Ik heb gisteren 4 uur gefietst in de regen, was helemaal verkleumd toen ik thuiskwam dus de verwarming aangezet. Nu al spijt, ben helemaal uitgedroogd ervan
Ik kan er gewoon niet aan wennen dat Turijn in Italië ligt, in mijn hoofd lag het in Canada
Iemand met wie ik een afspraak had, heeft een halfuur van tevoren afgezegd. Nu zal ik wel onredelijk chagrijnig tegen diegene doen maar ik zat al helemaal klaar en heb iets voor deze afspraak afgezegd. En anders had ik ook veel langer kunnen slapen. Lekker begin van de dag
Omg ik kom ineens mijzelf tegen op Google Streetview
Echt verstrooid met een boodschappentas en slippers. Ik gilllll
Daar ben ik altijd zo bang voor. Ik loop veel op straat tenslotte
Ik wil niet op Streetview.
Ja ik vroeg serieus aan mijn vriend âkan ik bezwaar maken?â en toen zei âie âja zou ik wel doen met die slippers van jeâ
En mân moeder lachte me uit om mijn âJumboâ boodschappentas maar het is een Susan Bijl 
Gelukkig hoofd wel geblurd maar when you know you know
Ik heb hier zooooooooo hard om moeten lachen. Door je omschrijving heb ik er echt een plaatje van in mijn hoofd 

Hij zat net naast me op Schiphol 
Uiteraardđ€©
Telefoon meenemen naar de wc
Nou je kan makkelijk een sfeergeluidje maken. Zeg je gewoon dat je in de buurt van een waterval bent
Ik deed dit laatst ook en bedacht me later pas dat dit misschien hol zou klinken haha
Maar maakte in mijn geval sowieso niet uit. Dacht de hele tijd dat het vast niet zou opvallen dat ik op de wc zit als ik niet zou doortrekken. Maar uit automatisme ging ik ineens doortrekken tijdens het telefoongesprek 
Neem nooit een proefabonnement op de Volkskrant want je wordt vanaf dag 1 gestalkt door ze. Ik word zonder grap door meerdere nummers van ze gebeld op een dag dus blokkeren heeft ook geen zin. Om gek van te worden!
Ik wil ook wel je enquĂȘte invullen!
Uit ervaring kan ik vertellen dat ze hier na 3 maanden mee stoppen! 
Zeer ongemakkelijk moment voorkomen; ik stond helemaal klaar in de badkamer om te douchen, hij moest alleen nog aan, toen ik de arm van de kraan van de glazenwasser voorbij zag komen. Nu zit er wel van dat plak plastic op mijn badkamerruit, maar die loopt niet door tot aan de bovenkant 
hopelijk is dit gevaarte snel uit de buurt want zit in mân badjas te wachten
Heb hoofdpijn 
Ik heb weer eens mensen de stuipen op het lijf gejaagd (en mijn spullen beschadigd) door tijdens mijn werk te vallen. Was alweer veel te lang geleden.
Omg ik belde net met de apothekersassistent en ik wilde bijna ophangen met 'bye-bye love you". Ik heb echt hartkloppingen nu nog. Is niet gebeurd hoor maar ik ben altijd als de dood voor mijn flapuitingen. Echt horror.
Ik had net een Teams vergadering en daar zaten 29 mensen in en de vergadering werd voorgezeten door onze ceo. Ik wilde in de chat kijken want iemand had een vraag gesteld en toen klikte ik per ongeluk op de smileys. Dus iedereen zag een smiley op zijn scherm van mijđŹ