Ik heb ineens weer een heel specifiek idee over m’n haar dus ik denk dat ik deze week ga proberen om highlights te zetten bij mezelf… bij voorbaat al spijt
Dit is ook letterlijk de enige goeie tactiek, twijfelaars zorgen voor ongelukken daar
Ik wist dus niet dat er een ondergrondse route was om bij de arc te komen, dus mijn moeder en ik (en een aantal anderen) zijn door die auto’s heen over de weg daar naartoe gerend echt dom
Ik ben 2 jaar niet op vakantie-vakantie geweest (zoals velen met mij) en heb zojuist een vakantie naar Ibiza geboekt voor mij en m’n dochter. Mijn 1e keer alleen met haar, wel spannend maar heb er ook veel zin in!
Ik heb zo’n hekel aan fietsen dat ik nu 45 min naar de tandarts ga lopen.
Zou ik ook zo doen, heb geeneens een fiets.
Holy shit ik heb zo’n slechte conditie. Moest net een klein stukje semi lopen om m’n trein te halen en was aan het hijgen als een hond. Ik kon wel doodvallen.
Yes eindelijk een tosti-ijzer op m’n werk, m’n leven is nu al 10x beter geworden
Ik had nieuwe lenzen besteld, krijg ik alleen eerst de lenzenvloeistof opgestuurd. Ja daar heb ik nu niet zoveel aan. Echt waarom vergeet ik dit altijd op tijd te bestellen. Naja gelukkig heb ik mijn bril nog , maar nu krijg ik bij elke teams vergadering te horen: “heb je en bril??” ja dat zie je toch :’)
Ik heb net een Rainbow High pop gewonnen met hulp van @Hippe_kikker die voor me heeft gesmeekt!
Ik vind lopen zoveel chiller. Maar jij loopt sowieso hele marathonafstanden per week
Er staat sinds twee weken een oliebollenkraam op de hoek van de straat. Ik weet niet hoe lang ik nog weerstand kan bieden…
Ik ben echt een dure lezer. Ik lees best snel dus kan in een middag/avond zo een boek uithebben als ik hem heel spannend vind. Zonde van de moneys.
Ik had dit tot een jaar of 10 geleden ook, beste gevoel ooit. Helaas pakt het me tegenwoordig veel minder wat ik echt heel jammer vind.
Je hebt van die bieb stalletjes waar je gratis een boek kan lenen. Miss iets voor jou?
Haha hee dit ben ik! Ik merk wel dat ik nu (voor mij) wat uitdagendere boeken lees en daar ook heel erg van geniet, terwijl het wel langzamer gaat. Iets als Karin Slaughter heb ik zo uit maar er zijn inmiddels genoeg boeken geweest waar ik wel wat langer over heb gedaan.
Boeken die ik naar mijn eigen verwachting snel uit heb, koop ik ook niet meer (tenzij ik 'm eeeeeecht heel graag wil). Zonde van de 25 euro.
Ik ging daardoor Engels lezen, maar ging op den duur ook snel. Nu heb ik de rust en tijd niet.
Is een ereader wat? Dan kan je zo’n onbeperkt abbo nemen. Of een bieb, of gratis buurtbiebje.
Het gaat niet goed met mijn brein. Ik zocht een stekkerdoos maar mijn zoekbalkje staat nu vol met dingen als ‘verleng stopcontact’ ‘stopcontact doos’ ‘stopcontactendoos’ ‘elektriciteitsdoos’. Mijn god.
Ik wil ze wel overkopen!
Ja ik lees sowieso in het Engels, maar geen hele dikke pillen ofzo gewoon spannende thrillers enzo. Ereader over nagedacht, maar vind fysiek lezen toch fijner en bieb ja dan heb ik ze niet in mijn kast staan ben echt een aansteller.