Ja ik kom er alleen voor mijn allergie/immunotherapie en ze zijn supergoed bereikbaar en behulpzaam, punctueler dan in het ziekenhuis, de apotheek is top (ze sturen altijd op tijd nieuwe medicatie op), vriendelijke artsen en ondersteunend personeel. Zou er voor iets anders zo naartoe gaan!
Ja het was workrelated, in ons team zijn nu 6 vd 9 mensen besmet. 1 ervan via privé contacten want zij werkt niet op locatie, de rest dus allemaal waarschijnlijk via die collega of mij?
Nouja ik ben de enige die er daadwerkelijk ziek van is, de rest werkt alweer een deel vd uren vanuit huis.
Met de verkiezingen deed de NOS een onderzoek naar invloed van sociale media, je kon je aanmelden en dan moest je drie willekeurige politici en partijen volgen. Een van die accounts bij mij was Kees van der Staaij, en ook al komt geen enkel politiek denkbeeld van hem met het mijne overeen, ik vind hem zo gezellig om te volgen. Hij post sporadisch, maar vandaag bijvoorbeeld een nederlandse vlag ivm de verjaardag van Amalia. En ook wel eens een besneeuwde achtertuin, zo kneuterig.
Die debiele rotonde in nijmegen?
Dat is wel heel normaal, maar troost je. Het is bijna de kortste dag (21 dec), dus vanaf dan wordt het weer lichter.
Ja ik denk ook dat dit Keizer Karel plein moet zijn, vreselijk
@Baron Ik vind die juist chill, geen vaste banen dus ik kan ook niet per ongeluk op de verkeerde baan rijden
Drie maanden tot wat? Ik vind dat je wel snel merkt dat het weer eerder licht wordt.
Maar misschien heb ik er gewoon niet zo veel last van en ervaar ik het daardoor anders.
Ik heb zojuist mân eerste illustratie verkocht op Etsy en ben even heel erg trots op mezelf
Mijn kat ligt zo hard achter mij te snurken. Echt stop ik wil ook een dutje doen.
Wie het Keizer Karelplein overleeft is klaar voor de Périphérique van Parijs
Vrijdag tweede en laatste liposuctie tegen mijn lipoedeem. Gelukkig een heel stuk minder spanning maar wel een nachtmerrie erover gehad
Elke keer weer een zweetaanval als ik er tijd. Ik haat Parijse chauffeurs
Ik moest als 22 jarige met een groot bestelbusje over die ring, langste 20 km van mijn leven.
Ik voel me weer wat levender nu ik me niet meer zo beroerd voel en de zon schijnt.
Doen mensen dat vrijwillig dan? Ik heb het ooit gedaan als bijbaan, was letterlijk geld verdienen met niks doen maar wel echt tergend saai.
Haha maar echt. Dat een tweebaansweg opeens een driebaansweg wordt omdat ze gewoon naast je gaan rijden. En dan de rotonde des doods waar niemand eigenlijk weet wat je moet doen. Gewoon gassen en gillen tot het voorbij is.
In Brussel is er ook zoân rondpunt dat eigenlijk geen rondpunt is dus je moet in het midden van dat rondpunt voorrang verlenen aan de tram, autoâs en fietsers.
No rules, just vibes en hopen dat goden aan je kant staan
Ik kijk true life crime maar de VS is echt fucked up.
Bij Keizer Karel moet je gewoon letten op de fietsverkeerslichten, als die op rood gaan krijgen de autoâs dus groen en moet je stoppen ahah je hebt als auto op die rotonde geen voorrang. Als de fietslichten op groen staan moeten de autoâs die erop willen sws stoppen dus kan jij op de rotonde doorrijden, ik woonde daar en mensen vonden het altijd een hele drempel om naar mij te komen omdat ze dan die rotonde hoe dan ook over moesten.