Wat je even kwijt wil #56

Verkouden ben ik hier niet en heb ook geen koorts, ben echt alleen benauwd en moe (en hoest flink, maar dat doe ik altijd) en was net uitgeput van de kattenbak verschonen. De twee keer dat ik wel een longontsteking had, had ik trouwens ook geen koorts.
Jij ook beterschap!

1 like

Meestal wel, maar is geen vereiste. Mijn moeder had bijvoorbeeld ook nooit koorts erbij.

2 likes

Ik zit nog steeds vol van de hutspot van gisteren. Ik vraag me echt af hoe iemand iedere week stamppot kan eten

Hier begint het ook ineens te komen, jippie :partying_face:

1 like

Als er ƩƩn ding echt saai is als docent, dan is het toetsen / examens surveilleren. Dat mensen dat vrijwillig doen (op HBO’s en uni’s) kan ik echt niet begrijpen. De tijd KRUIPT!

7 likes

Oh fijn, dan kunnen mannen zonlicht op hun ballen laten schijnen!

2 likes

Heel leuk, succes en hopelijk was het wat!!

OkĆ© m’n coronatest was negatief maar heb zo’n keelpijn. Snap echt niet hoe ik daar aan kom dan, maar goed

2 likes

De verpleegkundige bij m’n huisarts is zo’n gezellige vrouw. Half uur met haar gebeld. Gaan gelukkig nu kijken of er in mijn stad immunotherapie word gegeven voor hooikoorts.

1 like

Was het een zelftest? Want die was bij mij vorige week dinsdag ook negatief met keelpijn (en daarna nog 2 x) en uiteindelijk zaterdag bleek ik toch corona te hebben (zelftest en ggd bevestigden dat).

1 like

Dat waren bij ons ook altijd pensionados die lekker de krant zaten te lezen. Nu snap ik waarom.

1 like

Het is betaald! En bij ons deden ze gewoon hartstikke niks (krant lezen). Tenzij je het lef had een slok water te nemen, dan stonden er opeens drie naast je tafeltje.

1 like

Je doet niks en verdient een zakcentje, zou ik ook doen als oud besje

2 likes

Bij DC klinieken geven ze het, veel kortere wachttijden dan bij de allergoloog in het ziekenhuis over het algemeen! Is ook gewoon zo verzekerd als zorg in het ziekenhuis dus je hebt geen extra kosten bovenop je eigen risico.

2 likes

Ik was al een paar maanden iets kwijt wat ik van mijn overleden tante had gehad. Ik had toen al mijn huis overhoop gehaald om het te zoeken, een paar weken terug ook.
Het moest sowieso in huis zijn en het was ook te groot om per ongeluk te hebben weg gegooid of zo. Ik had het maar een beetje opgegeven dat ik het nog zou vinden.

Doe ik net een la open (die ik normaal 1x per dag open doe) en ik zat half op mijn telefoon, half in die la te graaien en ik heb het ineens in mijn hand vast wat ik kwijt was :scream: Echt hoe dan?!

31 likes

Mmm zelftest Ʃn GGD gedaan, allebei negatief. Dus jij denkt miss over paar dagen toch weer testen voor de zekerheid als het aanhoudt?
Beterschap jij!! Hopelijk voel je je niet al te beroerd

Bij mij werd het na een paar dagen erger, toen heb ik ggd test ingepland. Bij zelftest raden ze sowieso paar dagen op rij testen aan.
Ik heb wel spijt dat ik niet meteen een ggd test heb ingepland toen, want heb op die dag dat ik keelpijn had ook nauw contact gehad met iemand met corona en 5 dagen erna testte ik dus positief. Maar komt dat nou omdat ik al die dagen al corona had of heb ik gewoon een verkoudheid en nu ook corona? (ik denk het eerste)

1 like

Ik zou in de gaten houden of je nieuwe klachten krijgt en dan opnieuw testen, dat is ook gewoon zoals het ā€˜hoort’ toch?

5 likes

Oh toevallig dat je toen net iemand trof, gelukkig heb je toch bevestiging gehad en kon je helemaal opletten daarna…

@Druppels Ja maar als het blijft bij keelpijn denk ik dan wel af en toe zelftest ofzo? Voor de zekerheid.

Ik moet appels schillen voor de appeltaart en ik vind dat zo’n takkewerk

8 likes

Ik was eerst best sceptisch over DC klinieken. Maar sinds mijn moeder daar loopt bij de pijnarts (want VGZ had onvoldoende zorg ingekocht ik haar zkh) ben ik echt om. Ze zijn echt patiƫntvriendelijk, deskundig en nemen de tijd voor je als patiƫnt.

1 like