Ik vind mijn leven zo heerlijk simpel momenteel! werken tot half 6/6 uur, koken, douchen, sporten, netflix en slapen, echt prettig
Saai he
Ik vind mijn leven zo heerlijk simpel momenteel! werken tot half 6/6 uur, koken, douchen, sporten, netflix en slapen, echt prettig
Saai he
Wat bizar zeg; zeker op zoân plek. Als ik hier lees hoe vaak het gebeurt, ben ik soms echt voor een SIRE campagne om duidelijk te maken dat deze vragen echt niet kunnen.
Meid nee ik ga het allerbest op regelmaat en simpel leven
Haha dat is het enige wat ik van filemon zijn programmaâs weet. Daarna volgens mij nooit meer wat van m gekeken
Ghormeh sabzi (mix van kruiden) denk ik. Een van mijn lievelingsgerechten.
Of khoreshte karafs (bleekselderij en peterselie/mint)
Ik zou/krijg bezoek morgen maar die vriendin kennende is ze het eigenlijk vergeten⊠en dat vind ik dan aan de ene kant beledigend maar eigenlijk vind ik het ook wel chill dus dilemma of ik haar er nu aan ga herinneren of pas morgen als het te laat is
âwas je nog van plan om langs te komen, morgenâ?
Dan leg je de verantwoordelijkheid bij haar.
Hoe lang zou een huid zonder daglicht kunnen? Ik ga het antwoord vinden kennelijk, wat een klus om nog een zonnestraal mee te pakken in deze thuiswerktijd
Rtlxl besluit âfamilie Kruysâ voor me te spelen na het nieuws, ik ging naar de keuken, toen ik terug kwam was Linda de Mol alweer aan het ranten over dâr gewicht heeft ze ooit een rol gespeeld/geschreven die gewoon okĂ© was met dâr uiterlijk?
Wow zo koud is het
Omgggg nou mijn muziek naar labels mailen heeft wel zin gehad. Twee internationale labels tonen interesse eentje van F.rank Wiedemann, ik had geen idee wie hij was maar mijn beste vriendin is ervan in shock haha dus ik geloof dat dit wel goed is
Stoute schoenen aantrekken ga ik vaker doen
Soms (nu) heb ik dat ik mijn ontbijt klaar heb gemaakt, maar me er moeilijk toe kan zetten om het op te eten. Dan zie ik op tegen het beginnen met eten, want als ik eenmaal eet gaat het wel.
Ik ga volgende week met mijn vader als uitje naar de Efteling. En ik heb er zoân zin in! Ik heb meerdere jaren geen contact gehad met hem en in mijn jeugd was het ook niet altijd makkelijk. Ik heb daar ook therapie voor gehad. Mijn pa heeft autisme en een sociale stoornis dus contact is gewoon lastig maar het gaat nu heel goed en dat is fijn. Ben blij dat ik er altijd in ben blijven investeren en dat we nu zoiets samen kunnen doen
Ah jong meisje in de trein al huilend helemaal overstuur met haar vader aan de telefoon âpapa, ik heb de verkeerde trein gepaktâ en nu gaan allemaal lieve mensen haar helpen hoe ze het beste weer terug kan komen naar waar ze heen moet
Zo geen zin om te werken vandaag
Succes!!! Je kan het (Ik dacht, ik doe even een ochtend cheer voor je!)
Ik heb dit dus ook. Ik kan oprecht wel mezelf mooi vinden in de spiegel. Maar als ik dat een ( niet geposeerde) foto van mezelf zie dan ben ik precies een platgedrukte patat ! Zo erg. Heb dus ook echt geen mooie fotoâs van mezelf.
Ik heb echt zin om theepotten te tekenen maar moet lesgeven.
Ik heb voor een nieuwe baan getekend en vroeg de HR-verantwoordelijke of ik de overeenkomst kon binnen brengen. Dat gaat niet en zegt ze ook dat ze mij heel graag bij het team wil hebben want:
âeEn BeEtJe GiRlPoWeR extraâ
Ik heb al geen zin meer om daar te gaan werken
Net een mini operatie aan mân eigen grote teen succesvol afgerond echt zo fijn om na lang porren met een nagelschaartje het pijnlijke stukje eruit te krijgen