Wat je even kwijt wil #56

Ik koop daarom vaak boeken bij de kringloopwinkel. Ze zijn vaak rond de 1 a 2 euro.

2 likes

Bedankt ik sla je bericht even op. Over 2 weken heb ik weer contact en zal het bespreken.

Maar dat zal niet ontploffen

Al vraag ik me wel af wat ze dan wil. Is toch de netste manier van opbergen?

Anders een blog, insta beginnen? Er is volgens mij een site waar je boeken kan aanvragen. Voor boeken die niet nog uit zijn. Weet niet wat de regels zijn. Geen idee hoe het heet meer. Oh en nu bij hebban kan je 1 boek p/w gratis downloaden, je kan uit 4 of 5 verschillende kiezen.

@Baron Toen ik dit las dacht ik ook echt meteen: O dat moet het Keizer Karelplein wel zijn, haha.

Ik voel me vandaag meh. Ik wil aandacht, maar tegelijkertijd met rust gelaten worden. Vermoeiend. En op mijn werk heb ik een keer of 25 over een open stoep moeten springen, doodeng.

1 like

Die scooter moet weg!

2 likes

Onwijs zuur, ik had dit vorig jaar ook. Misschien kan je het wel opvoeren als aftrekpost bij je aangifte volgend jaar! Bij mij maakte het onder aan de streep nog best verschil

1 like

Dat wordt een droog bammetje tijdens het kerstontbijt

1 like

Oh ja krijg daar ook stress van, denk dan ja prima pik dat je zo dichtbij gaat staan maar zou het niet doen als ik jou was

4 likes

Oh lord ik heb straks een teams gesprek en t “Waar is de liiiink” gezeik begint nu al. Echt respect voor mensen die dit vaak doen.

12 likes

Mijn hoofdpijn trekt naar mijn neusbrug. Gek gevoel

Mijn vriend heeft sushi besteld, me happy.
En als het goed is krijg ik deze week de bon binnen voor de cadeau voor mijn ouders en daar heb ik ineens veel zin in om deze te geven!

1 like

Hebben jullie het al gehoord
Jan de Hoop gaat volgend jaar met pensioen :cry: mijn ochtenden zullen nooit meer hetzelfde zijn

2 likes

Ik had kaartjes gekocht voor een concert in het buitenland ergens, en ik kom er nu achter dat ik op die dag dus al een concert heb in Nederland :woman_facepalming: Echt what are the odds, heb verder geen concerten staan namelijk. Als ik moet kiezen tussen de twee, ga ik voor die in het buitenland maar ik hou het kaartje voor het concert in NL ook nog maar voor het geval naar het buitenland gaan tegen die tijd niet kan. Of misschien gaat het wel allebei niet door, kan ook nog :woman_shrugging:

-verwijderd door moderator-

4 likes

Heb je bepaalde eisen waaraan je moet voldoen voor die enquĂȘte? Zo nee, stuur me maar een berichtje!

1 like

Nee eigenlijk alleen dat Nederlands je moedertaal moet zijn!

2 likes

Jammer dat ik niet meer in het members only gedeelte kan posten, want dit is toch wel echt iets voor het topic ‘leed dat schoonfamilie heet’: mijn schoonfamilie wil pizzaretten met kerst :sob::sob::sob::sob:

13 likes

Is dat niet leuk?? Ik zei vanmiddag nog dat ik zo’n ding wil

9 likes

Ik vind dat echt zoveel leuker en lekkerder dan gourmetten oid.

@Luzarl doeeeeen

2 likes

Ja bijna elke dag van het jaar leuk, maar niet met kerst. Dan wil ik gewoon een tafel met lekker eten, maar geen mini pizza’s. Al helemaal niet op eerste kerstdag.

12 likes