Wat je even kwijt wil #56

Ik heb vandaag zo geen zin om te werken. Ben ingelogd en kijk af en toe even of ik mail heb, maar meer heb ik nog niet gedaan. En daar voel ik me ook weer schuldig om ofzo. Mag ik gewoon weer student worden?

5 likes

Ik had gisteren een red velvet croissant donut en zit er nog steeds aan te denken :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

3 likes

1 van mijn managers is echt zo fucking ongemakkelijk en het wordt dan ook nog verergerd doordat we elkaar alleen via Teams spreken. Ik kan beter met ongemakkelijke mensen omgaan in real life :joy:

2 likes

Vanochtend in de trein zat er een oud vrouwtje aan de andere kant van het gangpad, die probeerde haar zus te bellen dat ze onderweg was. En dat lukte niet dus aangeboden dat ze met mijn telefoon mocht bellen, hoorde ik haar zeggen; ik mag bellen met de telefoon van een lief meisje in de trein :pleading_face:

77 likes

Volgens mij wordt november de maand van de theepot op dit forum

1 like

Ik ben stiekem zo klaar met de verbouwing van mijn badkamer. Ik werk thuis en elke dag komt er weer een andere persoon die iets komt doen. En ik weet het, er komt iets moois voor terug etc maar voor nu ben ik er echt even klaar mee. Ik wil niet continu allemaal vreemden over de vloer die je van alles vragen en waar je sociaal tegen moet doen terwijl ik ondertussen ook zelf probeer te werken. En ik wil weer thuis kunnen douchen ipv op de sportschool. Al is het alleen maar zodat ik mijn benen weer eens kan scheren want ik voel me nu een soort holbewoner.

Tot zover mijn klaagzang :joy:

1 like

En dan ook om de zoveel tijd vragen of ze koffie willen. En als je het niet doet of je vergeet het, voel je je in en in slecht

1 like

Haha precies dat. En ik vergeet het nogal snel omdat ik zelf niet zo veel koffie drink.

1 like

Novelty teapot November :sunglasses:

5 likes

@Baron waarom hebben jullie ĂŒberhaupt Siri aan staan :joy: Die meid begint alleen te praten als je dr nĂ­et nodig hebt en als jij staat te schreeuwen “SIRI ZET TIMER/BEL MAMA” dan is het “ik begrijp je niet”

9 likes

Het leek er even heel erg op dat ik volgend jaar naar curacao ging met m’n moeders werk mee, maar nu gaat het waarschijnlijk toch niet door :cry:
Mam zou dus voor haar werk erheen moeten maar stel dat ze daar corona krijgt of het land gaat op slot of welk doemscenario dan ook dan dekt haar werk niks ofzo, dan krijgt ze geen loon en moet ze het zelf maar uitzoeken.

1 like

Echt heel raar! Willie en Vjeze hebben alleen gezegd dat hij er niet bij was, verder geen reden genoemd.
Veel plezier donderdag! Waar spelen ze?

Vriendin van me gaat emigreren naar de andere kant van de wereld.
Ben er een beetje beduusd van

9 likes

Haha ik dacht even dat je een man bedoelde die Frans heet. Zou wel een leuk levensdoel zijn.

25 likes

@Lilypad @Quinn hebben jullie de zalando lounge monki jassen al binnen? Dit is de eerste dat ik via zalando lounge bestel, maar ik vind het nogal lang duren!

Wat gaaf! Straks speel je gewoon voor volle uitverkochte zalen :star_struck:Hoe gaat zoiets dan nu verder eigenlijk? Stuur je meer muziek op of gs je nu om de tafel al voor een plan?

Als ik op YouTube op mijn telefoon kijk wat en er komt een woord voorbij wat ook maar een beetje op Siri lijkt, begint ze meteen er door heen te schreeuwen. Moment dat je vraagt bel die of zoek wat op geen gehoor :rage:

1 like

Zuuucht
 ‘Gaat weer op vinted theepotten zoeken’

1 like

Er bestaat zelfs een boek :joy:.

8 likes

Hahaha migado. Eerst was ik al opzoek naar de lenox spice village kruidenpotjes en nu wil ik ook zpn theepot. Ik denk dat ik corona heb want mn smaak is helemaal kapot

8 likes