Chronisch. Zeg daardoor elke keer op en val vanzelf in de valkuil weer een abonnement te nemen
Ik heb echt zulke leuke kerstkaarten gekocht op Etsy, of nouja eerder nieuwjaarskaarten. Maar het is nu zeker nog te vroeg om ze te versturen
Dit had ik ook en het is bij mij afgelopen weekend begonnen en ik ben er nog niet vanaf. Nog nooit zoveel waterijsjes gegeten als de afgelopen dagen. Beterschap!
Mijn moeder belde net op dat ze ziek is geworden gisteren en vandaag een positieve zelftest had. Ben er dinsdag bijna de hele dag geweest dus ga nu ook maar even een test doenâŠ
O lekker, wij hebben net 2 dagen het abonnement
Ik ben heel nieuwsgierig naar het cadeau nu. Heeft de verkoper al gereageerd?
Ik zat helemaal te jubelen om mijn kerstgeschenk van werk uit te kiezen. Er werd al gezegd dat het dit jaar iets minder over was qua budget. Maar dat dĂt een optie was had ik niet verwacht.
En dan nog met droge ogen durven te zeggen, bedankt voor wat we bereikt hebben dit jaar đ„Č
Hahaha ik had precies hetzelfde. Echt teleurstellend
Hahahaha âhier steek maar lekker in je reetâ
Ik dacht ook dat ik dan een thermometer en nog iets anders mocht kiezen, maar neee dit was het . Fietslampjes was ook nog een mooie optie die gekozen kon worden.
Oei beterschap voor je moeder! Hopelijk niet al te ziek. Je zult het vast wel weten maar omdat je zegt dat je nu een test gaat doen, dat moet je iig ook op de vijfde dag na contact doen
ik wil deze man en niemand anders meer haha hoezo is hij zo cute en dat accent en die ello en die lach, ik hou echt van een authentiek gebit
En ff iets anders
Kreeg vanavond eigenlijk visite, is afgezegd, ben best blij
Ah klinkt wel als een heel mooi cadeau Hopelijk reageert de verkoper snel.
Ik moet echt die kaneelsterren hebben ugh
Ja ik test zondag nogmaals! Nu dus sowieso even voorzichtig doen mocht er bij mij geen streepje komen
Ja, net voor de allereerste keer gegeten en je moet ze inderdaad echt hebben.
Ja I know, droom er al weken over maar de supermarkt is al dicht
Ik ben van de week 2 keer bij de Albert Heijn geweest maar ze hadden ze nog niet. Tot dat ik vandaag bij de jumbo kwam en ze zag liggen Je snapt wat ik nu aan het eten ben
Ik heb het me op de hals gehaald het kerstdiner te maken. Maar ik ben dus helemaal niet goed met time management en drie gangen maken. Nu al gestresst van hoe dat gaat.
Enjoy! Ik zag ze begin deze week bij de AH. In het schap ernaast lagen kruidnoten met 50% korting. Ik had het zwaar