat mijn werkgever een beetje flexibel wil zijn

Huh wat klote. Mogen ze dit zomaar vragen? Gezien voor je vaste lasten werkt ook enzo.

Ja in principe is het onderwijs 40 uur per week maar in de realiteit is dat nooit zo. Dus ik weet ook niet hoe ik dit nou voor me moet zien, gaan ze ons 8 uur per dag opsluiten in een klaslokaal ofzo?

2 likes

Helaas betekende dat bij mij gewoon dat ze iedere dag één college gaven ipv meerdere per dag :upside_down_face:
Flexibiliteit zat er ook niet in dus nu heb ik vertraging :tada:

Mijn werk begint gelukkig pas om 14:30 en kan ook thuis dus desnoods doe ik het stiekem tijdens de les, maar ik vind het echt jammer. Ze hameren zo op alvast gaan werken en vlieguren maken en dan in het laatste gedeelte van de studie doe je dit?

10 likes

Ik heb precies hetzelfde, het is gewoon een actief ontmoedigingsbeleid. Terwijl het vinden van een baan nou juist het doel is van studeren.

Hopelijk kan je het toch goed combineren qua tijden!

4 likes

Heeft ze ook met haar vinger vaginaal gevoeld of je je bekkenbodem goed aan kunt spannen? Dat is ook zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oh nee dat is ook echt vreselijk.

zat ik me wel al op te verheugen maar dat was niet nodig omdat ik mijn kontje zo goed aanspande denk ik :woozy_face::joy:

8 likes

HAHAHAHAHA :joy:

3 likes