Wat je even kwijt wil #56

Interessant onderzoek! Allemaal ff invullen zou ik zeggen, kost weinig tijd dus help deze meit :cheer:

1 like

Mijn ex-vriend heeft voor zijn werk geregeld samen met hem moeten werken, maar vond het een eikel eerste klas haha. Altijd aan het zeiken op anderen en gewoonweg onaardig tegen ander personeel.

2 likes

Hahaha je gaat deze tip toch wel met naam en toenaam in de speech verwerken, hoop ik. Lijkt me echt fantastisch.
“Janny tipte nog om stil te staan bij alle collega’s die dit jaar zijn…[gewichtige pauze, waarin je net iets anders kan invullen] … jarig geweest.” [Bedenkelijke blik, stilte tot het kwartje bij iedereen is gevallen.] “Bedankt Janny.” En door.

14 likes

pb me de link maar :blush:

1 like

Stuur maar, ben morgen vrij.

1 like

@grace hahahaha nee dan gewoon bloedserieus IEDEREEN op gaan noemen. Tot de tipgever denkt: ohja dat is natuurlijk iedereen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

3 likes

Je kon toch zwarte piet foto’s rapporteren op Facebook? Ik heb er een paar van 1 persoon gerapporteerd maar ze staan er nog steeds, echt irritant :woozy_face:

Ik heb ook een foto gemeld op Facebook. Eerst wordt het verzoek afgewezen en bij herbeoordeling toegewezen.
Kan helaas altijd even duren.

1 like

Ja dat duurt echt onnodig lang, daaagen en dan krijg je het bericht dat ze het laten staan. Herbeoordeling duurt dan wel echt maar een paar uur. Maar dit is toch iets dat gewoon herkent kan worden door AI ofzo?

Ik zag dat ze niet met AI wilde werken om te voorkomen dat foto’s van zwarte mensen dan per ongeluk verwijderd werden.

Maar wel irritant ja dat het zo lang duurt en dat het vaak nog steeds niet verwijderd wordt. Terwijl Facebook dus zelf zegt dat het niet mag.

Aah oke, ja nee dat snap ik wel inderdaad. Maar waar dan die initiële afwijzing vandaan komt? Het zijn bij mij echt van die hele typische zwarte piet foto’s met rode lippen etc :woozy_face:

Ik heb gisteren 4 uur gefietst in de regen, was helemaal verkleumd toen ik thuiskwam dus de verwarming aangezet. Nu al spijt, ben helemaal uitgedroogd ervan

3 likes

Ik kan er gewoon niet aan wennen dat Turijn in Italië ligt, in mijn hoofd lag het in Canada

2 likes

Iemand met wie ik een afspraak had, heeft een halfuur van tevoren afgezegd. Nu zal ik wel onredelijk chagrijnig tegen diegene doen maar ik zat al helemaal klaar en heb iets voor deze afspraak afgezegd. En anders had ik ook veel langer kunnen slapen. Lekker begin van de dag

2 likes

Omg ik kom ineens mijzelf tegen op Google Streetview :flushed: Echt verstrooid met een boodschappentas en slippers. Ik gilllll

109 likes

Daar ben ik altijd zo bang voor. Ik loop veel op straat tenslotte :joy: Ik wil niet op Streetview.

Ja ik vroeg serieus aan mijn vriend ‘kan ik bezwaar maken?’ en toen zei ‘ie ‘ja zou ik wel doen met die slippers van je’

En m’n moeder lachte me uit om mijn “Jumbo” boodschappentas maar het is een Susan Bijl :angry:

Gelukkig hoofd wel geblurd maar when you know you know

23 likes

Ik heb hier zooooooooo hard om moeten lachen. Door je omschrijving heb ik er echt een plaatje van in mijn hoofd :joy::joy::joy:

4 likes

Hij zat net naast me op Schiphol :open_mouth:

2 likes

Uiteraard🤩

3 likes