Liev Ik vind het gewoon heel jammer dat het nu al negatief is terwijl ik er nog nieteens woon…
Girl
Soms zou ik willen dat het oké was om mensen gewoon een klap in hun gezicht te mogen geven. Echt walgelijk van hen en jij moet geen spijt hebben.
Dikke knuffel!
Gelijk platte hand vriend!
Sommige mensen hebben idd nooit een goeie klap gehad and it shows.
Kan mij dat echt heel goed voorstellen. Maar wat hier ook al is gezegd; dit zegt genoeg over de kortzichtigheid van de mensen aldaar.
Ik vind jou een fantastisch mens!!
Vandaag mijn boosterprik en ik ben nu al niet voorruit te branden. Ik heb al een bijwerking nog voor dat ik geprikt ben
8.25 is echt te vroeg voor de tandarts en zeker voor het vullen van gaatjes.
Ha ik wilde net ook iets over koffie zeggen: ik kreeg het op bed en ook 2 boterhammen met pindakaas ernaast en appelsap. Wat een luxe
Goed begin van de vrijdag waarop ik super veel moet doen.
Laatste lipoedeem operatie over 15 minuten. Vind het weer zo spannend, maar gelukkig iets minder zenuwen dan eerst.
Succes met de operatie
Veel succes!!
Succes!
Ik heb het Drake x Kanye West-benefietconcert opgezet. Meer zin in Kanye dan in Drake.
Me: Ohh als ik vrij ben ga ik echt twee dagen full borduren
Also me: opent nieuwe save file voor Zelda BOTW
Mijn vriend floot in zijn slaap vannacht. Echt hard ook en precies in mijn oor.
Even daarna droomde ik dat hij heel kut deed dus gaf ik m een duw?? In mijn slaap. Niet heel hard ofzo maar toch
Ik ben weer eens in een wel of niet afzeggen van een afspraak vanavond dilemma beland . Ga vanavond naar een vriendin die ik al ff niet gezien heb maar heb mega buikkramp en ben de komende 3 avonden niet thuis vanwege werk dus heb eigenlijk ook veel behoefte om gewoon thuis te zijn vanavond met een kruik op de bank maar wil haar niet teleurstellen. Zou soms echt willen dat ik gewoon kon kiezen voor mezelf zonder schuldgevoelens ofzo. Eind van het liedje gaat waarschijnlijk zijn dat ik gewoon ga vanavond
.
Kan je niet vragen of ze naar jou komt en dan alsnog met een kruik op de bank? Het een hoeft het ander niet uit te sluiten toch?
Ik vind al die vrouwen in expeditie robinson altijd veel mooier zonder make-up, als ik ze daarna ineens zie met hun normale looks denk ik, nah, wat opgedoft. Love au naturel.
Hahaha wat voor filmpje was het??
Was nog een goeie geweest maar is geen optie helaas, het moet sowieso bij haar vanwege haar kind. Ik denk dat ik maar gewoon ga, kan ook gewoon weer beetje optijd naar huis gaan natuurlijk, en anders gaat het weer zo lang duren voor we allebei kunnen ben ik bang.