Wat je even kwijt wil #56

Lol mijn stiefmoeder heeft voor kerst blijkbaar een ding gekocht wat een soort pizzarette is met daarop nog een bakplaat zodat je kan pizzaretten en gourmetten tegelijk??

13 likes

Het kan altijd erger :joy:

Ja dat snap ik eigenlijk wel!

4 likes

Ik vind dat ook leuk! Maar idd iets voor een zondag ofzo terwijl je films aan het kijken bent. Niet voor kerst.

Ik heb het kerstmenu afgemaakt en de ingredienten besteld. Maar ik ruik 0,0 door corona en mn smaak is ook verminderd. Nu ben ik bang dat ik mn eten me niet gaat smaken met kerst. :sweat_smile:

1 like

Mocht je de kimono nog kwijt willen, hit me up. Demon Slayer fan hier :sweat_smile:

2 likes

Haha mijn schoonmoeder appte heel trots dat ze broodjes en beleg voorziet :sob: op eerste kerstdag :sob:

Sorry hoor maar dat doe je toch niet. Laat dan iedereen wat meenemen

1 like

Wij hebben laten weten dat we niet blijven voor het eten en ik voorzie een menu voor ons drietjes thuis :grin: broodjes op eerste kerstdag gaat voor deze kerstfan te ver haha

4 likes

Ja of je koopt gewoon de jumbo/ah excellent leeg. Genoeg vieslekkere dingen die je gewoon in de oven schuift.

4 likes

Ik zou bij broodjes en beleg eerder denken aan kerstontbijt

5 likes

Iemand heeft in de hal van onze flat een kerstman opgehangen en als je binnenkomt schreeuwt ie JINGLE BELLs, ik schrik me helemaal het leplazerus

Dat is trouwens wel een dingetje want er wonen vet veel ouderen, gelukkig hangt de AED ernaast

55 likes

Ik wil douchen en lekker in bed gaan liggen maar ik verwacht een pakketje :unamused:

Ik denk dat de verzendkosten hoger zijn dan wat het waard is anders mocht je hem gerust hebben :sweat_smile:

1 like

Ik krijg nu steeds de vraag of ik de quarantaine wel trek zo nu ik covid heb. In feite is dit echt 0 anders dan hoe ik mijn dagelijks leven doe leiden :joy:

5 likes

Stuur maar hoor!

1 like

3 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #5

Net bij Crisp besteld 3 minuten voordat mijn kortingscode van €15 verliep :sunglasses:

3 likes

Same. Ik had mn camera en mic uitgezet en ben maar een spelletje gaan doen om de tijd door te komen.

2 likes

Je mag het ook naar mij sturen!

Ik heb voornamelijk besteld voor de vegan worstenbroodjes en het naanbrood, voor als ik geen zin heb om zelf naanbrood te maken. Als je lang genoeg wacht dan krijg je vanzelf een kortingscode.

Samenvatting

2 likes