Wat je even kwijt wil #56

Er zijn weer musketkransjes! @Lemongrab

8 likes

Ik ben voor de 3e keer tante geworden vandaag :smiling_face_with_three_hearts: stond te janken in de kruidvat toen mn zus facetimede, ik ben verlieeeeefd

71 likes

Gezellig al de hele dag on the verge of mental breakdown :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hoepelen in een hysterisch huispak op Flo Rida in de woonkamer is mijn nieuwe favoriete avondbezigheid. :joy:

23 likes

Ik zie er in deze wintermaanden zo tegenop op naar mijn werk te gaan :pensive: Ook al vind ik mijn werk wel leuk

1 like

Omg. Ik deelde deze insta post van mijn winkel met een vriendin omdat ik de tekst zo fuckin lelijk vind en zelf al 3x moest kijken voor ik t fatsoenlijk snapte. Maar die vriendin is dus onze hele insta af aan t gaan op zoek naar fouten en t is zo erg. Grootte ipv gewoon grote, dingen als kind sweat shirt ipv kinder sweatshirt. Dingen op de foto los schrijven bv shower gel maar in de tekst wel showergel. Maar twijfel echt of ik wat ga zeggen tegen mn fm. Is niet mijn taak om dit te checken en hoezo valt t niet iedereen op?

2 likes

Kun je dit niet melden aan het hoofdkantoor? Het is niet echt reclame voor de worstenwinkel zo :sweat_smile:

2 likes

Ja t is een beetje ingewikkeld en heel herkenbaar verhaal. Maar aan de andere kant, hoi collega als je dit leest. T is een stagiair vanuit hema. Wij zijn franchise. Maar hoe verder ik doorscroll des te erger t wordt. Koffie 100 gram voor 7 euro…moet dus 1000 gram zijn. Toch vrij belangrijk. Niet elke post begint met een hoofdletter. Kinderkleding terwijl t babykleding is. Random hoofdletters midden in een zin. Als een zin is geëindigd met een ! Niet even beginnen met een hoofdletter erna. Ik ben echt geen taalwonder maar dit is echt te erg.

Morgen toch maar even doorgeven. Dit moet je niet willen.

Nu zegt een ex collega van ja ze leest t zelf toch ook (mn fm). Maar ik vind t zo lelijk :sob: Ook bv een zin eindigen, erachter nog echt hema zetten maar dan zonder hoofdletter.

4 likes

Heuy, €15,- gewonnen met mijn kraskalender van €10,-. Het liefst haal ik er 2 nieuwe van, maar voel toch altijd schaamte als ik die dingen ga inleveren terwijl het begin december is. :woozy_face:

9 likes

Ik heb een reactie van NPO dat het inderdaad wel van hen was omdat er problemen waren met PayPal!

1 like

Het is toch de bedoeling dat je energie krijgt van sporten? Ik heb vanmiddag gesport en lig er sindsdien helemaal af

3 likes

Ja dat is echt een illusie. Altijd als ik 's ochtends of 's middags sport kan ik daarna alleen nog maar op de bank liggen en doe ik standaard een dutje.

4 likes

Dat effect heb je soms wel soms niet, ligt maar net aan je fysieke energielevel van die dag en hoe moe je wel of niet bent. Volgens mij is het daarnaast ook iets wat je opbouwt…als je heel af en toe een keer sport is het een lamlendige situatie maar als je het structureel doet krijg je er een boost van op een gegeven moment.

1 like

Haha nou het wordt weer pijnlijk duidelijk dan dat het sporten bij mij niet iets structureels is :sweat_smile:

Maar ik had ook slecht geslapen dus misschien vandaar de mega inkakker

1 like

Ik sport wel vaak en intensief en heb het alsnog hoor. Daarom wil ik liever 's avonds sporten, kan ik daarna gewoon meteen douchen en m’n nest in.

5 likes

Nou voor mij ook totaal niet hoor, maar ik heb het een paar jaar geleden wel structureel 3 keer per week, ruim een jaar lang gedaan en ja, je merkt dan gewoon dat je energiepijl omhoogschiet en dat je energie krijgt van t sporten.
Ik mis het soms wel eens maar kan mezelf er op een of andere manier niet toe aanzetten om het weer te doen.

1 like

Ja dan heb je waarschijnlijk ook een goede conditie! Maar hoor juist van veel mensen dat ze er energie van krijgen hoor, dus denk niet dat je een uitzondering bent

1 like

Ja zeker, zo ervaarde ik het ook dus je krijgt er ook mentaal energie van. Dan kan je wel uitgeteld op de bank liggen de rest van de dag, maar op een andere manier dan uitgeteld op de bank na een werkdag.
Ugh…ik hoop dat als de maatregelen weer flink wat versoepelen ik er toch weer eens mee ga beginnen.

1 like

Maar hoe dan? Want het is wel afgeschreven bij mij. Meer kan ik dan toch ook niet doen

Ja heel gek, bij mij is het 11/11 ook gewoon afgeschreven dus snap het niet helemaal, maar dit is de reactie nav het contactformulier. Hou wel even in de gaten of het nogmaals wordt afgeschreven deze maand…

1 like