Kon je maar na het kijken van een slechte film de tijd terugdraaien
Ik hoor de hele dag al Lil Nas in mān hoofd echoĆ«n
YOUāRE CUTE ENOUGH TO FUCK WITH ME TONIIIGHT
Hoop jullie nu ook
Ik zou niet weten op welk deuntje
Je mist iets.
Smaak.
Ik luister al de hele avond naar Joni Mitchell, zo wholesome
Heb 24 december afspraak bij de tandarts dus nu heb ik 2,5 week om super goed te flossen en stoken
Herkenbaar, hoewel ik vaak pas 3 dagen van tevoren begin . Succes!
Ze had ook woensdag om 9 uur plek maar dat vond ik te kort dag voor mijn achterstallig onderhoud Dank!
Ik ben net begonnen aan Undercover Underage. Ben pas 5 minuten bezig en nu al een knoop in mijn maag. Staat op Discovery+ en volgens mij ook op Prime
Ik kocht net online bij kruidvat het Patty Brard opblaasbaar panterbad
Aah balen! Hopelijk valt het allemaal een beetje te plannen!
Amazon had een totaal verkeerd pakketje bij mij geleverd en ik had dus contact opgenomen met de klantenservice en ik kreeg mijn geld terug. Maar ze zeiden dus dat ik het foute pakketje mocht houden en ik hoefde het niet terug te sturen.
Dus ik was natuurlijk heel nieuwsgierig wat er in zou zitten⦠nou was echt een anticlimax. Een kimono van een anime (Demon Slayer) voor een volwassen man en een rood gordijnā¦
Ben benieuwd hoe het bad is! Ik twijfel tussen deze of de tubble maar die van patty brard lijkt zo smal (de binnenmaat).
Ik ben best dik, dus ik ga wel zien of het past. Maar 150 vind ik persoonlijk te veel, daarvoor ga ik zoiets niet vaak genoeg gebruiken
Ik heb zoān gruwelijke keelpijn dat ik er gewoon niet van kan slapen. Ik val iedere keer voor ongeveer een half uurtje in slaap en dan word ik weer wakker van de pijn. Er lijkt ook geen pijnstiller tegenop gewassen te zijn. Ik combineer al paracetamol en NSAID. Het is echt frustrerend, elke keer als ik dan wakker word neem ik maar een waterijsje want dat verlicht tenminste nog een beetje.
Ah heerlijk. Om 6 uur al wakker zijn met buikpijn, rugpijn en migraine. Tijd om weer ongesteld te worden dus. Het slaat ook helemaal nergens op.
Sjongejonge eerst om 3hr wakker, weer slapen en daarna weer pikkedonker toen ik wakker werd. Holst van de nacht nog dacht ik. Was het al 7.30 š„²
Echt stom maar voelt alsof het dit jaar veel donkerder is? Haha. Slaat nergens op waarschijnlijk maar ja
Ik heb dat gevoel ook.
Zondag was het om 17.20 echt al donker. Vroeger was dat toch pas na 18 uur, in mijn beleving.
Ik heb het al een paar dagen benauwd en de vorige keer dat ik dit (en andere symptomen) had was het een longontsteking. Hoop het niet, want geen zin in weer een antibioticakuur. Vorig jaar december ook al antibiotica gehad voor een ontstoken wondje. En ook geen zin in nauwelijks een stap kunnen zetten Hoop trouwens ook niet dat het COVID is.
Hahah ik las eerst zweetfoto en op een of andere manier klopte dat ook gewoon in mijn hoofd met hardlopen.